Krzysztof Abramek - Zostań SuperPartnerem!.pdf
(
583 KB
)
Pobierz
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd">
Ten ebook zawiera darmowy fragment publikacji
"Zostań SuperPartnerem!"
Darmowa publikacja dostarczona przez
ZloteMysli.pl
Copyright by Złote Myśli & Krzysztof Abramek, rok 2010
Autor: Krzysztof Abramek
Tytuł: Zostań SuperPartnerem!
Data: 08.08.2012
Złote Myśli Sp. z o.o.
ul. Toszecka 102
44-117 Gliwice
www.zlotemysli.pl
email:
kontakt@zlotemysli.pl
Niniejsza
publikacja
może
być
kopiowana,
oraz
dowolnie
rozprowadzana
tylko
i
wyłącznie
w
formie
dostarczonej
przez
Wydawcę.
Zabronione
są
jakiekolwiek
zmiany
w
zawartości
publikacji
bez
pisemnej
zgody
Wydawcy.
Zabrania
się
jej
odsprzedaży,
zgodnie
z regulaminem Wydawnictwa Złote Myśli.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
dołożyli
wszelkich
starań,
by
zawarte
w
tej
książce
informacje
były
kompletne
i
rzetelne.
Nie
biorą
jednak
żadnej
odpowiedzialności
ani
za
ich
wykorzystanie,
ani
za
związane
z
tym
ewentualne
naruszenie
praw
patentowych
lub
autorskich.
Autor
oraz
Wydawnictwo
Złote
Myśli
nie
ponoszą
również
żadnej
odpowiedzialności
za
ewentualne
szkody
wynikłe
z
wykorzystania
informacji
zawartych
w książce.
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
P
owe
r
ed
by
TCPDF
(
www
.t
cpd
f.
o
r
g
)
SPIS TREŚCI
WSTĘP
.....................................................................................7
CO TO JEST PROGRAM PARTNERSKI?
................................................10
Rodzaje programów partnerskich
............................................... 11
Czy/ile można na tym zarobić?
................................................. 13
PODSTAWY PRAWNE
....................................................................15
POTRAKTUJ TO JAK POWAŻNY BIZNES!
...........................................17
PRZYGOTUJ SIĘ
........................................................................19
PRZEDE WSZYSTKIM POTRZEBUJESZ PLANU DZIAŁANIA
....................... 20
Materiały szkoleniowe i marketingowe
....................................... 20
MOTYWACJA
.............................................................................23
WIEDZIAŁEM, ŻE TEGO NIE ZROBISZ
…..............................................27
MIEJ LISTĘ LUB ZGIŃ!
.................................................................28
LISTA TYPU OPT-IN
.................................................................... 28
BUDOWA BAZY SUBSKRYBENTÓW
................................................... 30
Personalizacja
...................................................................... 33
Follow-up – klucz do sukcesu
.....................................................35
Wydawaj e-zin
......................................................................40
ZOSTAŃ SWOIM NAJLEPSZYM KLIENTEM
...........................................44
BUTIKI TEMATYCZNE, CZYLI ZAMIEŃ PASJĘ NA GOTÓWKĘ
......................46
SPRZEDAWAJ WIĘCEJ
.................................................................48
UNIKAJ DŁUGICH LINKÓW
............................................................53
BĄDŹ INNY
...............................................................................57
SPRZEDAWAJ KORZYŚCI
...............................................................63
TWORZENIE OFERT
....................................................................65
Słowa
................................................................................. 67
Słowa kreujące sprzedaż
........................................................ 69
Ekscytujące nagłówki
............................................................. 71
Reguła Białej Przestrzeni
........................................................ 75
Krótkie sentencje
.................................................................. 76
Wywołaj akcję
...................................................................... 76
Trenuj i ćwicz
...................................................................... 77
Zastosuj UPO
....................................................................... 78
Podglądaj innych
.................................................................. 79
Opowiedz o własnych doświadczeniach
...................................... 80
Zacytuj innych
..................................................................... 81
SYNDROM 2 I 6 MIESIĄCA
.............................................................83
2 miesiąc
............................................................................. 83
6 miesiąc
............................................................................. 85
PROMUJ PRODUKT, OSOBĘ LUB FIRMĘ
............................................87
MINISTRONY
.............................................................................93
POTRZEBUJESZ WŁASNEJ DOMENY
.................................................96
MONITORUJ
.............................................................................98
PO DRUGIEJ STRONIE WWW SĄ LUDZIE
...........................................101
NARZĘDZIA
.............................................................................103
Wyszukiwarki
..................................................................... 103
Bannery i pochodne
............................................................. 104
Własne e-ziny
..................................................................... 106
Reklama w innych e-zinach
.................................................... 109
Crosslinking
........................................................................ 109
Ebooki
.............................................................................. 110
Tablice ogłoszeniowe
............................................................ 111
Stopki w e-mailach
............................................................... 112
Fora dyskusyjne
.................................................................. 115
Pop-up
............................................................................... 116
Płatna reklama
.................................................................... 117
POZYCJONOWANIE W WYSZUKIWARKACH
.......................................119
PISZ BLOG
..............................................................................122
JAK WYBRAĆ PROGRAM PARTNERSKI?
.
...........................................125
Kryteria wyboru programów partnerskich i MLM-ów
.
.................... 126
Unikaj systemów piramidalnych
.............................................. 133
Ponzi
.
............................................................................... 135
Matryce
.
............................................................................ 138
Z KIM PODJĄĆ WSPÓŁPRACĘ
........................................................142
Złote Myśli
.......................................................................... 142
Best-Class
.......................................................................... 144
Nextranet
........................................................................... 144
CnebPoints
........................................................................ 145
ESCPartners
....................................................................... 147
DobryEbook
....................................................................... 148
Escape Magazine
................................................................. 149
Klub Zixo
........................................................................... 150
Matsol
.............................................................................. 151
PROGRAMY PARTNERSKIE I FINANSE
..............................................154
ZAKŁADY BUKMACHERSKIE
.........................................................156
NIE TYLKO PIENIĄDZE
................................................................158
Systemy wymiany linków
....................................................... 158
NIE DAJ SIĘ WYKOŁOWAĆ!
..........................................................161
BŁĘDY UCZESTNIKÓW PP
............................................................164
STWÓRZ WŁASNY PROGRAM PARTNERSKI
........................................172
Przykłady
.......................................................................... 172
ZAINWESTUJ W SIEBIE!
..............................................................174
POTRZEBUJESZ TEJ WIEDZY
................................................... 175
ARTYKUŁY
.............................................................................176
Domowe biznesy
................................................................. 181
Czy Internet potrzebuje network marketingu i vice versa?
............. 186
Siła biznesów rekomendacyjnych, czyli dźwignia czasu
................. 194
Targeting, czyli tłusta część rynku
............................................ 198
„Jeśli masz 8 godzin na ścięcie drzewa, to 6 godzin poświęć na
ostrzenie piły”
.................................................................... 204
Twoja nisza
........................................................................ 210
Samolubni, ważni i docenieni
................................................. 215
Sprzedawaj najdroższy towar na świecie
................................... 220
TYLKO DLA AMBITNYCH
..............................................................230
LICENCJA
...............................................................................233
WYŁĄCZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
...............................................236
Plik z chomika:
tyfonnteam
Inne pliki z tego folderu:
Mariusz Szuba - Łatwa trudność zROZUMIEnia.pdf
(516 KB)
Krzysztof Trybulski - Świadomie do sukcesu.pdf
(570 KB)
Arkadiusz Podlaski - Świadome zakupy.pdf
(688 KB)
Marek Kopydłowski - Świadome śnienie.pdf
(662 KB)
Arkadiusz Bednarski - Żyj i bogać się.pdf
(490 KB)
Inne foldery tego chomika:
- ✔ __ PROGRAMY PC - 2014 FULL __ ✔
- ✰ NAJPIĘKNIEJSZE BAJKI - FILMY - MUZYKA DLA DZIECI ★ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
- === 24.01.2015. == ◢◤ FILMY [ NOWE ]
- ▧ ▍- FILMY - HORRORY 2014
- ▧ ▍- FILMY - HORRORY== 05.02. 2014
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin