Mianowicie są nie ścisłości w podpowiedzi.Chciał bym uszczegółowić, gdyż zanim zajmiemy się wymianą należy wiedzieć dwie podstawowe sprawy:1. Do odkręcania śrub potrzebujemy PORZĄDNY ZESTAW NARZĘDZI:2.Łby śruby jakie są zastosowane mają rozmiar M18 - do przedniej poduszki trzymającej wahacz i M16 do tylnej poduszki.Co ciekawe potrzebujemy jeszcze klucza do śruby M17, gdyż takowym jest przykręcona górna śruba od przedniej poduszki !!! :A tu zdjęcie tylnej nakrętki M16 od poduszki:3.I bardzo ważna sprawa. Jest LEWA i PRAWA strona przedniej poduszki !!!!Mi się trafiły dwie lewe. Także skoro sklep nie wiem my musimy być czujni.To ta z dwiema śrubami.4.Auto podnosimy na dwóch koziołkach:Powiem szczerze, że manewru miałem jakieś 10-15cm - KOSZMAR.Nie ma to jak porządny kanał. Ale udało mi się wymienić.Dwie strony zajęły mi z godziną przerwą na obiad, 8h.Problemem okazało się na końcu wsunięcie na swoje miejsce dolnej śruby trzymającej przednią poduszkę belki:Musiałem użyć łomu i skorzystać z pomocy ojca. Sam nie dał bym rady.5.Po stronie kierowcy (lewej) jest bardzo mały dostęp do śrub:Kolega proponował mi odpięcie tłumika, czego nie uczyniłem ale wydaje mi się, że to by bardzo przyspieszyło odkręcania i PRZYKRĘCANIE (2x trudniejsze) nakrętek.6.Tak wygląda nakrętka M16 na śrubie tylnej poduszki:Dostęp jest banalny, bo pionowo do podłogi.Tu uważam, że można spokojnie odkręcić od strony bagażnika, a potem od strony belki.7.Proszę uważać na przewody hamulcowe, które bardzo ale bardzo przeszkadzają i można przez przypadek je uszkodzić:8.Oryginalny podnośnik nie nadaje się do podtrzymywania belki, stąd ja używałem z P407. A najlepszy byłby hydrauliczny.Pozdrawiam i powodzenia.Ps:Teraz wiem, że w 3h na stronę bym się już sam wyrobił
kowalski83