Bibliografia.docx

(14 KB) Pobierz

1.       Andersen B., Pettersen P., The Benchmarking Handbook. Stepby-step instructions [w] H.H. Steinbeck, Total Quality Management. Kompleksowe zarządzanie jakością. Doświadczenia praktyczne z IBM Niemcy, Placet, Warszawa 2001
2.    Badylak B., Rynek Certyfikacji w Polsce. Historia norm ISO, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”, Warszawa 2001
3.    Bank J., Zarządzanie przez jakość, G&Ska, warszawa 2001
4.    Dahlgaard J. J., Kristensen K., Kanji G. K., Podstawy zarządzania jakością, PWN, Warszawa 2002
5.    Dziemianowicz W., Mackiewicz M., Malinowska M., Misiąg W., Tomalak M.., Wspieranie przedsiębiorczości przez samorząd terytorialny, PARP, Warszawa 2000
6.    Gryffin W.R.: Problemy zarządzania organizacjami, PWN, Warszawa 2004
7.    Haffer R., Systemy zarządzania jakością w budowaniu przewag konkurencyjnych przedsiębiorstw, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń 2002
8.    Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka, PWN, Warszawa - Poznań 2001
9.    Konkurencyjność gospodarki polskiej w dobie integracji z Unia Europejską i globalizacji, red. J. Bossak, W. Bieńkowski, SGH, warszawa 2001
10.  Kosikowski C., Koncesje w prawie polskim, Wydawnictwa Instytutu Prawa Spółek i Inwestycji Zagranicznych, LP-EP, Księga Jakości, Szczytno 2005
11.  Lisiecka K.: Kreowanie jakości, AE, Katowice 2002
12.  Sigma J., Thompson R., Koronacki J., Nieckuła J., Techniki zarządzania jakością od Shewharta do metody „Six  Sigma”, Akademicka Oficyna Wydawnicza Exit, Warszawa 2005
13.  Simon H., Tajemniczy mistrzowie. Studia przypadków. Czyli czego można nauczyć się od 500 najlepszych na świecie nieznanych firm, PWN, Warszawa 2003
14.  Skowronek- Mielczanek A., Finansowanie uwarunkowania rozwoju MSP u progu Unii Europejskiej, Difin, Warszawa 2002
15.  Skrzypek E., Jakość i efektywność, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej, Lublin 2002
16.  Smans Ph., Ver Elst G., Gwarancja jakości. Przewodnik, Wydawnictwa Normalizacyjne „Alfa – Wero”, Warszawa 2002,
17.  Sokołowicz W., Srzednicki A., ISO. System zarządzania jakością oraz inne systemy oparte na normach, C. H. Beck, Warszawa 2006
18.  Steinbeck H.H., Total Quality Management. Kompleksowe zarządzanie jakością. Doświadczenia praktyczne z IBM Niemcy, Placet, Warszawa 2001
19.  Thompson J. R., Kornacki J., Nieckuła J., Techniki zarządzania jakością od Shewharta do metody „Six Sigma”, Akademicka Oficyna Wydawnicza Exit, Warszawa 2005
20.  Wasilewski L., Europejski kontekst zarządzania jakością, Instytut Organizacji i Zarządzania w Przemyśle „Orgmasz”, Warszawa 2003
21.  Wawak S.: Zarządzanie jakością, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2002
22.  Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie, pod red. J. Łańcuckiego, TNOiK, OPOV, Bydgoszcz 2003

J.M. Juran, F.M. Gryna: Jakość. Projektowanie, analiza, Wydawnictwo WNT, Warszawa 1994,

Dahlgaard J.J., Kristensen K., Kanji G.K., Podstawy zarządzania jakością, PWN , Warszawa 2004
Hamrol A., Mantura W., Zarządzanie Jakością. Teoria i Praktyka, PWN, Warszawa 2002
Rogala P., Brzozowski T., Systemy zarządzania jakością i środowiskiem, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 2003
Sikora T., Zarządzania jakością według norm ISO serii 9000:2000, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Kraków 2005
Tochman R., Integracja systemów zarządzania jakością ISO 9001 i zarządzania środowiskiem ISO 14001 na przykładzie wybranej procedury, Politechnika Poznańska, Poznań 2005 

http://www.jakosc.biz/

1) J. Machaczka ”Zarządzanie rozwojem organizacji. czynniki, modele, strategia, diagnoza”,Warszawa 1998
2) J.A.F. Stoner, R.E. Freeman, D.R. Gilbert „Kierowanie”, Warszawa 1992
3) J. Lichtarski „Podstawy nauki o przedsiębiorstwie”, Wrocław 1997
4) J.P. Lendzion, A. Stankiewicz- Mróz „ Wprowadzenie do organizacji i zarządzania”, Kraków 2005
5) K. Szczepańska „Kompleksowe Zarządzanie Jakością”, Warszawa 1998
6) E. Gancarz, skrypt akademicki- niepublikowane
7) Z. Szymonik, „Wkład starożytności do problematyki jakości i jej kosztów. Problemy Jakości”, 2004.
8) J. Łańcucki „ Podstawy kompleksowego zarządzania jakością TQM” , Poznań 2003
9) R. Koch, „Słownik zarządzania i finansów. Narzędzia, terminy, techniki od A do Z”, Kraków 1997
10) http://pl.wikipedia.org/wiki/Jako%C5%9B%C4%87, 29.05.2007r. 18:50

Zgłoś jeśli naruszono regulamin