Organizacja Vril i Thule.pdf

(55 KB) Pobierz
631876212 UNPDF
Organizacja Vril i Thule
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Adolf Hitler był człowiekiem bardzo przesądnym i głęboko wierzył w zjawiska
nadprzyrodzone. To na jego rozkaz niemieccy żołnierze pod okiem poważnych
naukowców prowadzili poszukiwania Świętego Graala (i domniemanego grobu
Chrystusa) w Langwedocji, to on wysłał ekipę badaczy w niedostępne góry Tybetu,
by zgłębili tajemnicę reinkarnacji, podróży astralnych i przechodzenia w inne
wymiary.
Czy ekspedycje te przyniosły rezultaty? Wydaje się, że tak. Odnalezione w Wiedniu
dokumenty zdają się potwierdzać, że dzięki zdobytym na Wschodzie informacjom,
niemieckim naukowcom udało się skonstruować pojazdy, które można by określić
mianem UFO, a więc takie, o jakich mówimy "niezidentyfikowane obiekty latające"
(które niekoniecznie muszą być wytworem obcych cywilizacji).
Organizacja Thule powstała w 1917 roku w Monachium. W 1921 roku Hitler był
bardzo zachwycony i zainspirowany wiarą organizacji. Rudolph Hess , członek
organizacji zachęcał niemieckich uczonych do kontynuowania i studiowania nad
nowymi technologiami.
Organizacja Vril powstała w 1919 roku. W organizacji zasiadali czołowi znawcy i
filozofowie starożytnych rękopis i filozofii. Ich celem było poznanie alternatywnej,
wielkiej siły oraz komunikacja z ciałami świetlnymi, w tym także podróże w czasie i
przestrzeni. Organizacja ta była pierwszą niemiecka nacjonalistyczną grupą
używającą symbolu swastyki jako emblemat łączący Wschodni i Zachodni okultyzm.
Od spotkań organizacji powstał dziwny plan grupy, chcieli oni użyć swoją wiedzę,
aby zbudować maszynę, która mogłaby przenosić ich do dalekich zakamarków
wszechświata i czasu oraz na spotkanie twarzą w twarz z samym Bogiem.
Eksperyment z tą maszyną trwał w latach 1922-24, bliższe informacje dotyczące tego
eksperymentu nie są znane. Faktem jest, że badania nad tą maszyną wykształtowały
podstawę do rozwoju siły i potęgi Vril . Maszyna była prawdopodobnie testowana w
1924 roku w niemieckiej fabryce Messer Schmitt .
W latach 1934-43, członkowie mistycznego niemieckiego towarzystwa " Thule " wraz z
szeregiem ekspedycji naukowych rozpoczęli poszukiwania śladów pozostawionych
przez obcą cywilizację oraz pradawnej wiedzy tajemnej.
Poszukiwania były prowadzone w górach tybetańskich oraz klasztorach hinduskich i
tybetańskich, jak również w starożytnych bibliotekach. Przede wszystkim celem było
odnalezienie legendarnego miejsca - Shangri-La (Shambala) . Miało to być miasto
podziemne stworzone przez " bogów ", którzy pozostawili tam swoją wiedzę.
Standartenfźhrer SS Schafer, członek władz nazistowskiego Instytutu Studiów Nad
Historią Ducha , wybiera się na poszukiwania tajemniczej krainy Agharta , o której się
mówi, że istnieje gdzieś ukryta w połaciach śnieżnych Tybetu. Ma odnaleźć zapisy
tantrycznych rytuałów, które pozwalają wojownikowi dostać się po śmierci do rajskiej
krainy Szambala .
Elity nazistowskie wierzą, że do tej odległej krainy udało się w czasie wojen religijnych
72 różokrzyżowców, którzy odtąd spod ziemi kierują losami świata. Dysponują oni
mocą o niezwykłym potencjale tworzenia i niszczenia.
Organizacja Vril i Thule
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Energia ta nazywana Vril , może uzdrawiać, jak i zadawać śmierć, może poruszać
skały i niszczyć całe miasta. Hitler wierzy, że gdy będzie ją miał, losy świata spoczną
w jego rękach. Siła Vril pozwoli mu zawładnąć światem w ciągu jednego dnia.
Mimo trwającej kilka miesięcy wyprawy, Schaferowi nie udaje się jednak odnaleźć
Agharty . Przywiózł z Tybetu jedynie kamień z wyrytą tysiąc lat temu swastyką.
Poszukiwacze Agharty wierzyli, że jedno z wejść do podziemnej krainy znajduje się w
Potali - siedzibie Dalajlamy w Lhasie (Tybet). Twierdzą oni, że Aghartę zamieszkuje lud
pochodzący ze starożytnej Atlantydy, który dzięki tajemniczej mocy Vril dysponuje
technologią znacznie przewyższającą nasze techniczne osiągnięcia. Jest to moc
telepatyczna, która w poważnym stopniu może wpływać na zmiany materii.
Ekspedycje prowadzono również na Bliskim Wschodzie i w Ameryce Południowej.
Poszukiwania te prowadzono z inicjatywy Heinricha Himmlera . Niemcy byli doskonale
zorientowani w kierunku poszukiwań, które stały się sprawą wagi państwowej. Stany
Zjednoczone powołali rezydentury OSS w Tybecie, a w 1942 roku starali się ubiec
Niemców w znalezieniu przez nich informacji, które miały wartość strategiczną i
przeprowadzili ekspedycję kierowaną przez Ilia Tołstoja.
Informacje zawarte w starych pismach tybetańskich i hinduskich zawierały dokładne
instrukcje i opisy budowy napędu antygrawitacyjnego.
Przykładem tego stare teksty indyjskie zwane Vymaanika Shaastra , znalezione w 1908
roku. Teksty te zwierają opisy konstrukcji maszyn międzygwiezdnych, zwane
Vimanami , którymi poruszali się "Bogowie". Jej angielskie tłumaczenie pojawiło się
jeszcze przed intensywnymi niemieckimi poszukiwaniami w Tybecie. Wiele opisów
znajdujących się w " Vimaanika Shastra " jest nadal niezrozumiałych.
Oto fragment jednego z opisów angielskiego tłumaczenia:
Konstrukcja musi być tak wykonana, aby była mocna i wytrzymała,
jak wielkiego latającego ptaka, z lekkiego materiału. Wewnątrz
należy zainstalować silnik rtęciowy z żelaznym aparatem
podgrzewającym poniżej. Dzięki mocy zawartej w rtęci, która tworzy
wir napędzający, człowiek siedzący wewnątrz może pokonywać
ogromne odległości na niebie w najbardziej wspaniały sposób.
Podobnie, wykorzystując proces opisany powyżej można budować
Vimanę tak dużą, jak świątynia Boga-w-Ruchu. Cztery mocne
pojemniki z rtęcią muszą być wbudowane w konstrukcję
wewnętrzną. Gdy zostają one podgrzane przez kontrolowany ogień z
pojemników żelaznych, Vimana rozwija moc gromu dzięki rtęci. I
błyskawicznie staje się perłą na niebie.
(...) Poprzez przewody powinny zostać doprowadzone do pojemnika
z kwasem siarkowym. Tworzą potem trzy siły, nazwane: marthanda,
rowhinee, bhadra. Marthanda shakti powinna być doprowadzona
do kamienia - ładunku, rtęci, miki i płynu wężowego. (...) Po
uruchomieniu dużego koła, koła sandhi w naala - dandas również
zaczną się obracać z dużą prędkością a prąd doprowadzony
Organizacja Vril i Thule
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
najpierw do pięciobocznej keelaka, a potem do zbiornika z olejem
nabierze mocy i przechodząc przez dwie naalas rozkręci wszystkie
koła w kolumnie do potężnej prędkości, generując prędkość 25000
linkas, która pozwoli vimanie pokonać 105 krosa lub prawie 250 mil w
ciągu ghatika /24 minuty/ (...) Konstrukcja musi być wykonana tak,
aby była mocna i wytrzymała, jak wielkiego latającego ptaka, z
lekkiego materiału. Wewnątrz należy zainstalować silnik rtęciowy, z
żelaznym aparatem podgrzewającym poniżej. Dzięki mocy zawartej
w rtęci, która tworzy wir napędzający, człowiek siedzący wewnątrz
może pokonywać ogromne odległości na niebie w najbardziej
wspaniały sposób".
" Vimaanika Shastra " opisuje głównie budowę maszyn latających " Viman ". W tym
tekście są też rozdziały poświęcone m.in. sposobom przygotowania posiłków na czas
lotu.
Prawdopodobnie Niemcy dotarli do tych opisów. Wiele innych starożytnych opisów
mogło zawierać wiedzę o dziedzinie nauki i techniki, która mogła pozwolić Niemcom
wyprzedzić cały świat o ponad 50 lat.
Jest to może trudne do uwierzenia, ale kiedy tuż po wojnie indyjscy specjaliści
poproszeni zostali o przetłumaczenie i analizę tybetańskich manuskryptów, po
zakończeniu badań oświadczyli oni, że starożytne pisma zawierają szczegółowe
plany budowy statków kosmicznych o napędzie antygrawitacyjnym oraz zawierają
szczegóły podróży na Księżyc.
Zgłoś jeśli naruszono regulamin