Wniosek o umorzenie należności z tytułu składek.pdf

(167 KB) Pobierz
Microsoft Word - wniosek o umorzenie należnosci z tytułu składek.doc
.................................................
.................................................
nazwa firmy/imię i nazwisko
miejscowość, data
..............................................
adres płatnika
NKP płatnika ............................................
NIP płatnika..............................................
REGON/PKD płatnika .............................
PESEL płatnika ........................................
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Oddział w .................................................
........................................................................
(adres)
WNIOSEK O UMORZENIE NALEŻNOŚCI Z TYTUŁU SKŁADEK *)
Wnoszę o umorzenie należności z tytułu:
a) składek na ubezpieczenie społeczne za okres od ............................. do 31 grudnia 1998
roku
w
kwocie
...............................................
słownie
....................................................................................
........................................................................ wraz z odsetkami za zwłokę w łącznej kwocie
........................................................................
b) składek na ubezpieczenia społeczne (na ubezpieczenie emerytalne, rentowe, chorobowe,
wypadkowe) za okres od ................................. do .................................. w kwocie
...........................................
słownie
........................................................................................................
...................................................................wraz z odsetkami za zwłokę w łącznej
kwocie..............................................................
c) składek na .......................................................... za okres od ................................... do
.................................
w
kwocie
...................................................
słownie
..............................................
.............................................................. wraz z odsetkami za zwłokę w łącznej
kwocie...............................................................
3764135.001.png 3764135.002.png 3764135.003.png
d) składek
na
..........................................................
za
okres
od
...................................
do
.................................
w
kwocie
................................................... słownie .............................................
.............................................................. wraz z odsetkami za zwłokę w łącznej
kwocie.........................................................
e) składek
na
..........................................................
za
okres
od
...................................
do
..........................................
w
kwocie
............................................. słownie .........................................
........................................................................... wraz z odsetkami za zwłokę w łącznej
kwocie.........................................................
Uzasadnienie wniosku
.............................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................................
Załączniki:
1.......................................................
2.......................................................
..................................
podpis płatnika
*)
w przypadku osób trzecich w rozumieniu Ordynacji podatkowej oraz następców prawnych – możliwości
oraz
warunki spłaty zadłużenia dotyczą tych dłużników.
3764135.004.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin