CzytajTo.txt

(8 KB) Pobierz
-------------------------------------------
GHOST MASTER PL 1.1
-------------------------------------------

www.ghostmaster.com
www.cdprojekt.info

-------------------------------------------

 1. Wymagania systemowe
 2. Prawa autorskie
 3. Ostrze�enie o epilepsji 
 4. Poprawka 1.1 PL
 5. Pomoc techniczna

-------------------------------------------
 1. Wymagania systemowe
-------------------------------------------


Minimalne wymagania systemowe:

System operacyjny:     Windows 98/Me/2000/XP
Procesor:              Pentium�II 450 MHz
Pami�� RAM:            128 MB RAM
Dysk twardy:   	       620 MB wolnego miejsca
Nap�d:                 CD ROM/DVD ROM 4x Speed
Karta graficzna:       ATI Radeon/nVidia GeForce 16MB zgodna z Direct 3D
Karta d�wi�kowa:       zgodna z DirectX 8.1
Inne:                  klawiatura i mysz

Zalecane wymagania systemowe:

System operacyjny:     Windows 98/Me/2000/XP
Procesor:              Pentium�III 1.2 GHz
Pami�� RAM:            128 MB RAM
Dysk twardy:   	       620 MB wolnego miejsca
Nap�d:                 CD ROM/DVD ROM 8x Speed
Karta graficzna:       ATI Radeon/nVidia GeForce 32MB zgodna z Direct 3D
Karta d�wi�kowa:       zgodna z DirectX 8.1
Inne:                  klawiatura i mysz


-------------------------------------------
 2. Prawa autorskie
-------------------------------------------


Wprowadzamy Pa�stwa w �wiat gier komputerowych najwy�szej jako�ci. Ka�da z 
wydawanych przez nas gier jest owocem wielomiesi�cznej, wyt�onej pracy. Jej 
celem jest nieustanne podnoszenie standardu naszych gier, kt�re Pa�stwo 
kupujecie.  Prosimy o docenienie tych stara� oraz prosimy pami�ta�, �e bezprawne 
kopiowanie gier jest dzia�alno�ci� kryminaln�. 
 
Taka forma sprzeda�y daje jej legalnemu w�a�cicielowi prawo u�ywania programu 
ograniczone do wczytywania programu z zakupionego no�nika do pami�ci, a wi�c do 
systemu komputerowego, dla kt�rego zosta� on opracowany. Ka�de dalsze u�ycie, 
w��czaj�c kopiowanie, powielanie, przekazywanie innym reprodukcji programu, 
sprzeda�, wynajem, dzier�aw�, licencjonowanie programu, wypo�yczanie, 
wykorzystanie programu lub jego cz�ci w celach komercyjnych w��cznie z 
wykorzystaniem go w miejscach takich jak kawiarnie, salony gier lub inne 
instytucje oraz inne formy dystrybucji lub rozpowszechniania produktu 
naruszaj�ce ww. warunki s� naruszeniem praw autorskich wydawcy chyba, �e wyrazi 
on na to pisemn� zgod�. 
 
 
Wy��czny dystrybutor na terenie Polski 
CD PROJEKT, ul. Jagiello�ska 74, 03-301 Warszawa, 
 

-------------------------------------------
 3. Ostrze�enie o epilepsji 
-------------------------------------------
 

Niekt�re osoby nara�one na dzia�anie migaj�cego �wiat�a lub pewnych jego 
naturalnych kombinacji mog� dozna� ataku epileptycznego lub utraty przytomno�ci. 
Powodem wyst�pienia tego ataku lub utraty przytomno�ci mo�e by� mi�dzy innymi 
ogl�danie telewizji lub u�ytkowanie gier komputerowych. Przypad�o�ci te mog� 
wyst�pi� r�wnie� u os�b, u kt�rych nigdy wcze�niej nie stwierdzono epilepsji i 
kt�re nigdy wcze�niej nie dozna�y atak�w epileptycznych. Je�li Ty lub ktokolwiek 
z Twojej rodziny mia� kiedykolwiek objawy wskazuj�ce na epilepsj� (ataki 
epileptyczne lub nag�e utraty przytomno�ci) i by� lub jest wra�liwy na migotanie 
�wiat�a, powinien � przed uruchomieniem gry � zasi�gn�� porady lekarskiej. 
Zalecamy r�wnie�, aby rodzice nadzorowali dzieci bawi�ce si� grami 
komputerowymi. Je�eli stwierdzisz u siebie lub u dziecka wyst�powanie 
nast�puj�cych objaw�w: duszno�ci, zaburzenia wzroku, skurcze powiek i mi�ni 
oczu, utrat� przytomno�ci, zaburzenia b��dnika, drgawki lub konwulsje, 
natychmiast wy��cz komputer i wezwij lekarza.


-------------------------------------------
 4. Poprawka 1.1 PL
-------------------------------------------

ZMIANY WPROWADZONE PRZEZ EUROPEJSK� WERSJ� PATCHA DO GRY GHOST MASTER

Poprawione poruszanie si�:
1. Rozwi�zano problemy dotycz�ce zatrzymywania si� �miertelnik�w, zw�aszcza tych, kt�rzy u�ywaj� ga�nic.
 
Zagadki/elementy rozgrywki zosta�y poprawione w scenariuszach:
1. Duch zoperowany
2. Gdzie �ciemniak m�wi dobranoc
3. B��d ognika z Blair

Zlikwidowano problemy zwi�zane z Windows XP:
1. Uruchomienie gry przy niewystarczaj�cych prawach u�ytkownika.
2. Zapisanie gry przy niewystarczaj�cych prawach u�ytkownika.

Rozwi�zano og�lne problemy:
1. Dodano wi�cej przeka�nik�w, a duchy s� teraz umieszczane bli�ej odpowiadaj�cych im przeka�nik�w. Przera�acze nie b�d� ju� wi�c pojawiali si� jeden na drugim.
2. Wyst�powa�o nak�adanie si� na siebie d�wi�k�w i film�w. Zosta�o to zlikwidowane tak samo, jak podobne problemy w czasie odgrywania odpowiednich efekt�w, np. odpraw Wysokiej Komisji Strachu.
3. W trakcie w��czenia pauzy d�wi�ki przerywane s� prawid�owo.
4. Rozkazy 'Atakuj' s� teraz inaczej u�ywane. Do tej pory preferowane by�y moce, kt�re wp�ywa�y na danego �miertelnika. Teraz b�d� stosowane wy��cznie takie moce.
5. Zosta� ulepszony rozkaz 'Atakuj TYP'.


Dodane elementy:
1. W Opcjach/D�wi�k mo�na teraz wybra� Creative Labs EAX. Dzi�ki temu uzyskano bardziej realistyczne d�wi�ki w trybach FPP i WIDOK.  Musisz jednak posiada� kart� d�wi�kow� zgodn� z formatem EAX; sterowniki kompatybilne z EAX, wykorzystywane przez gr� Ghost Master, zostan� zainstalowane wraz z tym patchem.
 
2. Dodano nast�puj�ce skr�ty klawiszowe:
"P" (szybki dost�p do menu mocy Przera�acza)
"O" (szybki dost�p do menu rozkaz�w Przera�acza)
"S" (z�ap obrazek - zostanie on zapisany w Program Files\Empire Interactive\Ghost Master\GhostData\Screenshots lub w podkatalogu GhostData\Screenshots w miejscu, gdzie zosta�a zainstalowana gra. Obrazki s� w formacie tga (targa). Uwaga: zanim naci�niesz "S", zapisz dokumenty, nad kt�rymi teraz pracujesz!)


Rozwi�zanie znanych problem�w sprz�towych:

1. Gra zawiesza si� podczas uruchamiania.
Spr�buj zainstalowa� najnowsze sterowniki do kart graficznej i d�wi�kowej (dost�pne u ich producent�w). Je�li to nie pomo�e, a posiadasz starsz� kart� d�wi�kow�, kt�ra nie obs�uguje formatu EAX (np. Creative Labs Sound Blaster PCI, PCI 64, PCI 128 lub PCI 512), spr�buj obni�y� przyspieszenie sprz�towe z pe�nego na ni�sze lub je wy��czy�.

Aby to zrobi�: 
1) Z menu Start wybierz Uruchom.
2) Wpisz "dxdiag" i kliknij na OK.
3) Kiedy pojawi si� Narz�dzie diagnostyczne DirectX, wybierz zak�adk� D�wi�k.
4) Przesu� suwak przyspieszenia sprz�towego w lewo.

2. Artefakty wy�wietlane przez karty graficzne Kyro II / II SE.
Przejd� do W�a�ciwo�ci: Ekran/Ustawienia i w��cz Rozwi�zywanie Problem�w lub w��cz opcj� Depth / Stencil Buffer Storing".

3. Filmy nie odtwarzaj� si� na niekt�rych komputerach z systemem Win98.
Gra Ghost Master u�ywa formatu wmv zwi�zanego z Microsoft Media Player 9. Na systemie Windows 98 instalator nie mo�e zainstalowa� odpowiednich kodek�w. Je�li masz zainstalowany system Windows 98SE i masz problemy z odtwarzaniem film�w, mo�esz zgra� i zainstalowa� Windows Media Player 9 ze strony: http://www.microsoft.com/windows/windowsmedia/download/default.asp
4. Gra nie chce si� uruchomi�, je�eli komputer dzia�a w trybie 256 kolor�w.
Gra Ghost Master wymaga trybu co najmniej 16 bit (High Color). Zmie� ustawienia i uruchom gr� ponownie.
5. D�wi�k zacina si� podczas odtwarzania film�w.
W grze uruchom menu Opcje, wybierz zak�adk� Grafika i ustaw Og�ln� jako�� grafiki na �redni�.

---------------------------------------------------------
Uwaga: Empire Interactive & CD Projekt nie ponosz� �adnej odpowiedzialno�ci za 
szkody spowodowane zainstalowaniem na twoim komputerze nieodpowiednich 
sterownik�w, program�w czy sprz�tu.
---------------------------------------------------------

-------------------------------------------
 4. Pomoc techniczna
-------------------------------------------


W przypadku problem�w technicznych w korzystaniu z naszych produkt�w prosimy o
wype�nienie formularza pomocy technicznej, kt�ry znajduje si� na naszej stronie
internetowej pod adresem: http://www.cdprojekt.info/pomoc. Ponadto mog� Pa�stwo
przekazywa� swoje problemy telefonicznie pod numerem telefonu (0-22) 519 69 66 w
dni powszednie w godzinach 9.00-18.00. Pomoc mo�na tak�e uzyska�, wysy�aj�c
e-mail na adres pomoc@cdprojekt.com lub list na adres CD Projekt, 03-301
Warszawa, ul. Jagiello�ska 74, z dopiskiem "Pomoc techniczna". Najnowsze
poprawki (patch) i uaktualnienia (update), a tak�e rozwi�zania i pomoc w
uko�czeniu wydawanych przez nas gier znajd� Pa�stwo na naszej stronie w
Internecie: http://www.cdprojekt.info/
Zgłoś jeśli naruszono regulamin