diagnoza.pdf

(346 KB) Pobierz
Zestawienie samochodów
Zestawienie samochodów programowanych przez diagnozę.
DiagProg II wersja 0.10
02-02-2002
Samochód
Sprzęt
Uwagi
Złącze diagnostyczne
Audi A3/S3
(do 5/99)
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
gniazdo diagnostyczne pod radiem
Audi A3/S3
VDO
(od 6/99)
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską, DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------
Audi A3/S3
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
gniazdo diagnostyczne pod radiem
Audi A4/S4
(do 1997 roku,
bez
komputera)
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
(do 1997 roku,
z komputerem)
Istnieją dwie wersje oprogramowania.
DP2 nie rozpoznaje wersji
automatycznie.
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
(od 1997 do
5/99)
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A4/S4
VDO
(od 6/99)
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
------------------------------------------
Audi A4/S4
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
Gniazdo diagnostyczne pod
popielniczką, z tyłu konsoli środkowej
Audi A6/S6
(do 1997 roku)
---------------------------------
Gniazdo diagnostyczne w komorze
silnika, koło bezpieczników
Audi A6/S6
(od 1997 do
5/99)
Licznik firmy UKNSI programuje się
tylko klipsem
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
Audi A6/S6
VDO
(od 6/99)
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod dwie wtyczki licznika, zieloną i
niebieską DiagProg II musi być
dodatkowo zasilany z zewnętrznego
źródła (np. zapalniczki)
-----------------------------------------
406859264.021.png 406859264.022.png 406859264.023.png 406859264.024.png 406859264.001.png
Audi A6/S6
MagnetiMarell
i
(od 6/99)
Po przeprogramowaniu licznika
pomimo aktualizacji kilometrów
odłączyc akumultor na 15 sekund.
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
Audi A8/S8
(do 10/96)
Po przeprogramowaniu licznika
należy odłączyć bezpiecznik od
licznika
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi A8
(11/96 do
2/99)
------------------------------
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi S8
(11/96 do
2/99)
-----------------------------
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie
Audi TT
Po zmianie kilometrów nie wolno
odłączyć akumulatora przez 82 km
Gniazdo diagnostyczne nad nogami
kierowcy
BMW 3
COMPACT
Licznik w wersji SW20
programujemy przez złącze
diagnostyczne
Gniazdo diagnostyczne pod maską
BMW 3
(od 1992)
SW13-23 program przez złącze
diagnostyczne. SW24 programujemy
klipsem, używamy wtyczki od strony
k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 5 HIGH
(E39 do
S.W.15)
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada dwa przyciski
starsze typy liczników programujemy
od strony wtyczki k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 5 LOW
(E39 do
S.W.16)
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada jeden przycisk,
programujemy wtyczkę od strony
niepodpisanej
Diagnoza pod maską
BMW 5
(E39 HW
4,5,6)
Licznik należy wyjąć, podłączamy się
pod wtyczki: niebieską oraz białą;
DiagProg II musi być dodatkowo
zasilany z zewnętrznego źródła (np.
zapalniczki)
----------------------------------------------
BMW 7 HIGH
(E38 do
S.W.15)
Licznik rozpoznajemy po tym, że
posiada dwa przyciski
starsze typy liczników programujemy
od strony wtyczki k-line 1 i 2
Diagnoza pod maską
BMW 7
(E38 HW
4,5,6)
Licznik należy wyjąć, podłączamy się
pod wtyczki: niebieską oraz białą;
DiagProg II musi być dodatkowo
zasilany z zewnętrznego źródła (np.
zapalniczki)
-----------------------------------------------
BMW 8
(E31)
Używamy wtyczki od strony k-line 1 i
2
Gniazdo diagnostyczne pod maską
406859264.002.png 406859264.003.png 406859264.004.png 406859264.005.png 406859264.006.png
CHRYSLER
VOYAGER
(do 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
VOYAGER
(od 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
CIRRUS
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
STRATUS
(do 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
CHRYSLER
STRATUS
(od 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
SRI – II
pamięć
(wszystkie
typy)
Jest to 2 pamieć, którą można
wyczytac w serwisie, nie jest
widoczna na liczniku. Do Dp2
podłączayć kabel od strony
podpisanej SRI, włączyć zapłon,
na włączonym zapłonie wpiąć
wtyczkę w łącze ODB II i przestawić
kilomtery / mile w.g. wyświetlacza.
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
JEEP
WRANGLER
(do 1997)
Licznik przeprogramowujemy
klipsem, 2 pamięć SRI za pomocą
DP2
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
JEEP GRAND
CHEROKEE
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
DODGE
(do 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
406859264.007.png 406859264.008.png 406859264.009.png
podpisaną SRI
DODGE
(od 1997)
Samochód posiada 2 pamięci
przebiegu, przebieg widoczny
programujemy stroną podpisaną
CCD, przebieg niewidoczny stroną
podpisaną SRI, po zakończeniu
odłączyć akumulator
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
FORD Galaxy
---------------------------------
Złącze diagnostyczne pod popielniczką
FORD Scorpio
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. z
zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Focus
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Fiesta
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD Escort
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
FORD
Mondeo
Wyciągnąć licznik i podłączyć kabel
pod wtyczkę licznika, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
JEEP
CHEROKEE
Licznik przeprogramowujemy
klipsem , 2 pamięć SRI za pomocą
DP2
Gniazdo diagnostyczne w przedniej
konsolecie, nad nogami kierowcy
Mercedes
Klasa A
----------------------------------
Gniazdo diagnostyczne ODB2 w
przedniej konsolecie
Mercedes
Klasa C
MotoMeter
(od 1993 do
9.1995)
Kabel D7
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D7, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes
Klasa C VDO
(od 9.1995 do
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
406859264.010.png 406859264.011.png 406859264.012.png 406859264.013.png 406859264.014.png
4.1998)
Mercedes
Klasa C VDO
(od 4.1998 do
3.2000)
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 1995 do
4.1998)
------------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 4.1998 do
7.1999)
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa E VDO
(od 7.1999
/kolorowy
wyświetlacz/)
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa S VDO
(od 6.1996 do
4.1998)
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Klasa S VDO
(od 4.1998 do
7.1999)
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod maską
Mercedes
Sprinter VDO
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D10, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes Vito
VDO
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D10, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
--------------------------------------------
Mercedes Vito
MagnetiMarell
i
----------------------------------
Złącze diagnostyczne pod fotelem
kierowcy
Mercedes
Sprinter
Kienzle
Wysunąć licznik, wpiąć do tyłu
licznika wtyczkę D5, DiagProg II
musi być dodatkowo zasilany z
zewnętrznego źródła (np. zapalniczki)
---------------------------------------------
Opel Astra
VDO
Licznik TRW programujemy tylko
klipsem
Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
hamulca ręcznego
hamulca ręcznego
Opel Vectra DiagProg II Licznik TRW programujemy tylko Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
------------------------------------ Gniazdo diagnostyczne pod lewarkiem
Opel Vectra
(do 3.1999)
406859264.015.png 406859264.016.png 406859264.017.png 406859264.018.png 406859264.019.png 406859264.020.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin