OCENA OPISOWA ŚRÓDROCZNA
Imię i nazwisko.................................... Klasa II............................................... Język.................................................. Religia................................................
ZAKRES OSIĄGNIĘĆ UCZNIA
ZNAKOMICIE
DOBRZE
POPRACUJ, BĘDZIE LEPIEJ!
NIE POWIODŁO SIĘ.
EDUKACJA POLONISTYCZNA:
Czytanie:
O Czyta teksty poprawnie i wyraziście (wyuczone)
O Czyta teksty nowe
O Czyta cicho ze zrozumieniem
O Wyszukuje w tekście fragmenty na określony temat
O Wyodrębnia w utworze kolejne wydarzenia
Mówienie:
O Wypowiada się w uporządkowanej formie na temat przeżyć, własnych doświadczeń O Formułuje wypowiedzi na podstawie wysłuchanych i przeczytanych tekstówO Wygłasza wiersz z pamięci
Gramatyka:
O Rozpoznaje zdania: oznajmujące, pytające, rozkazująceO Rozpoznaje poznane części mowyO Zna alfabet i posługuje się nimi w ćwiczeniach
Pisanie:
O Dba o estetykę pismaO Pisze zdania na określony tematO Opisuje przedmiot na podstawie bezpośredniej obserwacjiO Redaguje i pisze życzenia z różnych okazjiO Pisze z pamięciO Pisze ze słuchu
EDUKACJA MATEMATYCZNA:
O Porównuje liczby z użyciem znaków <,>,=O Dodaje i odejmuje w zakresie 100O Mnoży w zakresie 30O Dzieli w zakresie 30O Zna i stosuje umowy dotyczące kolejności wykonywania działańO Odczytuje i zapisuje cyfry rzymskie od I do XXO Rozwiązuje proste zadnia tekstoweO Rozwiązuje złożone zadania tekstoweO Układa treść zadania do formuły matematycznej
EDUKACJA SPOŁECZNO - PRZYRODNICZA:
O Opanował wiadomości społeczno - przyrodnicze i stosuje je w praktyceO Rozumie konieczność ochrony środowiska przyrodniczegoO Opisuje zmiany zachodzące w przyrodzie związane z porami roku
EDUKACJA ARTYSTYCZNO - TECHNICZNA:
O Rozmieszcza rysunek na płaszczyźnieO Przedstawia w swoich pracach plastycznych, na miarę swoich możliwości, otaczającą rzeczywistość, sytuacje inspirowane przeżyciami i czytanymi tekstamiO Wykonuje płaskie i przestrzenne formyO ...
masssage