Sprawozdanie pełnomocnika na przegląd zarządzania.doc

(55 KB) Pobierz
Form

symbol formularza, edycja dd. mm. rr

Sprawozdanie Pełnomocnika  na Przegląd Zarządzania w dniu ..............

Sporządzający

Data sporządzenia

Okres obejmujący sprawozdanie

 

 

 

 

1.Status i wyniki działań związanych z realizacją celów dotyczących jakości

Czy cele jakości wyznaczone do osiągnięcia w okresie do przeglądu zarządzania zostały osiągnięte? Jeśli nie, wymienić które i dlaczego.

 

2. Analiza uwag przekazywanych przez Klientów podczas wykonywanego badania ich zadowolenia

Podać główne uwagi i sugestie klientów przekazane podczas rozmów i zapisane w „Zeszycie badania zadowolenia”:

 

3. Analiza funkcjonowania procesów z uwzględnieniem osiąganych wskaźników procesów

Podać wyliczenia kryteriów skuteczności procesów oraz analizy poszczególnych zarządzających procesami – w raz z ich propozycjami doskonalenia.

 

 

 

 

4. Wyniki auditów wewnętrznych i zewnętrznych

Podać liczbę auditów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich główne wyniki: liczba niezgodności i ogólne wnioski.

 

 

 

5. Analiza skuteczności i status podjętych działań korygujących i zapobiegawczych

Podać liczbę wszystkich wystawionych Kart działań korygujących i zapobiegawczych w okresie objętym sprawozdaniem. Podać ich status: rozwiązane/wdrożone, w trakcie realizacji, nie podjęto działań. Podać, czy zakończone działania są skuteczne.

Nr Karty działań

Status karty

Skutecznie?

 

rozwiązana

tak

 

rozwiązana

tak

 

rozwiązana

nie

 

rozwiązana

tak

 

W trakcie realizacji

 

 

W trakcie realizacji

 

 

 

 

6. Status działań podjętych w następstwie poprzednich Przeglądów zarządzania

Podać, czy zadania podjęte po poprzednim przeglądzie zostały zrealizowane i/lub na jakim są etapie. Podać przyczyny niezrealizowania /gdy dotyczy/.

 

 

7. Przegląd kompetencji, kwalifikacji i zdolności personelu

Podać informację czy kwalifikacje pracowników są wystarczające, ocenę skuteczności szkoleń zrealizowanych od ostatniego przeglądu, istniejące potrzeby szkoleniowe na nowy okres etc. .

 

8.Planowane zmiany, które mogą mieć wpływ na SZJ (np. zmiany przepisów prawnych, zasobów, itp.),

Podać, czy przewidywane są jakieś sytuacje, które mogą rzutowac na funkcjonowanie firmy w przyszłości np. zmiana przepisów, pojawienie się konkurencji, nowe maszyny i technologie etc.

 

9.Zalecenia dotyczące doskonalenia SZJ i działań zapobiegawczych

Podać propozycje doskonalenia systemu i organizacji prac przekazane w „Analizach procesów” oraz własne propozycje.

 

10.Analiza dostawców

Podać informację na temat dostawców materiałów i podwykonawców, z których korzystała firma od ostatniego auditu. Podać liczbę reklamacji do dostaw i podwykonawców oraz sposób ich rozwiązania. Podać propozycje nowych dostawców oraz propozycje dostawców z których usług należy zrezygnować.

 

 

11.Reklamacje

Podać liczbę złożonych reklamacji przez klientów, czego dotyczyły i sposób ich rozwiązania. Czy podjęto działania korygujące w ich wyniku? 

 

12.Inne aspekty

Podać np. czy: polityka jakości wymaga zmian? czy wskaźniki monitorowania procesów wymagają zmian? Propozycje celów jakości na kolejny okres. Czy produkcja i usługi były zgodne z wymogami prawa – jeśli nie, podać jakie i powód. Podać wszystkie inne aspekty, które warto poruszyć podczas dyskusji na przeglądzie zarządzania.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin