E30 318 M40B18
niebieski – Alternator
czarno-żółty – Rozrusznik
zielony – Cewka
biało-niebieski – kasowanie inspekcji ze złącza diagnostycznego
zielono-fioletowy – pompa paliwa
brązowo-fioletowy - temperatura silnika
brązowo-zielony – ciśnienie oleju
E34 535 M30B35
Belegung 318i Touring 1989:
Pin
kolor
grubość
funkcja
1
niebieski
0,75
Alternator
4
brązowo-fioletowy
Temperatura silnika
5
brązowo- czarny
ciśnienie oleju
6
zielono-żółty
1,5
zapłon
7
zielony
Zapłon niezabezpieczony
8
Zielono-biały
9
czarny
Obroty silnika
11
biało-niebieski
Kasowanie inspekcji
13
Fioletowo-czerwony
2,5
Pompa paliwa
14
niebiesko-żółty
ABS
15
Czarno-zielony
Rozrusznik (sterowanie)
16
biało-czarny
Verbrauchsignal
18
czarno-żółty
Rozrusznik
20
żółto-czerwony
· br (braum) - brązowy
· bl (blau) - niebieski
· ge (gelb) - żółty
· gu (grau) - szary
· gr (grün) - zielony
· rt (rot) - czerwony
· sw (schwarz) - czarny
· ws (weiss) - biały -
Obłożenie E34 Złącze silnika 535i 1992
535i silnik E34 Kalendarz stronie:
1: 0.75 + D Gererator BL
2: 0,5 BLWS Ölniveauschalter statyczne
3: 0,5 WSSW DME zużycia 32 pin sygnał
(4: 0,75 E30 termometr BRVI) dawcy
5: 0,75 Ciśnienie oleju BRGR, dynamiczny
6: 1,5 GNWS Lamdasonde
7: GR 2,5 cewki, DME Pin 27, Moc pobierana.
8: 0,5 SWVI pin DME 38 (ASC) (nie wymagane)
9: 0,5 SW wyjście DME pin 8 Motodrehzahl
10: 0,5 BLGE Ölniveauschalter, dynamiczny
11: 0,75 WSGR złącze diagnostyczne, SI
12: 0,75 DME pin 15 gr (nie wymagane)
13: 1,5 pompa paliwa GNVI przekaźnik 1
14: 0,5 SWWS DME Pin 29 Speed Signal
15: 0,5 BRSW DME pin 42
16: 0,75 WSSW złącze diagnostyczne
17: 0,75 WSVI
18: 2,5 SWGE początkujących
19: 0,5 GNBL DME pin 39 pgsp
20: 0,75 BRGE FTM (BC?)
E30 320iC 90 Kalendarz pokładzie
1: 0,5 BL Alternator
2: 0,5 BLSW Ölniveauschalter statyczne
4: 0,75 BRVI Termometr
5: 0,75 Ciśnienie oleju BRSW, dynamiczny
6: 1,5 BRGE zabezpieczone Ignition
7: GR 2,5 Zapłon niezabezpieczone
8: 0,5 GEWS?
9: 0,5 prędkość obrotową silnika S, Kombiinstr.Pin 10, CC
10: 0.5 Poziom oleju Vige dynamicznie
11: Usługa czasu wyświetlania WSBL
13: VIRT 1.5 Pompa paliwa
15: 0,75 W / GR oddzielone i masyustanawiają (przekaźnik absolutorium)
16: 0,5 Zużycie sygnał WSSW
PIN 15 na Złącze silnika statku z odłączonym złącza i ustawiona na ziemi. W przeciwnym razie nie wielu konsumentów do zrobienia. Sygnał Zużycie lutowany pin pin 3 od strony silnika 16-gi
Podobne lub takie same jak te opisane są okablowane silnikowych wtyczkę do następujących pojazdów:E34: 530i 535i M5 3,6E32: 730i 735i
radekgt2