Tomek Urban - Programy partnerskie w praktyce.pdf
(
1543 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Programy partnerskie w praktyce"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Tomek Urban, rok 2008
Autor: Tomek Urban
Tytuł: Programy partnerskie w praktyce
Data: 08.08.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
1.
WSTĘP
...........................................................................................6
1.1.
Skąd się wziąłem?
.........................................................................................6
1.2.
............................................................................7
Po co jest ta książka?
.......................................................................................7
1.3.
Co więc jest w tej książce?
Jak korzystać z tej książki?
..........................................................................9
2.
WYBRYKI UMYSŁU
.
...................................................................10
2.1.
Mea culpa, mea culpa
.................................................................................11
2.2.
................................................................12
Ja też nie umiałem... ale chciałem
.
...............................................................12
Dlaczego to takie ważne?
.
..............................................................................13
Nie powiem Ci, jak zrobić stronę WWW…
.
..................................................13
2.3.
Nie umiem robić stron WWW...
Gdybym miał...
...........................................................................................14
2.4.
Zbyt dużo wiedzy... po co komu?
...............................................................16
2.5.
...............................................................21
Jakie wnioski?
...............................................................................................22
Jak temu zaradzić?
........................................................................................22
2.6.
Jakikolwiek kalendarzyk proszę!
..........................................................................................................24
Z działania zawsze jest efekt – z myśli prawie nigdy.
Czy chcesz mieć jakieś efekty?
......................................................................25
2.7.
STOP
Będą Cię oceniać
........................................................................................26
Jak ja sobie radzę z negatywnymi ocenami?
................................................26
Jak sobie radzę z pozytywnymi ocenami?
....................................................28
Mechanizm nagród i kar
...............................................................................30
3.
MOTYWACJE
.
.............................................................................32
3.1.
.....................................................34
Widziałeś kiedyś, Drogi Czytelniku, rolnika?
.
.............................................34
Zwykłe, najzwyklejsze prawo natury
.
...........................................................35
Słowo, którego nie ma
.
..................................................................................35
3.2.
Dopiero jak zasieję, to będę miał plony
........................................................36
Oczekiwanie…
.
...............................................................................................37
Pierwsze prowizje
.
........................................................................................37
Po schodach… przesiadka na windę
.
............................................................38
A co dalej?
.
....................................................................................................39
3.3.
Tajemnica Programów Partnerskich
Dzielę się wiedzą...
.....................................................................................39
3.4.
Moje blogowanie a czas
.............................................................................42
3.5.
...........................................................................................44
Od czasów szkolnych niewiele się zmieniło...
..............................................44
Kto na tym lepiej wyszedł?
............................................................................45
3.6.
Wykorzystaj ją
Żyła złota...
.................................................................................................49
3.7.
Chwilowy zastój
..........................................................................................51
3.8.
Niebo jest niebieskie, trawa jest zielona
...................................................52
3.9.
Kto inny też na to wpadnie...
....................................................................53
4.
INSPIRACJE
................................................................................55
Przykładowe dodatkowe czynności
...................................................................56
Przykładowe dodatkowe czynności
..............................................................56
Dlaczego to takie ważne?
..............................................................................58
4.2.
.................................................................................59
Chyba każdemu się zdarza...
.........................................................................59
Tego wcale nie musi być dużo...
..................................................................60
Kto wie więcej?
..............................................................................................61
4.3.
Inspiracje z zewnątrz
Inspiracje do tekstów, czyli
śmiali
się,
gdy...
............................................65
4.4.
.......................................................................................68
Po co tego słuchałem?
...................................................................................69
4.5.
Po co to robiłem?
Macham skrzydełkami – Efekt Motyla
.....................................................70
4.6.
.........................72
Co to ta nisza?
.
...............................................................................................72
Jakie warunki spełnić, by mieć produkt niszowy...
.
.....................................73
Jak wykorzystać cechy niszy do każdego produktu w Internecie?
.
.............74
Jak to działa?
.
................................................................................................75
Niezbędne zasoby!
.
........................................................................................76
4.7.
Jak wykreować z każdego produktu ni
szę
w Internecie?
Spadły mi dochody z reklam...
..................................................................76
4.8.
Teraz czas na stres –
..............................................77
Efekty są za to gdzie indziej
.
.........................................................................78
Z ebookami podobnie jak z lodami
.
..............................................................79
czyli
kiedy
na
co
pora
5.
O TWORZENIU W INTERNECIE SŁÓW KILKA
...........................81
5.1.
............................................................................................84
Dlaczego ja kupiłem domenę?
.
.....................................................................84
Skazałem się na e-biznes… bo kupiłem domenę
.
.........................................85
Tania domena – jaką wybrać?
.
.....................................................................85
5.2.
Tania domena
...............................................................................86
Jaki CMS wybrać?
.........................................................................................87
O czym pamiętać wybierając?
......................................................................88
Popularne CMS-y (po polsku)
......................................................................89
Na koniec mała uwaga...
...............................................................................90
5.3.
O CMS-ach słów kilka
Pozycjonowanie – całkowite podstawy
.....................................................92
Skąd się wzięło pozycjonowanie?
.
................................................................92
Wyświetlanie wyników wyszukiwania
.
.........................................................93
Czym jest w końcu to pozycjonowanie?
.
......................................................94
Pozycjonowanie to głosowanie
.
....................................................................95
Przykładowe techniki pozycjonowania
.
.......................................................96
Przykładowa obrona Google przed
................................97
Gdzie szukać informacji o pozycjonowaniu?
.
..............................................98
Kilka miejsc wartych, moim zdaniem, uwagi
.
.............................................98
Prywatne blogi pozycjonerów
.
......................................................................98
5.4.
pozycjonowaniem
Pozycjonowanie a konstrukcja strony
......................................................99
5.5.
Jak zdobywać linki?
.................................................................................104
5.6.
Jak zdobywać maile?
................................................................................114
Gdzie taką listę założyć?
..............................................................................114
A co po zapisie na mailing?
.........................................................................119
Na koniec...
...................................................................................................119
6.
MARKETING ZACHCIANKOWY
.
...............................................120
6.1.
Strona dla Cioci
.........................................................................................121
6.2.
Ministrona pod wybraną książkę
............................................................122
6.4.
..........................................................................124
Mininisza – ach, te szczególiki
.
...................................................................125
Wyszukiwarki to nie ludzie
.
........................................................................125
6.4.
Wykorzystać szczególiki
..............................................................126
I tu chwyciłem się za głowę…
.
.....................................................................127
Manipulant.pl – krok po kroku
.
..................................................................127
6.5.
Ile dni trzeba, by zrobić stronę?
Popełniłem artykuł
...................................................................................131
6.6.
Kurs internetowy w godzinę
....................................................................132
6.7.
Zamiast strony o ebookach
......................................................................134
6.8.
Strona o budowaniu domów skazana
...................................135
Temat mojej strony?
.
...................................................................................136
Dużo tego!
.
...................................................................................................137
Zakładam stronę
.
.........................................................................................137
Zamiana na PHP
.
.........................................................................................138
Czas na zawartość strony
.
...........................................................................140
Podstrona: Wystrój wnętrz domu
.
..............................................................141
Podstrona: Dom porady
.
.............................................................................142
Podstrona: Hipoteka
.
..................................................................................143
Strona Główna: Plany Domów
.
...................................................................144
Boczne menu
.
...............................................................................................145
Czy coś na tej stronie zarobię?
.
...................................................................145
na
sukces!
7.
MARKETING PRZETRWALNIKOWY
.........................................147
7.1.
Tęsknota do ludzi
.....................................................................................148
7.2.
.................................................................................150
Dajemy ludziom zajęcie
...............................................................................152
Pomagamy określić jakieś cele
....................................................................154
7.3.
Nie znamy spokoju!
Kim to ja nie jestem
..................................................................................157
7.4.
Co zrobiłem z przeczytaną książką?
........................................................159
7.5.
Kilka uwag na temat forum...
..................................................................160
7.6.
Nauczyć ludzi klikać
.................................................................................164
7.7.
Radosna Twórczość – zaangażowanie
.....................................................165
7.8.
Loteria, czyli
........................................166
Jak wywołać taki efekt?
...............................................................................167
wirusowe
zapalenie
Internetu...
8.
NA ZAKOŃCZENIE...
..................................................................171
8.1.
Dbaj o oczy :)
............................................................................................171
8.2.
Ile to się trzeba napracować?
...................................................................173
8.3.
Powalcz o swoje
........................................................................................173
8.4.
Oderwij się czasem na dłużej od
swojego
zajęcia...
...............................174
Plik z chomika:
natalunia89
Inne pliki z tego folderu:
Karolina Gabryś - Dlaczego on mnie nie słucha.pdf
(1101 KB)
Barbara Lech - Motywator dietetyczny.pdf
(449 KB)
Katarzyna Ryfka-Cygan - Kobieta wkracza w e-commerce.pdf
(1110 KB)
Andrzej Kozdęba - Wystąpienia publiczne dla nieśmiałych.pdf
(3049 KB)
Nikodem Marszałek - Odrodzenie Feniksa.pdf
(2375 KB)
Inne foldery tego chomika:
Dokumenty
Galeria
Prywatne
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin