diagnoza.pdf
(
346 KB
)
Pobierz
Zestawienie samochodów
Zestawienie samochodów programowanych przez diagnozę.
DiagProg II wersja 0.10
02-02-2002
Samochód
Sprzęt
Uwagi
Złącze diagnostyczne
Audi A3/S3
(do 5/99)
DiagProg II
kabel
D8
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
gniazdo diagnostyczne pod radiem
Audi A3/S3
VDO
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D11,
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską, DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------
Audi A3/S3
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D8
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
gniazdo diagnostyczne pod radiem
Audi A4/S4
(do 1997 roku,
bez
komputera)
DiagProg II
kabel
D8
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
(do 1997 roku,
z komputerem)
DiagProg II
kabel
D8
Istnieją dwie wersje oprogramowania.
DP2 nie rozpoznaje wersji
automatycznie.
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
(od 1997 do
5/99)
DiagProg II
kabel
D8
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
VDO
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D11,
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
------------------------------------------
Audi A4/S4
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D8
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A6/S6
(do 1997 roku)
DiagProg II
kabel
D1
---------------------------------
Gniazdo diagnostyczne w komorze
silnika, koło bezpieczników
Audi A6/S6
(od 1997 do
5/99)
DiagProg II
kabel
D8
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
Audi A6/S6
VDO
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D11
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
-----------------------------------------
Audi A6/S6
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
DiagProg II
kabel
D8
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
Audi A8/S8
(do 10/96)
DiagProg II
kabel
D8
Po przeprogramowaniu licznika
należy odłączyć bezpiecznik od
licznika
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi A8
(11/96 do
2/99)
DiagProg II
kabel
D8
------------------------------
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi S8
(11/96 do
2/99)
DiagProg II
kabel
D8
-----------------------------
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi TT
DiagProg II
kabel
D8
Po zmianie kilometrów nie wolno
odłączyć akumulatora przez 82 km
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
BMW 3
COMPACT
DiagProg II
kabel
D2
Licznik w wersji SW20
programujemy przez złącze
diagnostyczne
Gniazdo diagnostyczne pod maską
BMW 3
(od 1992)
DiagProg II
kabel
D2
SW13-23 program
przez złącze
diagnostyczne. SW24 programujemy
klipsem, używamy wtyczki od strony
k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 5 HIGH
(E39 do
S.W.15)
DiagProg II
kabel
D2
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada dwa przyciski
starsze typy liczników programujemy
od strony wtyczki k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 5 LOW
(E39 do
S.W.16)
DiagProg II
kabel
D2
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada jeden przycisk,
programujemy wtyczkę od strony
niepodpisanej
Diagnoza pod maską
BMW 5
(E39 HW
4,5,6)
DiagProg II
kabel
D4
Licznik należy wyjąć, podłączamy się
pod wtyczki: niebieską oraz białą;
DiagProg II musi być dodatkowo
zasilany z zewnętrznego źródła (np.
zapalniczki)
----------------------------------------------
BMW 7 HIGH
(E38 do
S.W.15)
DiagProg II
kabel
D2
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada dwa przyciski
starsze typy liczników programujemy
od strony wtyczki k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 7
(E38 HW
4,5,6)
DiagProg II
kabel
D4
Licznik należy wyjąć, podłączamy się
pod wtyczki: niebieską oraz białą;
DiagProg II musi być dodatkowo
zasilany z zewnętrznego źródła (np.
zapalniczki)
-----------------------------------------------
BMW 8
(E31)
DiagProg II
kabel
D2
Używamy wtyczki od strony k-line 1 i
2
Gniazdo diagnostyczne pod maską
CHRYSLER
VOYAGER
(do 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
VOYAGER
(od 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
CIRRUS
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
STRATUS
(do 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
STRATUS
(od 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
SRI – II
pamięć
(wszystkie
typy)
DiagProg II
kabel
D3
Jest to 2 pamieć, którą można
wyczytac w serwisie, nie jest
widoczna na liczniku. Do Dp2
podłączayć kabel od strony
podpisanej SRI, włączyć zapłon,
na włączonym zapłonie wpiąć
wtyczkę w łącze ODB II i przestawić
kilomtery / mile w.g. wyświetlacza.
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
JEEP
WRANGLER
(do 1997)
Licznik przeprogramowujemy
klipsem, 2 pamięć SRI za pomocą
DP2
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
JEEP GRAND
CHEROKEE
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
DODGE
(do 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
podpisaną SRI
DODGE
(od 1997)
DiagProg II
kabel
D3
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
FORD Galaxy
DiagProg II
kabel
D8
---------------------------------
Złącze diagnostyczne pod popielniczką
FORD Scorpio
DiagProg II
kabel D13
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. z
zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Focus
DiagProg II
kabel
D12
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Fiesta
DiagProg II
kabel D14
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Escort
DiagProg II
kabel D13
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD
Mondeo
DiagProg II
kabel D13
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
JEEP
CHEROKEE
DiagProg II
kabel
D3
Licznik przeprogramowujemy
klipsem , 2 pamięć SRI za pomocą
DP2
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
Mercedes
Klasa A
DiagProg II
kabel
D8
----------------------------------
Gniazdo diagnostyczne ODB2 w
przedniej konsolecie
Mercedes
Klasa C
MotoMeter
(od 1993 do
9.1995)
Kabel
D7
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D7, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes
Klasa C VDO
(od 9.1995 do
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
4.1998)
Mercedes
Klasa C VDO
(od 4.1998 do
3.2000)
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 1995 do
4.1998)
DiagProg II
kabel
D6
------------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 4.1998 do
7.1999)
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 7.1999
/kolorowy
wyświetlacz/)
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa S VDO
(od 6.1996 do
4.1998)
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa S VDO
(od 4.1998 do
7.1999)
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Sprinter VDO
DiagProg II
kabel D10
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D10, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes Vito
VDO
DiagProg II
kabel D10
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D10, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes Vito
MagnetiMarell
i
DiagProg II
kabel
D6
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod fotelem
kierowcy
Mercedes
Sprinter
Kienzle
DiagProg II
kabel
D5
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D5, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
---------------------------------------------
Opel Astra
VDO
DiagProg II
kabel
D8
Licznik TRW programujemy tylko
klipsem
Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
hamulca ręcznego
hamulca ręcznego
Opel Vectra
DiagProg II
Licznik TRW programujemy tylko Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
DiagProg II
kabel
D8
------------------------------------
Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
Opel Vectra
(do 3.1999)
Plik z chomika:
dingo55201
Inne pliki z tego folderu:
Opis funkcji programu VWTool.doc
(24 KB)
Kasowanie wskazań serwisowych za pomocą programu VAG-COM.doc
(59 KB)
złącza ODB II w samochodach ze zdjeciami.pdf
(2799 KB)
OPIS FUNKCJI PROGRAMU PCMSCAN.doc
(28 KB)
lokalizacja gniazd.pdf
(301 KB)
Inne foldery tego chomika:
• VAG+CAN Commander 5.1
[ VAG K+CAN COMMANDER 1.4 FULL ]
■ Audi VAG-com pl
a4-klub.pl
AUTO VAG
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin