EMS_000135_1904092.pdf

(92 KB) Pobierz
EMS – 1904092 – BŁĄD 135
Tytuł
Ciśnienie paliwa w akumulatorze
Usterka
Ciśnienie paliwa w zbiorniku jest niższe niż żądane.
Przyczyna
Możliwe przyczyny:
Przecieki.
Usterka pompy wysokiego ciśnienia, zaworu dozującego wlotu paliwa lub czujnika ciśnienia paliwa.
Niewystarczające zasilanie paliwem po stronie niskiego ciśnienia.
Uwagi
Z silnika może wydobywać się czarny dym.
Gdy kod usterki jest aktywny, moc silnika zostaje zmniejszona i wyłączany jest układ EGR.
Kodu usterki nie można usunąć, gdy jest on aktywny.
Czynności zaradcze
Ostrzeżenie!
W układzie paliwowym panuje bardzo wysokie ciśnienie, nawet do 3000 bar.
Przed przystąpieniem do pracy należy obniżyć ciśnienie w układzie. Należy zawsze
wychodzić z założenia, że w układzie jest wysokie ciśnienie, nawet jeśli silnik jest
wyłączony.
Noś rękawice i okulary ochronne.
Więcej informacji na temat bezpieczeństwa pracy przy układzie paliwowym
znajduje się w informacjach serwisowych "Układ paliwowy XPI".
Jeżeli występują inne kody usterek dotyczące wtryskiwaczy, wykonaj procedurę wykrywania i usuwania usterek
wtryskiwaczy.
Jeżeli występuje kod usterki 0094 dotyczący niewielkiego przecieku po stronie wysokiego ciśnienia, należy
usunąć go w pierwszej kolejności. Przeprowadź diagnostykę po stronie niskiego ciśnienia według schematu L-a
w dokumencie 03:14-01, wydanie 2.
Sprawdź ciśnienie zasilania, zawór dozujący wlotu paliwa, pompę wysokiego ciśnienia, pompę podającą i
sprawdź szczelność.
Ze względu na możliwość powstawania skroplin w chłodnicy EGR chłodzonej powietrzem po wyłączeniu układu EGR,
chłodnicę EGR należy opróżnić, jeżeli czas pracy od wygenerowania kodu usterki wynosi znacznie mniej niż 10 godz.
Opróżnianie należy przeprowadzić zgodnie z instrukcjami w podręczniku warsztatowym, podgrupa 01-65.
Created with novaPDF Printer ( www.novaPDF.com ). Please register to remove this message.
902319316.003.png 902319316.004.png 902319316.005.png 902319316.006.png 902319316.001.png 902319316.002.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin