PROTOKÓŁkontroli obiektów placówki oświatowej pod kątem zapewnienia bezpieczeństwa
Działając na podstawie § 3 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z 31.12.2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz.U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69, ze zm.) Komisja w składzie:
1) ................................................................................................................................................
(dyrektor)
2) ................................................................................................................................................
(specjalista ds. bhp)
3) ................................................................................................................................................
(konserwator)
4) ................................................................................................................................................
(inna osoba dysponująca odpowiednimi uprawnieniami do prowadzenia kontroli)
5) ................................................................................................................................................
dokonała w dniu/dniach*) ............................................................................ przeglądu obiektów należących do Szkoły/Zespołu Szkół/Przedszkola*) w .....................................................................
(adres szkoły/zespołu szkół/przedszkola)
............................................................................................................................................................
pod kątem zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków korzystania z tych obiektów przez uczniów.
Komisja ustaliła, że:
W pomieszczeniach Szkoły/Zespołu Szkół/Przedszkola*), w których będą przebywać uczniowie, nie prowadzi/prowadzi*) się jakichkolwiek remontów, napraw lub prac instalacyjnych:
(w przypadku prowadzenia prac należy wpisać ich rodzaj, zakres oraz przewidywany termin zakończenia)
Oznakowanie dróg w pobliżu obiektów placówki oświatowej jest odpowiednie, a wszystkie wyjścia z terenu placówki są prowadzone właściwie i odpowiednio zabezpieczone przed nagłym wtargnięciem uczniów na jezdnię.
Ogrodzenie terenu placówki oświatowej:
– teren jest trwale ogrodzony, a stan ogrodzenia (w tym bram wjazdowych i furtek) nie budzi zastrzeżeń*),
– stan ogrodzenia terenu szkoły budzi zastrzeżenia*), .................................................................
(podać jakie)
Nawierzchnia dróg i przejść jest równa, zapewniająca spływ wody deszczowej i dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Stan zabezpieczenia otworów kanalizacyjnych, studzienek i innych zagłębień na terenie placówki oświatowej:
– wszystkie otwory są zakryte lub trwale zabezpieczone*),
– naprawy wymagają*), ................................................................................................................
(określić miejsca, które wymagają naprawy)
Oświetlenie terenu placówki oświatowej nie wymaga/wymaga*) naprawy .................................
(określić miejsca i zakres napraw)
Stan drzewostanu nie zagraża/zagraża*) bezpieczeństwu osób przebywających na terenie placówki oświatowej.
Stan budynku placówki oświatowej (elewacja, stolarka budowlana, balkony i gzymsy, orynnowanie, kominy, murki, kraty, itp.):
...
tomek197510