HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.pdf

(3504 KB) Pobierz
631876210 UNPDF
HAUNEBU Tajemnice III Rzeszy – UFO
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy
Fakt, iż Niemcy podczas II Wojny Światowej pracowali nad zaawansowanymi
technologiami wojskowymi nie jest już tajemnicą. Ważniejsze projekty, których
realizacja w praktyce miała się rozpocząć po 1944 roku, są jednak do tej pory tajne i
nieznane większej liczbie mieszkańców naszej planety.
Sprawa zaawansowanej technologii ujrzała światło dzienne od kiedy to Sir Roy
Feddon , szef tajnego niemieckiego instytutu techniki, pracującego dla szczebla
ministerstwa zajmującego się produkcją pojazdów latających, w 1945 roku
oświadczył:
"(...) Widziałem część z projektów i całe linie produkcyjne... Gdyby Niemcy upadły
kilka miesięcy później, sprzęt ten spowodowałby odwrócenie szali zwycięstwa..."
A kapitan amerykańskich sił powietrznych
Kapitan Ruppelt, szef Amerykańskich Sił Powietrznych dodał w 1956 roku:
"Kiedy skończyła się II Wojna Światowa, Niemcy posiadali szereg różnego rodzaju
pojazdów w kształcie koła i elipsy, oraz zupełnie nowe pojazdy w trakcie
dopracowywania. Mimo faktu, iż dowództwo zajmowało się wtedy dopiero fazą
wstępną, były to jedyne osoby, które wiedziały i mogły odróżnić te obiekty od
prawdziwych, o których mówili świadkowie, którzy zobaczyli UFO..."
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
G:\Adam Nauka\SS\Aneta\HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.doc
Strona 1/1
631876210.008.png
HAUNEBU Tajemnice III Rzeszy – UFO
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Część z nowoczesnych wówczas osiągnięć techniki jest
dobrze znana do dzisiejszego dnia. Pierwszy samolot
odrzutowy Heinkel 178 wystartował w 1939 roku.
W 1943 roku Niemcy wprowadzili go jako element
wyposażenia wojska – oczywiście już wtedy znacznie
udoskonalony i niezawodny – jego nazwa brzmiała Messerschmitt 262 . Pojazd ten
bez problemu mógł dogonić najszybszy wtedy samolot Aliantów.
Napędem maszyny był silnik odrzutowy.
Heinrich Focke , jeden z czołowych twórców
niemieckiej technologii wojskowej,
zaprojektował i wdrożył do produkcji modele
samolotów śmigłowych: FW6 , Fa223 , Fa226 ,
Fa283 (zdjęcie po lewej) oraz model 284 .
Zastosował wtedy system napędu, który jest
używany do dzisiejszego dnia w większości helikopterów .
Focke zaprojektował także nowoczesny,
startujący pionowo statek-rakietę , który
trafił na deski kreślarskie zaraz po zakończeniu wojny. Na końcu
każdego z trzech długich ramion był zamocowany specjalny
system odrzutowy (patrz projekt obok >>).
Kręcące się ramiona pozwalały obiektowi na uniesienie się w
powietrze podobnie jak helikopter, lecz z zupełnie większą
prędkością i siłą.
Inne obiekty o zaawansowanej myśli technicznej to chociażby bomby V-1 , używane
przez III Rzeszę przeciwko Wielkiej Brytanii .
Rakieta V1:
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
G:\Adam Nauka\SS\Aneta\HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.doc
Strona 2/2
631876210.009.png 631876210.010.png 631876210.011.png 631876210.001.png 631876210.002.png
HAUNEBU Tajemnice III Rzeszy – UFO
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Drugą, udoskonaloną wersją była rakieta V-2 . Miała być
ona zupełnie nowym obiektem wojskowym. Jej
transkontynentalna działalność mogła pogrzebać losy nie
spodziewających się niczego rosyjskich obywateli, czy
żyjących wówczas w dostatku Amerykanów. Rakieta mogła
podróżować z prędkością przekraczającą 5-krotnie
prędkość dźwięku , jedna, która była zdolna wysadzić
dzielnicę średniego miasta .
Niemcy nie skończyli jednak na V-2 . Ciekawym obiekte m
była śmiesznie wyglądająca maszyna ME 163 , pierwszy
samolot odrzutowy, który poruszał się z prędkością blisko
1000km/h .
Cóż - to mniej więcej część ze znanych powszechnie dokonań faszystowskiej Rzeszy
podczas II Wojny Światowej . Nie wszystkie fakty ujrzały jednak światło dzienne.
Prowadzone na szeroką skalę badania nie mogły się przecież wydostawać nawet w
ręce najbliższych współpracowników – prawdopodobieństwo zdrady było zbyt
wysokie.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
G:\Adam Nauka\SS\Aneta\HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.doc
Strona 3/3
631876210.003.png 631876210.004.png 631876210.005.png
HAUNEBU Tajemnice III Rzeszy – UFO
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
14 grudzień 1944 roku - gazeta New York Times pisze w
jednym z artykułów: "Tajemnicza latająca kula nową
bronią Niemiec."
" Centrala Główna Alianckich Sił Ekspedycyjnych, 13
Grudzień 1944 roku – Nowa niemiecka broń zrobi
przerażające wrażenie na wschodnim froncie –
doniesienie z dzisiejszego dnia. Pilot Amerykańskich Sił
Lotniczych doniósł , iż podczas lotu zwiadowczego
zauważył srebrne, okrągłe obiekty na niemieckim
niebie . Kule znajdowały się w gromadzie lub poruszały
się same. Bywały momenty, kiedy to stawały się
półprzeźroczyste..." .
Podobne zdarzenie ( a było ich dość sporo ) zostało zgłoszone przez pilota
weterana z 415 Nocnej Eskadry Lotniczej .
Znajdował się wówczas na misji zwiadowczej nad Hagenau . Był 22 grudzień
1944 roku, godzina 6 rano . Podczas gdy leciał na wysokości 1000 stóp, pilot i
operator radaru zauważyli dwa obiekty za ogonem samolotu. Tajemnicze obiekty
świeciły pomarańczowym światłem i co pewien czas zbliżały się bliżej samolotu. Pilot
wszedł w ostrą beczkę, obiekty mimo to poleciały tuż za nim . Przez dwie minuty
tajemnicze pojazdy podkradały się za pilotem, w wyniku czego musiał on
wykonywać klasyczne manewry obronne, gdy nagle po chwili zniknęły...
Wyjaśnianie sytuacji, która zaszła było nie lada problemem dla wojskowych. W
żadnym z przypadków piloci nie atakowali tych obiektów, nie byli także przez nie
zaatakowani. Nazwano je "Foo Fighters" . Do tej pory (oficjalnie) nie zostały te
zdarzenia w jakikolwiek wyjaśnione . Było jednak pewne, iż nie była to technologia
Aliantów – i to był jeden z najpoważniejszych problemów dla dowódców .
W ciągu następnych 10 lat, kiedy to fikcja częściej wygrywała z rzeczywistością,
osiągnięcia niemieckiej technologii wyparowały. Dziś możemy wnioskować, iż
tajemnicze obiekty na niebie, to udoskonalenie celowo zapomnianej po II Wojnie
Światowej zaawansowanej technologii antygrawitacyjnych pojazdów .
Doszukiwanie się prawdy z roku na rok było rzeczą wymagającą coraz więcej
poświęcenia. Oddziaływanie faszystowskich (wówczas jeszcze) pisarzy science-
fiction było na tyle silne, aby prawda bez problemów mogła zatrzeć się z
kłamstwem, zaś rzeczywistość była coraz trudniejsza do zweryfikowania.
Oddzielenie prawdy z ostatnich 50 lat od wymysłów pisarzy, to rzecz, która
wymagała wielu wyrzeczeń.
Jedną z osób, która pracowała w czasie wojny nad projektami latających
spodków był kapitan Luftwaffe, konstruktor pojazdów latających Rudolph Schriever .
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
G:\Adam Nauka\SS\Aneta\HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.doc
Strona 4/4
631876210.006.png
HAUNEBU Tajemnice III Rzeszy – UFO
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
W 1950 roku oświadczył, iż pracował pod Pragą w składzie małej ekipy, której
celem było opracowanie nowego typu spodka latającego.
Informacja ta pojawiła się pierwszy raz w mediach w gazecie "Der Spiegel" z 30
marca 1950 roku w artykule "Untertassen-Flieger Kombination".
... Rudolph Schriever, który twierdzi, że inżynierowie z całego świata
od początku lat 40-tych prowadzili badania nad spodkami
latającymi , planuje zbudować taką maszynę dla Stanów
Zjednoczonych w czasie od 6 do 9 miesięcy . 40-letni absolwent
Uniwersytetu w Pradze dodaje, iż zrobił kopię dokumentacji
maszyny , którą nazywa latającym dyskiem . Udało mu się to przed
upadkiem Niemiec, albowiem później dokumenty mogłyby ulec
skonfiskowaniu. Twierdzi, iż maszyna może rozpędzić się do
prędkości bliskiej 2600 mil na godzinę..."
Część z materiałów Rudolpha trafiła do mediów. Na dokumentach znajdowały
się rysunki potężnych spodków latających, a także całe serie dokumentacji
technicznej, które niestety były niekompletne. Schriever zmarł pod koniec lat 50-
tych.
Badacz Bill Rose zajmujący się tą sprawą odkrył, iż Schriever pracował z innymi
naukowcami, jak Klaus Habermohl oraz Giuseppe Belluzo (włoski inżynier), a także z
dr Walter Miethe . Badania Rose wykazały, iż Miethe był dyrektorem programu
pojazdów grawitacyjnych w dwóch ośrodkach poza Pragą . Znamy trochę więcej
szczegółów nt. pracy dr Waltera, jednakże nie znamy dokładnych informacji nt.
Wernhera von Brauna, który był od 1933 roku jego fotografem.
Obecnie jesteśmy pewni, iż przynajmniej jeden z naukowców, którym był m.in.
Viktor Schauberger był zaangażowany w produkcję latających dysków . Przyleciał
do Pragi w roku 1945 – jak przyznawał Schriever. Jego początkowe eksperymenty
związane były z lewitacją . Urodzony w 1885 roku, Schauberger interesował się w
szczególności naturą . Początkowo jako wybitny nauczyciel, później jako badacz
poznawał we własnym zakresie naturalny mechanizm wymiany energii na Ziemi.
Twierdził, że "obecna technologia używa złych zjawisk. Bazuje na entropii –
ruchowi, który jest używany przez naturę do rozdzielenia zbitej materii . A jednak...
natura używa zupełnie innego typu zjawiska przy wzroście. Panująca technologia
bazująca na eksplozji – spalaniu paliwa i rozdzielania atomów – wypełnia świat w
rozprzestrzeniającą się, generującą ciepło energię środka, która jest szkodliwa."
Schauberger wierzył, iż obecną produkcję energii można zastąpić odwrotnym
procesem do tego, który ma miejsce obecnie, czyli takim, który stosuje natura. Był on
przeciwnikiem hydroelektrowni: "Gdy woda pod ciśnieniem przelatuje przez turbiny,
rezultatem jest 'martwa woda'". W związku z tym zaprojektował on specjalną wersję
turbin ssących, które "ożywiają" wodę.
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
G:\Adam Nauka\SS\Aneta\HAUNEBU - tajemnice III Rzeszy.doc
Strona 5/5
631876210.007.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin