Osiągnięcia edukacyjne ucznia klasy pierwszej po pierwszym semestrze
Rzeszów, 19.01.2009r.
Imię i nazwisko:............................................................................................................................klasa...................
Osiągnięcia wychowawcze
zawsze
często
najczęściej nie
Potrafi skoncentrować się podczas zajęć
Aktywnie uczestniczy w zajęciach
Pracuje samodzielnie w dobrym tempie
Przestrzega zasad kulturalnego słuchania i prowadzenia dialogu
Posiada potrzebne pomoce i materiały
Stara się kończyć rozpoczęte prace
Przestrzega przyjętych zasad zachowania.
Jest punktualny i obowiązkowy.
Współpracuje z kolegami podczas wykonywania zadań.
Osiągnięcia w nauce
Poziom osiągnięć
pełny
częściowy
minimalny
Wypowiada się w kilku zdaniach na określony temat.
Potrafi formułować odpowiedzi na pytania.
Posiada bogaty zasób słownictwa
Umie opowiadać przebieg historyjki obrazkowej.
Umie poprawnie przeczytać poznany tekst drukowany
Rozumie samodzielnie przeczytany tekst
Rozpoznaje w wyrazach samogłoski i spółgłoski.
Umie przeczytać i napisać poznane litery pisane. Potrafi je łączyć
z innymi literami.
Potrafi układać zdania z rozsypanek wyrazowych.
Potrafi poprawnie przepisywać tekst.
Pisze poprawnie z pamięci i ze słuchu
Pisze starannie, kształtnie, czytelnie
mg81s