skuteczne techniki telemarketingu full scan.pdf
(
5059 KB
)
Pobierz
6
Skuteczne techniki telemarketingu
Okrel grup docelow ..................................................................................... 48
Dopasowywanie komunikatu do potrzeb i oczekiwa; klienta ...................50
Przycignicie i zatrzymanie uwagi klienta ...................................................52
Przewidywanie obiekcji i radzenie sobie z nimi ............................................53
Finalizowanie transakcji ...................................................................................58
5. Podstawa to postawa ........................................................................... 59
Kształtowanie właciwej postawy ....................................................................59
Właciwy stan umysłu .......................................................................................60
Twoj postaw wida w mowie ciała i słycha w głosie .................................62
Bd> nieustpliwy, ale nie natrtny .................................................................63
Zgoda z klientem ...............................................................................................64
6. Masz głos! Wykorzystaj go w pracy ................................................ 67
Twój głos a Twoje szanse na sukces .................................................................67
Naucz si kontrolowa swój głos .....................................................................68
Głos jako narzdzie w sprzeday .....................................................................73
Nie tylko mów, słuchaj! ....................................................................................75
Sprawdzaj brzmienie swego głosu ...................................................................76
Błdy, których naley unika .......................................................................... 77
7. Plan działa- telemarketera ............................................................... 79
Etap 1. Okrelenie, jacy ludzie/firmy kupi Twój produkt/usług ........... 80
Etap 2. Tworzenie listy potencjalnych klientów ...........................................81
Etap 3. Nadawanie priorytetów ...................................................................... 82
Etap 4. Docieranie do nowych klientów ....................................................... 82
Etap 5. Przygotowanie do kadej rozmowy ...................................................83
Etap 6. Rozmowa ...............................................................................................83
Etap 7. Radzenie sobie ze stranikami ...........................................................85
Etap 8. Nawizanie kontaktu i rozmowa z decydentem ..............................85
Etap 9. Prezentacja oferty handlowej ..............................................................86
Etap 10. Próba sfinalizowania transakcji ....................................................... 87
Etap 11. Radzenie sobie z obiekcjami i przezwycianie ich ...................... 87
Etap 12. Finalizowanie transakcji ................................................................... 88
Etap 13. Zako;czenie rozmowy ...................................................................... 89
Etap 14. Podsumowanie po rozmowie ........................................................... 90
Etap 15. Usługi o wartoci dodanej ................................................................ 90
Etap 16. Polecanie potencjalnych klientów ................................................... 90
Wprowadzenie do prezentacji elementów wizualnych ................................91
Spis treci
7
8. Finalizowanie transakcji ................................................................... 93
Finalizowanie zaczyna si na samym pocztku ........................................... 94
Nasłuchuj sygnałów zachcajcych do dokonania zakupu przez klienta ..... 94
Próba finalizacji .................................................................................................95
Tworzenie wartoci ............................................................................................96
Przykłady technik finalizowania transakcji .................................................. 97
Strategie towarzyszce finalizowaniu transakcji .........................................100
9. Doskonalenie umiej1tno'ci ............................................................103
Poradnik telemarketera ................................................................................... 103
Wykształcenie i rozwijanie swoich umiejtnoci ........................................ 117
10. Scenariusze telemarketingowe .......................................................121
Kto powinien napisa Twój scenariusz? .......................................................122
Elementy scenariusza telemarketingowego (rozmowy wychodzce) .......123
Strategie pisania scenariuszy telemarketingowych .....................................124
Poznaj eksperta od scenariuszy telemarketingowych .................................126
11. Techniki sprzeday wykorzystywane przez zawodowców ........131
Strategia #1. Ubieraj si jak zawodowiec i tak te si zachowuj ................132
Strategia #2. Wyznaczaj sobie dzienne, tygodniowe i miesiczne cele ....132
Strategia #3. Zarzdzaj swoim czasem .......................................................... 133
Strategia #4. Wstpnie oceniaj potencjalnych klientów ............................ 133
Strategia #5. Obserwuj si podczas pracy ..................................................... 134
Strategia #6. Rozwijaj scenariusz ................................................................... 134
Strategia #7. Nagradzaj sam siebie ................................................................ 135
Strategia #8. Rad> sobie z odmow ............................................................... 135
Strategia #9. Zawsze słuchaj potencjalnych i aktualnych klientów .......... 136
Strategia #10. Finalizuj transakcj ................................................................. 136
Strategia #11. Wzmacniaj biece relacje ...................................................... 136
Strategia #12. Pracuj bez przerw .................................................................... 137
Strategia #13. Bd> dobrze zorganizowany i rób czytelne notatki ...........137
Strategia #14. Rad> sobie ze stranikami ..................................................... 138
Strategia #15. Korzystaj z poczty głosowej ................................................... 138
Strategia #16. Niech internet pracuje dla Ciebie .........................................139
Wykorzystaj te strategie .................................................................................. 139
12. Bł1dy, których naley si1 wystrzega8 .............................................141
Sporzdzaj dzienne, tygodniowe i miesiczne plany .................................142
Pamitaj, jak wane jest nadawanie klientom priorytetów ........................142
Nie uto; w papierach! ..................................................................................... 143
8
Skuteczne techniki telemarketingu
Bd> skoncentrowany przez cały dzie; ........................................................ 143
Unikaj zawodowych i prywatnych pochłaniaczy czasu .............................144
Nie ignoruj zasady 80-20 ................................................................................144
Nie traktuj odmowy osobicie .......................................................................145
Unikaj stawiania sobie nierealistycznych celów ..........................................146
Doce; wag wiedzy o produkcie/usłudze ....................................................146
Nie marnuj sił na osoby niekompetentne
w sprawie podejmowania decyzji ...............................................................147
13. Dost1pne narz1dzia telemarketingowe ........................................149
Idealne otoczenie .............................................................................................150
Oprogramowanie do zarzdzania danymi klientów ..................................150
Wyposaenie telefoniczne i zestawy słuchawkowe .....................................154
14. Oddajemy głos ekspertom ...............................................................159
Tom Morill .......................................................................................................160
Barry Maher ...................................................................................................... 165
David English ...................................................................................................168
Carla Meine ...................................................................................................... 171
Podsumowanie ...................................................................................177
Na miejsca, gotowi, start! ................................................................................177
Skorowidz ............................................................................................179
O jeden telefon od sprzeday
Od 15 lat z powodzeniem zarabiam na ycie jako zawodowy sprzedawca i te-
lemarketer. Ty równie moesz! Istnieje niezliczona ilo produktów i usług,
jakie mona sprzedawa przez telefon. Równie zakres technik sprzeday tele-
fonicznej, jaki jest do Twojej dyspozycji, jest bardzo rozległy. Gdy zdob)-
dziesz ju wiedz) i rozwiniesz umiej)tnoci niezb)dne do sprzedawania pro-
duktów i usług przez telefon, Twój potencjał jako zawodowego sprzedawcy
telefonicznego b)dzie nieograniczony.
Przez wszystkie te lata pracowałam w duych centrach telefonicznych, two-
rzyłam kampanie telemarketingowe dla duych, rednich i małych przedsi)-
biorstw oraz wiadczyłam usługi doradcze dla wielu firm. Korzystaj,c z telefo-
nu jako podstawowego narz)dzia sprzedaowego, odkryłam strategie i sposoby,
które umoliwiły mi sprzeda produktów i usług za ponad 10 milionów dola-
rów bez wychodzenia z mojego biura.
Jedn, z zalet telemarketingu jest to, e moe by wykonywany z dowolnego
miejsca. W trakcie mojej kariery udało mi si) zarobi miliony dolarów, pra-
cuj,c w domowym biurze, dzi)ki czemu mogłam zarabia na ycie i jedno-
czenie korzysta z elastycznego rozkładu czasu pracy. Telemarketing to dla
mnie wi)cej ni tylko praca. Stał si) moj, pasj,! Nie jestem w stanie opisa
uczu ekscytacji i spełnienia, jakie towarzysz, mi podczas nawi,zywania
nowych kontaktów przez telefon i finalizowania transakcji sprzeday. 2wia-
domo , i sprzedałam włanie produkt lub usług), z której klient b)dzie
zadowolony, i e moje działanie przyniosło dochód firmie (lub klientowi), a ja
sama uzyskałam od tej sprzeday prowizj), daje olbrzymi, satysfakcj).
Plik z chomika:
basia1995x
Inne pliki z tego folderu:
autocad 2005 i 2005 pl full.pdf
(22413 KB)
intensywny kurs przywództwa. szybki program rozwoju zdolności przywódczych full.pdf
(9732 KB)
płytki umysł. jak internet wpływa na nasz mózg helion.pdf
(34503 KB)
analiza statystyczna. microsoft excel 2010 pl cała książka.pdf
(27781 KB)
matematyczne-szkielko-i-oko.-mniej-i-bardziej-powazne-zastosowania-matmy full scan.pdf
(28897 KB)
Inne foldery tego chomika:
ebooki(1)moooooooo
ebooki(1)moooooooo(1)
ebooki(1)moooooooo(10)
ebooki(1)moooooooo(11)
ebooki(1)moooooooo(13)
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin