symbol formularza, edycja dd. mm. rr
Sprawozdanie Pełnomocnika na Przegląd Zarządzania w dniu ..............
Sporządzający
Data sporządzenia
Okres obejmujący sprawozdanie
1.Status i wyniki działań związanych z realizacją celów dotyczących jakości
Czy cele jakości wyznaczone do osiągnięcia w okresie do przeglądu zarządzania zostały osiągnięte? Jeśli nie, wymienić które i dlaczego.
2. Analiza uwag przekazywanych przez Klientów podczas wykonywanego badania ich zadowolenia
Podać główne uwagi i sugestie klientów przekazane podczas rozmów i zapisane w „Zeszycie badania zadowolenia”:
3. Analiza funkcjonowania procesów z uwzględnieniem osiąganych wskaźników procesów
Podać wyliczenia kryteriów skuteczności procesów oraz analizy poszczególnych zarządzających procesami – w raz z ich propozycjami doskonalenia.
4. Wyniki auditów wewnętrznych i zewnętrznych
Podać liczbę auditów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich główne wyniki: liczba niezgodności i ogólne wnioski.
5. Analiza skuteczności i status podjętych działań korygujących i zapobiegawczych
Podać liczbę wszystkich wystawionych Kart działań korygujących i zapobiegawczych w okresie objętym sprawozdaniem. Podać ich status: rozwiązane/wdrożone, w trakcie realizacji, nie podjęto działań. Podać, czy zakończone działania są skuteczne.
Nr Karty działań
Status karty
Skutecznie?
rozwiązana
tak
nie
W trakcie realizacji
6. Status działań podjętych w następstwie poprzednich Przeglądów zarządzania
Podać, czy zadania podjęte po poprzednim przeglądzie zostały zrealizowane i/lub na jakim są etapie. Podać przyczyny niezrealizowania /gdy dotyczy/.
7. Przegląd kompetencji, kwalifikacji i zdolności personelu
Podać informację czy kwalifikacje pracowników są wystarczające, ocenę skuteczności szkoleń zrealizowanych od ostatniego przeglądu, istniejące potrzeby szkoleniowe na nowy okres etc. .
8.Planowane zmiany, które mogą mieć wpływ na SZJ (np. zmiany przepisów prawnych, zasobów, itp.),
Podać, czy przewidywane są jakieś sytuacje, które mogą rzutowac na funkcjonowanie firmy w przyszłości np. zmiana przepisów, pojawienie się konkurencji, nowe maszyny i technologie etc.
9.Zalecenia dotyczące doskonalenia SZJ i działań zapobiegawczych
Podać propozycje doskonalenia systemu i organizacji prac przekazane w „Analizach procesów” oraz własne propozycje.
10.Analiza dostawców
Podać informację na temat dostawców materiałów i podwykonawców, z których korzystała firma od ostatniego auditu. Podać liczbę reklamacji do dostaw i podwykonawców oraz sposób ich rozwiązania. Podać propozycje nowych dostawców oraz propozycje dostawców z których usług należy zrezygnować.
11.Reklamacje
Podać liczbę złożonych reklamacji przez klientów, czego dotyczyły i sposób ich rozwiązania. Czy podjęto działania korygujące w ich wyniku?
12.Inne aspekty
Podać np. czy: polityka jakości wymaga zmian? czy wskaźniki monitorowania procesów wymagają zmian? Propozycje celów jakości na kolejny okres. Czy produkcja i usługi były zgodne z wymogami prawa – jeśli nie, podać jakie i powód. Podać wszystkie inne aspekty, które warto poruszyć podczas dyskusji na przeglądzie zarządzania.
samojedna