opel(1).doc

(39 KB) Pobierz
LP

LP

TYP / MARKA SAMOCHODU.

PROPONOWANE UMIEJSCOWIENIE CENTRALI / IMMOBILISERA I INNE UWAGI.

KIERUNKOWSKAZY, (+) PO STACYJCE,  STAŁY (+)  KOLORY PRZEWODÓW

BLOKADA

ZAPŁONU / PALIWA.

I INNE UWAGI.

CENTRALNE ZAMKI

I INNE UWAGI

1.

OPEL ASTRA I.

Z LEWEJ STRONY KIEROWNICY ZA BEZPIECZNIKAMI U GÓRY.

 

WYŁĄCZNIK MASOWY DRZWI : (LEWY PRÓG) – CIENKI SZARY.

 

PRZEJŚCIE POD MASKĘ : (Z LEWEJ STRONY NAD BEZPIECZNIKAMI) – WYJĄĆ USZCZELKĘ I WYCIĄĆ Z NIEJ KAWAŁEK).

KIERUNKI : (W LEWYM PROGU) ZIELONY Z CZARNYM PASKIEM, BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY – CZERWONY

 

(+) PO STACYJCE – CZARNY

 

LEWY PRÓG – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.

(-) – LEWY SŁUPEK, WIĄZKA ZA DWOMA ZŁĄCZAMI KABLOWYMI – BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM I BRĄZOWY Z CZERWONYM PASKIEM. (UWAGA! PRZY CZĘSTYM ZAMYKANIU I OTWIERANIU ZAMKÓW, SIŁOWNIKI MOGĄ SIĘ PRZEGRZAĆ I PÓKI NIE OSTYGNĄ NIE BĘDĄ PRACOWAĆ).

2.

OPEL ASTRA II.

LEWEJ STRONY KIEROWNICY NAD BEZPIECZNIKAMI U GÓRY.

 

PRZEJŚCIE POD MASKĘ : TYLKO RAZEM Z LINKĄ OD OTWIERANIA KLAPY SILNIKA (TRZEBA WYJĄĆ USZCZELKĘ).

KIERUNKI: (W LEWYM PROGU NIE SZUKAĆ PRZY KIEROWNICY)  - ZIELONY Z CZARNYM PASKIEM, BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY – CZARNY

 

(+) PO STACYJCE – CZARNY.

LEWY PRÓG – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM. (STAŁY (+) DOPIERO PO STARCIE SILNIKA.

JEŻELI SAMOCHÓD NIEMA ORGINALNIE ZAMKÓW CENTRALNYCH TO NIE STARTOWAĆ DO ICH ZAMONTOWANIA , BO JEST CHORY PATENT NA LINKACH).

 

(-) BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM I BRĄZOWY Z CZERWONYM PASKIEM. (UWAGA! PRZY CZĘSTYM ZAMYKANIU I OTWIERANIU ZAMKÓW, SIŁOWNIKI MOGĄ SIĘ PRZEGRZAĆ I PÓKI NIE OSTYGNĄ NIE BĘDĄ PRACOWAĆ).

3.

OPEL CORSA

 

KIERUNKI: - CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM, CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY – CZERWONY.

 

(+) PO STACYJCE – CZARNY.

W PROGU – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.

-

4.

OPEL FRONTIERA.

POD KIEROWNICĄ Z PRAWEJ STRONY.

 

LEWY SŁUPEK – W GRUBEJ ZAIZOLOWANEJ WIĄZCE – NIEBIESKO-CZARNY.

(-).

5.

OPEL KADETT (ŁEZKA).

Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY U GÓRY.

KIERUNKI : (NA KOLUMNIE KIEROWNICY) – CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM , CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.

 

(+) PO STACYJCE : GRUBY CZARNY.

ZAPŁON : (NA CEWCE) – CIENKI CZARNY (+) PO ZAPŁONIE.

 

NA URZĄDZENIU WTRYSKIWACZA : CZARNY Z ŻÓŁTYM NA ŚRUBCE.

-

6.

OPEL KADETT’84

 

KIERUNKI: (PRZY DŹWIGIENCE) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM, CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY (NA STACYJCE) – GRUBY CZERWONY.

 

(+) PO STACYJCE – GRUBY CZARNY.

NA URZĄDZENIU WTRYSKIWACZA – CZARNY (+).

 

POMPA PALIWA : - (W OKOLICY AKUMULATORA JEST KOSTKA) – CZARNY.

-

7.

OPEL OMEGA.

POD RADIEM LUB ZA SCHOWKIEM.

KIERUNKI : CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.

POMPA : (W KOMORZE SILNIKA PO LEWEJ STRONIE , NA PRAWYM PRZEKAZNIKU – WYRZSZY) – CIENKI BRĄZOWY Z PASKIEM.

 

(DIESEL) W KOMORZE SILNIKA BIAŁY PRZEKAZNIK.

W PRAWYM PROGU – NA MODULE STERUJĄCYM  (-).

8.

OPEL VECTRA STARA (BENZYNA).

POD DZWIGNIĄ HAMULCA RĘCZNEGO.

 

SYRENKA NA NADKOLU PRZY ZBIORNICZKU SPRYSKIWACZA (NA NITY).

 

PRZEJŚCIE POD MASKĘ – 10cm OD MIEJSCA W KTÓRYM WCHODZI LINKA DO OTWIERANIA MASKI JEST ZAŚLEPKA.

KIERUNKI : (NA KOLUMNIE KIEROWNICY NA MAŁEJ KOSTCE WCHODZĄCEJ W DZWIGIENKĘ) – CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM I CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM.

 

(+) STAŁY I PO STACYJCE ZE STACYJKI. (NALEŻY WYPIĄĆ ZŁĄCZE ZE STACYJKI I WYJĄĆ JE SOBIE NA ZEWNĄTRZ).

POMPA: (LEWY PRÓG) – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.

 

CZUJKI ULTRA NA PRZEDNICH SŁUPKACH NA DOLE.

(-) – (NA PRAWYM PRZEDNIM SŁUPKU NA STEROWNIKU) : BRĄZOWY Z  CZERWONYM PASKIEM (ZAMYKANIE) I BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM – (OTWIERANIE).

 

DIODA ŚWIECĄCA Z LEWEJ STRONY W ZAŚLEPCE (UWAGA TRZEBA WYCIĄĆ PLASTIK ZA ZAŚLEPKA, SPRAWDZIĆ CZY Z TYŁU NIE WYPIEŁA SIĘ KOSTKA).

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin