Dungeons & Dragons - Świątynia Drowów 3.5.pdf
(
34183 KB
)
Pobierz
230530022 UNPDF
N
ew
R
PG
O
rder
Prezentuje
D&D 3.5 ed. – Świątynia Drowów
Informacje o Release’ie :
Źródło, Skan......................................: harfista
Korekta, OCR....................................: harfista
Efekt końcowy..................................: harfista
Liczba stron................................................: 25
Rozdzielczość.....: 2460x3185, 6220x8920
Wydawnictwo...........................................: ISA
Format........................................................: pdf
Rok wydania............................................: 2007
Data release’u.............................: 2009.06.01
Opis
:
Świątynia Drowów to pierwszy produkt z nowej serii FANTASTYCZNE
LOKACJE (FANTASTIC LOCATIONS). W jego skład wchodzą dwie pięknie
ilustrowane, dwustronne mapy pól bitew w skali odpowiedniej do gry w
DUNGEONS & DRAGONS oraz opis przygody w postaci broszury. Pola bitew to
fantastyczny teren przygotowany tak, by rozgrywać duże, płynne starcia,
kluczowe sceny i ekscytujące sesje gry. Przygotowane mapy bardziej niż do
zwykłych potyczek w lochach nadają się do przeprowadzania legendarnych
bitew, po których zostają najlepsze wspomnienia z kampanii.
Info :
Jeśli spodobała ci się ta książka, po 24h koniecznie kup ją w
najbliższym sklepie z grami RPG bądź przez internet. Dajmy zarobić
polskim wydawnictwom, by te mogły dalej wypuszczać kolejne
podręczniki dla naszej przyjemności.
Poszukujemy osób, które posiadają skaner i chcą go użyć, które mają tylko
książki i udostępnią je nam, które będą skanowały swe podręczniki, są chętne do
pomocy przy obróbce oraz OCR’owaniu, a także wspomogą Nas dotacją. Jeśli
jesteś jedną z takich osób, napisz do Nas : newrpgorder@gmail.com.
TWÓRCY
Projekt:
Gwendolyn EM. Kestrel
Dodatkowy materiał:
Rob Heinsoo
Rozwinięcie:
Jesse Decker, Mike Donais, Stephen Schubert
Redaktor wykonawczy:
Kim Mohan
Kierownik projektu
: Christopher Perkins
Dyrektor kreatywny:
Jesse Decker
Dyrektor BiR gier fabularnych:
Bill Slavicsek
Dyrektor graficzny D&D:
Stacy Longstreet
Kierownicy produkcji:
Josh Fischer, Randall Crews
Kierownik artystyczny:
Mari Kolkowsky
Ilustracja na okładce:
Marc Sasso
Ilustracje wewnętrzne:
Chad Sergesketter
Projekt graficzny:
Karin Jaques, Mari Kolkowsky
Kartografia:
Jason Engle
Specjalista ds. grafiki:
Erin Dorries
Obróbka obrazu:
Bob Jordan
Oparte na pierwotnych zasadach DUNGEONS & DRAGONS®, stworzonych przez Gary'ego E. Gygaxa i Dave'a Arnesona, oraz nowej grze DUNGEONS & DRAGONS ®, opracowanej
przez Jonathana Tweeta, Monte Cooka, Skipa Williamsa, Richarda Bakera i Petera Adkisona.
Ten produkt oparto na uaktualnionych informacjach z wydania 3.5.
Ten produkt WIZARDS OF THE COAST® nie podlega klauzuli ogólnego dostępu (Open Game Content). Żadna część niniejszego opracowania nie może być w jakikolwiek sposób
kopiowana bez pisemnej zgody wydawcy. Więcej o licencji Open Game Content i licencji d20 System na stronie
www.wizards.com/d20
.
U.S., CANADA, ASIA,
PACIFIC, & LATIN AMERICA
Wizards of the Coast, Inc.
P.O. Box 707
Renton WA 98057-0707
(Ouestions?) 1-800-324-6496
EUROPEAN HEADOUARTERS
Hasbro UKLtd
Caswell Way
Newport, Gwent NP9 OYH
GREAT BRITAIN
ISA Sp. z o.o.
Al. Krakowska 110/114
02-256 Warszawa
tel./fax: [0-22] 846-27-59
e-mail:
i
sa@isa.pl
Tłumaczenie: Krzysztof Przybylski
Korekta merytoryczna: Tomek Kreczmar
Korekta: Aleksandra Gietka-Ostrowska
Skład: Antonina Liedtke
620-95003740-001-EN
ISBN 987-83-7418-142-6
DUNGEONS & DRAGONS, D&D, MISTRZ PODZIEMI (DUNGEON MASTER), d20, System d20, WIZARDS OF THE COAST,
Podręcznik Gracza, Przewodnik
Mistrza
Podziemi, Księga Potworów,
Fantastyczne lokacje: Świątynia Drowów
i logo każdego z nich są znakami handlowymi należącymi do Wizards of the Coast, Inc. w USA i innych krajach. Wszystkie postacie, imiona
bohaterów i ich charakterystyczne przedstawienia graficzne są własnością Wizards of the Coast, Inc. Materiał ten jest chroniony prawami autorskimi Stanów Zjednoczonych
Ameryki. Jakiekolwiek jego powielanie lub nieautoryzowany użytek jego lub grafik w nim zawartych jest zakazany bez pisemnej zgody Wizards of the Coast, Inc. Materiał ten jest
fikcją. Jakiekolwiek podobieństwo do istniejących osób, organizacji, miejsc lub wydarzeń jest całkowicie przypadkowe. ©2005, 2007 Wizards of the Coast, Inc. Na licencji Hasbro
Consumer Products. Wszelkie prawa zastrzeżone. Prawa do polskiego wydania DUNGEONS & DRAGONS® należą do ISA Sp. z o.o.
Odwiedź strony
www.wizards.com/dnd
i
www.isa.pl
Ta 16-stronicowa broszura z przygodą zawiera kilka rozbudowa
nych spotkań, które można połączyć w krótką przygodę do DUN-
GEONS & DRAGONS® przeznaczoną dla czterech 4-poziomowych
bohaterów. Rozgrywają się one na polach bitew, których mapy
dołączono do tego produktu. Do odpowiedniego poprowadzenia
spotkań potrzebujesz (jako Mistrz Podziemi)
Podręcznika Gracza,
Przewodnika Mistrza Podziemi
i Księgi
Potworów,
a także figurek D&D.
Paragraf „Tło przygody" (patrz dalej) zawiera wszystkie informa
cje, jakich potrzebujesz, by rozpocząć rozgrywkę. Choć scenariusz
przeznaczono dla 4-poziomowych bohaterów, przystosowanie go
na potrzeby nisko- lub wysoko-poziomowej drużyny wymaga tyl
ko niewielkich zmian.
Ryzykowny teren:
Pola oznaczone jasną czaszką to ryzykowny te
ren. Każda istota, która wchodzi na takie pole, podlega ryzyku 25%
na to, że otrzyma 2k6 obrażeń.
Święte kręgi:
Każda istota stojąca w świętym kręgu (całkowicie
lub częściowo) otrzymuje premię +2 do testów ataków. Ponadto
ataki tej istoty traktuje się jak magiczne na potrzeby przebijania
redukcje obrażeń.
Na potrzeby potyczek:
Mapy zamieszczone w tym produkcie
starannie przygotowano na potrzeby szybkiej i ekscytującej gry
figurkowej D&D. Możesz ich użyć w dowolnych bitwach D&D
Miniatures.
Od 2006 roku będziesz mógł korzystać z map
Fantastycz
nych lokacji
w sankcjonowanych turniejach figurkowych.
Na stronie 16 znajdziesz szczegółowe instrukcje dotyczące stoso
wania tych map w oficjalnych rozgrywkach D&D
Miniatures.
KORZYSTANIE Z MAP
PÓL BITEW
Fantastyczne lokacje: Świątynia drowów
zawiera cztery mapy w skali
figurkowej, które zapewniają ekscytujące pola bitew do spotkań
w RPG lub potyczek figurkowych. Pozwalają one na dynamiczne
i wyrównane starcia, zachęcając ciebie i twoich graczy do podej
mowania ważnych decyzji taktycznych.
Na potrzeby gry fabularnej:
Mapy pól bitew
Fantastycznych lo
kacji
nie przedstawiają zwykłych kompleksów lochów. Nie muszą
też wcale obejmować wszystkich scen w przygodzie. Zapewnia
ją one natomiast interesujące lokacje do kluczowych wydarzeń
oraz ważnych bitew. W swojej taktyce potwory wykorzystują sto
sowny teren, dzięki czemu bitwa będzie toczyć się na całej po
wierzchni mapy.
Małe reprodukcje map, z ponumerowanymi lokacjami dotyczą
cymi każdego opisanego miejsca, wydrukowano na wewnętrznych
stronach okładki niniejszej pozycji. Z oczywistych względów twoi
gracze nie powinni mieć do nich dostępu.
Jeśli nie zdecydujesz się poprowadzić przygody
Świątynia dro
wów,
możesz dowolnie przystosować pola bitwy na potrzeby in
nych spotkań we własnej kampanii.
Niektóre ze znajdujących się na mapach oznaczeń wykorzystu
jemy tylko w D&D
Miniatures Game.
Zalicza się do nich te nazwa
ne „Obszar początkowy", „Wyjście" i „Obszar zwycięstwa". Celowo
nie umieszczono na mapach pól bitew odwołań do lokacji w przy
gody, chociaż znajdują się one na mapach MP na wewnętrznych
stronach okładki.
Oto oznaczenia, które mają zastosowanie w grze fabularnej.
Trudny teren:
Pola oznaczone jasnym trójkątem reprezentują
trudny teren. Wejście na każde takie pole kosztuje 2 pola ruchu
(3 pola, jeśli ruch odbywa się po przekątnej).
TŁO PRZYGODY
W ciągu ostatnich miesięcy mała, względnie odizolowana krasno
ludzka forteca Kamienna Przyłbica kilkakrotnie stała się celem
niebezpiecznych rajdów drowów. Choć mrocznych elfów jest
zbyt mało, by odważyły się zaatakować cytadelę, najeźdźcy zabili
kilku krasnoludzkich górników, którzy byli wystarczająco odważ
ni lub głupi, by wyjść poza chronione granice. Mając nadzieję na
uwolnienie się od zagrożenia drowów i dostęp do cennych kopal
ni mithrilu (znajdujących się w pobliżu enklawy mrocznych el
fów zwanej Til'Asperna), krasnoludy starają się pozyskać pomoc
poszukiwaczy przygód.
JAK SKUSIĆ BOHATERÓW GRACZY
Bohaterowie graczy mogą zainteresować się trudnym położeniem
krasnoludów na jeden z kilku sposobów. Wybierz ten, który naj
lepiej pasuje do twojej drużyny.
- Krasnoludy zamieszkujące niewielką fortecę zwaną Kamien
ną Przyłbicą zatrudniają BG. Najdalej stacjonujący górnicy napo
tkali ostatnio jeźdźców drowów i goblinów. Krasnoludy potrze
bują pomocy poszukiwaczy przygód, by przepędzić mroczne elfy
i ich niewolników.
Jeśli wybierzesz ten sposób:
Przygoda zakłada, że właśnie po ten się
gnąłeś. Wystarczą niewielkie modyfikacje, by przystosować przy
godę do twojego świata kampanii.
- BG podróżujący skrajem Podmroku w drodze do jakiegoś waż
nego celu natykają się na enklawę drowów Til'Asperna.
Jeśli wybierzesz ten sposób:
Przygoda zacznie się w Til'Asperna,
a nie w krasnoludzkiej fortecy Kamienna Przyłbica. BG mogą
odwiedzić cztery obszary starć przygody (kopalnie mithrilu, en
klawę drowów, świątynię Lolth i grobowiec królowej Peregrin)
w dowolnej kolejności.
PONOWNE WYKORZYSTANIE MAP
Wszystkie opisane w tej broszurze spotkania toczą się na dołączonych do
tego produktu mapach pól bitew w skali figurkowej. Plany w każdym pro
dukcie z serii
Fantastyczne lokacje
kładą nacisk na specyficzne elementy
terenu, pozwalając na bardziej ekscytujące i pamiętne starcia. Niemniej
mają one dużo więcej zastosowań i dlatego zachęcamy cię do użycia ich
w kampanii więcej niż raz. Po zdobyciu wielu poziomów bohaterowie
mogą ponownie odwiedzić świątynię drowów i walczyć z wrogami znajdu
jącymi się na wyższych poziomach. Nic nie stoi też na przeszkodzie, byś
wykorzystał mapę kopalni mithrilu do przedstawienia innego podziemne
go kompleksu na późniejszym etapie swojej kampanii.
Na stronie internetowej Wizards of the Coast, przygody RPGA i na
stronach magazynu Dungeon® znajdziesz inne warianty i spotkania wyko
rzystujące mapy
Fantastycznych lokacji.
Plik z chomika:
AnnieAngel
Inne pliki z tego folderu:
Forgotten Realms - Lśniące Południe 3.5.pdf
(100857 KB)
Forgotten Realms - Miasto Pajęczej Królowej 3.0.pdf
(106440 KB)
Forgotten Realms - Przewodnik Gracza po Faerunie 3.5 (OCR).pdf
(14019 KB)
Forgotten Realms - Przewodnik Gracza po Faerunie 3.5.pdf
(91734 KB)
Forgotten Realms - Rasy Faerunu 3.5.pdf
(103320 KB)
Inne foldery tego chomika:
Audiobooki
Dla MiA
Dokumenty
E-booki
Festiwale Fantastyki
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin