Grawitacja i co dalej.pdf

(701 KB) Pobierz
631876209 UNPDF
http://www.pinfo.pl/Unknown/124.print.aspx
Proponuję zapomnieć zdobytą w szkołach wiedzę z fizyki. W silnych,
sztucznych polach grawitacyjnych, a o takich będzie mowa, nie
obowiązują prawa fizyczne naszego świata. Tamta rzeczywistość jest
zupełnie inna.
To jest fizyka ery grawitacji!
– rozmowa z inż. Andrzejem
Kraśnickim, niestrudzonym
badaczem zagadek
grawitacji. Witaj Andrzeju,
czy mógłbyś opowiedzieć
naszym czytelnikom o swej
wieloletniej pracy? Dlaczego
właśnie grawitacja?
- Bo w otaczającym nas
świecie nie ma nic bardziej
interesującego, niż to
fenomenalne zjawisko
przyrody. Powszechnie
rozumie się grawitację jako
przyciąganie ziemskie. Nic
bardziej mylnego. Siła
ciężkości zwana inaczej
ciążeniem powszechnym jest
tylko jednym z efektów działania grawitacji i chyba nie najważniejszym, chociaż
odczuwanym dosłownie i w przenośni – na każdym kroku. Grawitacja jest znacznie
szerszym pojęciem i zjawiskiem. Jest fundamentalną siłą przyrody. Jest jednym z
parametrów czasoprzestrzeni. Bez niej nie byłoby nas, nie byłoby Ziemi, Układu
Słonecznego, nie byłoby Mgławic i Konstelacji – nie byłoby... Świata!
Ale to nie wszystko. Nasz Wszechświat to tylko około 4% całego Megawszechświata. Ta
„reszta”- te 96% to prawdopodobnie inne światy i wymiary dla nas JESZCZE niedostępne.
Jedynie GRAWITACJA zdolna jest przenikać przez te wszystkie światy i wymiary i
utrzymywać w całości tę wspaniałą konstrukcję. Jest siłą, która wiąże te wszystkie
elementy w całość, w skomplikowaną cudowną maszynerię działającą z precyzją- jak w
zegarku najwyższej klasy. Myślę, że Wszechświat w swej doskonałości i GRAWITACJA są
najlepszymi dowodami na istnienie Boga. Boga rozumianego jako Najwyższy Intelekt,
Pierwotna Myśl i Świadomość, jako Absolut, od którego wszystko: nasz świat i my, ludzie
– wzięliśmy swój początek. Tak rozumiany Bóg nie ma nic wspólnego z żadną religią, nie
potrzebuje wyznawców ani, tym bardziej, pośredników. Zapędziłem się trochę w
631876209.001.png 631876209.002.png
rozważania światopoglądowe i filozoficzne a miało być o grawitacji. Ale właśnie grawitacja
ma bardzo dużo wspólnego z Bogiem, a właściwie z duchową, metafizyczną stroną tego
świata. Okazuje się, że najwięksi współcześni fizycy, którzy odeszli od skostniałej,
konwencjonalnej nauki- jak np. Michio Kaku, Lee Smolin, Fritjow Capra i inni – twierdzą,
że nauka 21 wieku, a szczególnie fizyka będą miały wiele wspólnego z magią i
metafizyką.
Dopiero połączenie ducha z materią pozwoli zrozumieć świat i występujące w nim
zjawiska. To właśnie opanowanie i zrozumienie i praktyczne zastosowanie
grawitacji może umożliwić nam podróż do tych niewidzialnych światów i
ewentualnie wymiarów. Pozwoli nam zajrzeć za kurtynę niewidzialności. To
prawdopodobnie z za tej kurtyny przylatują do nas Obcy. Wcale nie muszą
„lecieć” z innych galaktyk. Inny świat w innym wymiarze może być tuż obok...
Według wspomnianych wyżej fizyków, grawitacja, a ściślej jej elementarne cząstki
grawitony , jako jedyne nośniki energetyczne zdolne są opuścić nasz trójwymiarowy
świat i przeniknąć do innych światów i wymiarów. Nie są one, bowiem, przymocowane
jak inne cząstki elementarne do naszej D-brany, w której żyjemy. Zjawisko to
niespodziewanie otwiera nam, ludziom Bramę do Sezamu, do innych światów i
wymiarów!
Żeby nie być odosobnionym w tym twierdzeniu zacytuję wielkiego fizyka Michio Kaku:
"Wyobraźcie sobie, że potraficie przechodzić przez mury. Nie musielibyście troszczyć się o
to, czy drzwi waszego domu są otwarte. Moglibyście wchodzić do swojego mieszkania
przez ściany, a dom opuszczać od tyłu przez mury. Albo wyobraźcie sobie, że macie dar
operowania wewnętrznych narządów człowieka bez konieczności otwierania jego ciała.
Jaka istota mogłaby posiadać takie niemal boskie zdolności? Odpowiedź brzmi: istota ze
świata posiadającego więcej wymiarów niż nasz".
I takie właśnie zjawiska mogą zachodzić w przestrzeni objętej sztucznym polem
grawitacyjnym. W „bąblu grawitacyjnym” jak ja to nazwałem, o którym będę mówił w
dalszej części wywiadu, mają miejsce jeszcze inne nadzwyczaj interesujące zjawiska.
Obiekty materialne, również ludzie, prawdopodobnie w takim bąblu, w istniejącym
sztucznie wytworzonym polu – nie mają ciężaru i bezwładności. Są jakby wycięte z
naszego świata. Właściwość ta umożliwia obiektom otoczonym tym polem te niesamowite
manewry przeczące prawom fizyki rządzącym w naszej rzeczywistości. Pytają mnie ludzie
skąd ja to wiem, co się tam dzieje?
Nie wiem. Ja tylko tak przypuszczam, takie wnioski mi się nasuwają na podstawie
zdobytej przez wiele lat wiedzy i doświadczenia.
Na zakończenie odpowiedzi na to pytanie stwierdzę, że najbardziej zdumiewającą rzeczą
jest fakt, że tak mało ludzi rozumie jakie ogromne możliwości i perspektywy stwarza
ludziom opanowanie i praktyczne zastosowanie potęgi grawitacji. Za jednym zamachem
ludzkość może pozbyć się zmory braku energii, zanieczyszczenia środowiska,
zlikwidowania zbędnych już autostrad i lotnisk, Nie mówiąc już o korzyściach
wynikających z niemal pewnego nawiązania kontaktu z innymi cywilizacjami. Dlaczego
więc ci, od których zależy dalszy los ludzkości nie zajmą się tym, co wydaje się
oczywiste. Myślę, że zachodzi tu klasyczny przypadek TOTALNEJ MENTALNEJ
BLOKADY , o której piszę w artykule pod tym samym tytułem na mojej stronie
internetowej: www.grawitacja.org
Opowiedz o początkach badań nad grawitacją. Czy to prawda, że niemieccy
naukowcy podczas II światowej próbowali zbudować pojazdy grawitacyjne?
– Prawdopodobnie już w latach 30. uczeni niemieccy budowali pojazdy, których głównym
napędem były silniki antygrawitacyjne. W
1934 roku zbudowali statek o średnicy 5
metrów o nazwie RFZ-1 (Rundflugzend-1).
Pojazd, pilotowany przez Lothara Waiza,
wzniósł się na wysokość około 60 metrów.
Nie udało się go jednak opanować – rozbił
się o ziemię. Pilot przeżył.
Później zbudowano ulepszony dysk RFZ-2
o średnicy 20 metrów. Pojazd wykonywał
zwroty nie po łuku, ale pod kątem 90, 45
lub 22,5 stopni. To świadczy, że napędem
mogła być tylko antygrawitacja – żaden
inny napęd nie może spowodować tego
rodzaju ewolucji. Były też inne konstrukcje
(np. Haunebu). Wspomnieć trzeba o pracach i doświadczeniach prof. Walthera Gerlacha i
Wiktora Schaumbergera, którzy konstruowali urządzenie wytwarzające antygrawitację
przy pomocy wiru wody.
Innym rodzajem silnika grawitacyjnego było urządzenie Viktora Schaubergera, oparte na
specjalnie ukierunkowanych wirach wodnych (dysze w kształcie rogów antylopy Kudu). W
czasie prób jego pompa - niczym nie zasilana - oderwała się od podłoża i z wielką siłą
uderzyła w sufit, rozbijając się doszczętnie. Wynalazł on "spiralę ssącą" i "turbinę ssącą",
na których oparte zostały silniki, działające na zasadzie zjawiska implozji.
Specjaliści niemieccy zbudowali zresztą inne pojazdy napędzane antygrawitacją, które
latały i miały fantastyczne osiągi. Na przykład Haunebu 2 o średnicy 30 metrów rozwijał
prędkość 6000 km/godz! A był to rok 1939. Haunebu 3 wykonał w roku 1945
dziewiętnaście lotów próbnych. Haunebu -9 było niewidzialne (podobno). Jeżeli ktoś
zainteresowany jest szczególnie tym tematem znajdzie znacznie więcej materiału i
informacji w książkach Igora Witkowskiego pt. "Supertajne bronie Hitlera”. Również
Bartosz Rdułtowski w nadesłanej mi swojej książce „Syndrom V 7” szeroko opisuje
osiągnięcia Niemców w tej dziedzinie.
Dla porządku jednak muszę powiedzieć, że pod koniec książki autor podaje w wątpliwość
te osiągnięcia. Jak było naprawdę, może dowiemy się kiedyś, a może nigdy. Znając
jednak niemiecką gospodarność i oszczędność, nie wydaje mi się, aby wydawali ogromne
sumy pieniędzy na mrzonki. A w czasie wojny tysiące ludzi, setki naukowców, całe
oddziały wojska i SS oraz ogromne kompleksy przemysłowe zaangażowane były w
konstrukcję i produkcję najnowszych broni. Pojazdy antygrawitacyjne z całą pewnością
były przedmiotem tych doświadczeń. Po wojnie przejęli ich dorobek Amerykanie i
Rosjanie. Co dostali i ile - pozostaje tajemnicą.
Zajmujesz się tą tematyką od wielu lat, czy coś przez ten czas zmieniło
się w tej dziedzinie?
– To, co jest najbardziej istotne w dziedzinie badań nad zjawiskiem grawitacji dzieje się
za zamkniętymi bramami wojskowych instytutów i otoczone jest najwyższą tajemnicą.
Możemy się tylko domyślać dlaczego tak się dzieje. W USA opatentowany został przez
Borisa Volfsona „Antigravity Spaceship” /US Patent No. 6,960,975 of Nov.1,2005/
Nie wiem co się dalej dzieje z tym urządzeniem, czy ktokolwiek zainteresował się tym,
czy są robione jakieś próby i czy to w ogóle będzie działać. Nasze działania w dalszym
ciągu ograniczają się do pobożnych zamiarów. Na przeszkodzie – jak zwykle- stoi brak
środków finansowych i brak zainteresowania poważnych sponsorów i inwestorów.
Również w dziedzinie teorii nie znajduję nic rewelacyjnego. Nie jestem naukowcem i nie
mam bezpośrednich kontaktów z kręgami uczonych ale z dostępnych mi książek niewielu
631876209.003.png
wnosi coś nowego. Przeważnie autorzy /najczęściej profesorowie fizyki/ jeden za drugim
powtarzają te same teorie niewiele dodając własnych rewelacji. Jedynie nieliczni, o
których pisałem w swoich artykułach formułują nowe teorie /Michio Kaku, Smolin/. Mam
wrażenie, że temat jest tak trudny i skomplikowany, że przekracza możliwości
intelektualne większości naukowców i dlatego unikają jego podjęcia.
Jestem jednak niepoprawnym optymistą i jestem przekonany, że ludzie wreszcie
zrozumieją, że praktyczne opanowanie grawitacji jest główną drogą do cywilizacyjnego
skoku ludzkiego gatunku. Od lat, bezskutecznie ludziom usiłuję to przekazać.
Według Ciebie obiekty UFO obserwowane na całym świecie swoje niezwykłe
możliwość manewrowe zawdzięczają właśnie silnikom grawitacyjnym?
– Tak i chyba tylko i wyłącznie silniki grawitacyjne umożliwiają pojazdom UFO
wykonywanie tak niesamowitych manewrów. Manewry te to: gwałtowne hamowanie i
stopowanie pojazdu od najwyższych prędkości do zera, zawisanie w locie, skręcanie pod
kątem prostym i ostrym, bezgłośny lot przy największych prędkościach bez wytwarzania
fali dźwiękowej /przy przekraczaniu bariery dźwięku/, nagłe pojawianie się i znikanie i
wiele jeszcze innych, niewyobrażalnych wprost możliwości. Wynika to ze szczególnej
cechy pola grawitacyjnego sztucznie wytworzonego, niezależnego od stałego pola
grawitacyjnego naszej planety. Cecha ta polega na właściwości grawitonów, które zdolne
są opuścić nasz trójwymiarowy świat i przeniknąć do innego, równoległego świata, lub
wymiaru. Pisze świata lub wymiaru bo sam nie wiem i chyba nikt nie wie na czym ta
różnica polega. Nie byłem tam jeszcze, jak będę /a mam taką nadzieję/ - to Wam
powiem. Wcześniej wspomniałem o „bąblu grawitacyjnym”. Wymyśliłem takie pojęcie aby
łatwiej wytłumaczyć co się dzieje wokół silnika grawitacyjnego.
Na podstawie wszystkich dostępnych obserwacji i doniesień doszedłem do wniosku, ze
wokół silnika grawitacyjnego, a więc wokół pojazdu UFO wytwarza się sztuczne pole
grawitacyjne, które jest niezależne od otaczającego dookoła pola grawitacyjnego planety.
Pojazd wraz z otaczającym go „bąblem siłowym” wycięty jest z naszego świata,
niezależny więc jest od praw fizycznych obowiązujących w tym świecie. Nie obowiązują
go prawo bezwładności , zachowania masy i inne. Dlatego właśnie może wykonywać tak
nieprawdopodobne manewry. Załoga znajdująca się wewnątrz nie odczuwa nawet tych
gwałtownych zmian przyspieszenia i zmiany kierunku, gdyż wszystkie cząsteczki układu
nazwanego UFO przyspieszane i hamowane są równocześnie w całym, zamkniętym
układzie. Wraz z ew. płynami ustrojowymi pasażerów. Według Searla w pojeździe
grawitacyjnym panuje stałe ciążenie równe 1 g. Idealne dla organizmu człowieka. Chyba
ktoś celowo to zaprojektował!
Będę mówił o tym szerzej na kwietniowym UFO Forum we Wrocławiu. Jeżeli kogoś
interesuje jak się lata grawitacyjnym dyskiem – zapraszam do przeczytania literackiej
wersji w mojej książce „Noemi i latające dyski”. A swoją drogą – stale mam nadzieję, że
rzeczywiście kiedyś polatam takim dyskiem. Niezależnie, kto go zbuduje. Może się
doczekam i nie będę musiał sam tego robić?
A może zaproszą mnie na przejażdżkę nasi Bracia z Kosmosu, którzy według
przepowiedni mają w kwietniu masowo do nas przylecieć. Pożyjemy, zobaczymy!
Na jakim etapie obecnie znajdują się badania nad problemami grawitacji?
Wojsko Stanów Zjednoczonych (i nie tylko) dysponuje już podobno
skonstruowanymi przez siebie pojazdami, dlaczego jednak są one trzymane w
tak wielkiej tajemnicy?
- Wyjaśniałem już w poprzednich pytaniach, że właściwie nie wiemy jak daleko
zaawansowane są prace nad grawitacją. Być może, że chcemy wywalać otwarte drzwi.
Mam na myśli całą działalność poszukiwawczą w tej dziedzinie. Odpowiedz na tak
postawione jest prosta. Ten kto ma pojazdy antygrawitacyjne ma zdecydowaną przewagę
militarną. Pojazdy takie, otoczone polem grawitacyjnym odporne są na wszelkie pociski
materialne i promieniste. Są one po prostu odpychane przez pole i pojazd jest nietykalny
!
Jest to broń ostatecznego, decydującego ciosu. Natomiast w sytuacji kończących się
zasobów energetycznych na Ziemi, straszliwego skażenia atmosfery spalinami
samochodowymi i dymami przemysłowymi- trzymanie w tajemnicy technologii
grawitacyjnej, krystalicznie czystej energii, ogólnie dostępnej w nieograniczonych
ilościach – byłoby działaniem zbrodniczym wobec ludzkości.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin