13 - Spotkanie 1 prezentacja 1.doc

(44 KB) Pobierz

Hurtownie Federico Mahora

 

 

Polska , Czechy , Słowacja , Austria , Niemcy , Wielka Brytania , Rumunia , Australia , Włochy , USA , Kanada  , Bułgaria ,Rosja, Francja, Meksyk, Nigeria...( Aktualnie ponad 40 krajów ) .

 

 

Perfum = Koncentrat+  spirytus + utrwalacz + barwnik...

 

Na Świecie jest  trzech producentów koncentratów do markowych perfum.

 

-          Firma Szwajcarska ; posiada 5% obrotu globalnego ;

-          Firma Angielska ;     posiada 15% obrotu globalnego;

-          Firma Niemiecka „DROM” w Monachium posiada 80% globalnego rynku.

 

 

 

 

Wytwórnie perfum kupują koncentraty od „DROMU’ ( www.drom.com ).

 

 

Nazwa perfum to kwestia kto je sprzedaje , np. Hugggo Boss , Christian Dior, Giorgio Armani , itp..

 

 

To pod jaką marką  jest dany perfum ( reklama , opakowanie ) w dużej mierze  decyduje o CENIE DETALICZNEJ perfum.

 

Ważną składową decydującą o cenie perfum jest sposób dystrybucji .  ( w naszej firmie tj. Federico Mahora , jest to MLM – marketing wielopoziomowy ( nie mylić z sprzedażą bezpośrednią )  - dlatego tak NISKA  cena.

 

Wzrost obrotów „FM”– Wrocław

 

Wrzesień 2004  ( otwarcie FM)                      25 000 euro  - 100.000 zł

Grudzień 2005 -----------------------------         8.000.000 zł

Grudzień 2006 --------------------------------    12,300,000 pkt

Grudzień 2007..................................................16,400,000 pkt.  + 22% =  20 000 000 ZŁ

Grudzień 2008…………………………………..34,000,000 pkt + 22% = 41 000 000 ZŁ

 

 

 

„FM” to marka taka jak Sony , Coca Cola , LG  itp. ..

 

My promujemy tę młodą markę na całym świecie , zapewnia nam to system dystrybucji –MLM. Pomaga nam w tym również fakt ,że firma ma oddziały na kilku kontynentach a jak chcemy polecić firmę w kraju gdzie nie  ma  hurtowni , to możemy to zrobić sami , jak?       Spytaj SPONSORA.

 

 

 

Punktacja za zakupione produkty na przykładzie PERFUM

 

Polska cena zakupu – 23,45 zł,   18,36 pkt.   sprzedaż – 33,50 zł , marża – 43 %

 

Wielka Brytania         7,00 funta ,  29,00 pkt.          10,50 funta   – 50 %

 

Niemcy                     9,50 euro ,    29,30 pkt.            13,90 euro   -  46%

 

 

 

 

 

Atuty FM ,

 

-         wysoka marża ,

-          bezpłatny transport przy kwocie zamówienia-234,50 ZŁ ( możliwość łączenia zamówień )

-          błyskawiczna dostawa ,

-          duża rozpiętość wiekowa konsumentów ( powtarzalność) ,

-          niska kwota kwalifikacji osobistej – zakup za 44

-          mini  hurtownia w postaci „ testera” .

 

 

 

 

Czy warto zacząć współprace z „FM” ?

 

Popatrz  na swoich znajomych zwłaszcza starszych , co mają z życia po wielu dziesiątkach lat pracy na etacie , albo w swojej firmie , czy mają życie dla siebie?

To znaczy czy mają CZAS , ZDROWIE i PIENIĄDZE .

Zawsze możesz rozegrać swoje życie inaczej , o szczegóły spytaj sponsora

 

 

. Perfumy – łączna nazwa kosmetyków, których jedynym zadaniem jest nadawanie różnym obiektom (zwykle ciału człowieka) przyjemnego i długo utrzymującego się zapachu.

Czasami słowo to używane jest także w znaczeniu wyłącznie produktów, w których substancje zapachowe są silnie skoncentrowane, a ilość rozpuszczalnika jest ograniczona do absolutnego minimum.

Perfumy składają się z mieszaniny związków zapachowych, które są nazywane olejkami zapachowymi, środków homogenizujących i wzmacniających oraz rozpuszczalnika, którym zazwyczaj jest etanol lub mieszanina lekkich alkoholi alifatycznych. W zależności od ilości rozpuszczalnika rozróżnia się perfumy właściwe (skoncentrowane), wody perfumowane i wody toaletowe.

Po wylaniu lub wtarciu ich w powierzchnię alkohol szybko paruje, a na powierzchni zostają tylko olejki zapachowe i środki wzmacniające, które powoli są uwalniane do powietrza, powodując wrażenie przyjemnego zapachu.

Olejki zapachowe pozyskuje się poprzez ekstrakcję i zatężanie czynników zapachowych z wybranych części roślin (oraz rzadziej zwierząt), jak np. kwiat jaśminu, liście mięty itp., lub (obecnie znacznie częściej) poprzez odpowiednie mieszanie syntetycznych związków chemicznych posiadających silny zapach.

W zależności od zawartości olejków zapachowych stosuje się następujące nazewnictwo:

·         parfum (perfumy) – 15-30%

·         eau de parfum (woda perfumowana) skrót EDP – 10-15%

·         eau de toilette (woda toaletowa) skrót EDT – 5-10%

·         eau de Cologne (woda kolońska) skrót EDC – 3-5%

·         eau fraîche (woda odświeżająca) – 1-3%

Środki wzmacniające to wysoko wrzące, mało lotne związki chemiczne lub naturalne produkty o podobnych własnościach, które same nie posiadają zbyt intensywnego zapachu (bardzo często jest to zapach sam w sobie nieprzyjemny), ale posiadają zdolność wzmacniania zapachu olejków, mniej więcej tak, jak dodawanie soli do potraw wzmacnia inne smaki. Do sztucznych środków wzmacniających zalicza się m.in. merkaptany i aminy o dużej masie cząsteczkowej, zaś do naturalnych kastoreum, ambrę, cybet i piżmo.

Zadaniem środków homogenizujących jest uzyskanie jednolitego, nierozwarstwiającego się roztworu mieszaniny związków chemicznych i olejków, które często nie mieszają się z sobą. Najczęściej stosuje się tu mieszaniny ciekłych tłuszczów pochodzenia naturalnego zwane balsamami. Współcześnie coraz częściej jednak zastępuje się je zupełnie bezwonnymi polimerami o własnościach amfifilowych. Niektóre naturalne środki wzmacniające, takie jak tran czy ambergris, pełnią jednocześnie rolę środków homogenizujących.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin