GA-P1-132-model 2013.pdf

(211 KB) Pobierz
EGZAMIN GIMNAZJALNY
W ROKU SZKOLNYM 2012/2013
JĘZYK ANGIELSKI
POZIOM PODSTAWOWY (A1)
ROZWIĄZANIA ZADAŃ
I SCHEMAT PUNKTOWANIA
KWIECIEŃ 2013
1136824590.050.png
Rozumienie ze słuchu
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
1.1.
C
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
1.2.
A
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie
bardzo proste
i krótkie wypowiedzi
ustne artykułowane
wyraźnie i powoli,
w standardowej
odmianie języka […].
1.3.
B
1.4.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
C
1.5.
2.2) Uczeń określa główną myśl tekstu.
A
2.1.
E
2.2.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
D
2.3.
A
2.4.
B
3.1.
2.3) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
F
3.2.
P
3.3.
2.5) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
P
Znajomość funkcji językowych
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
4.1.
D
4.2.
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje.
A
IV. Reagowanie
na wypowiedzi.
Uczeń uczestniczy
w prostej rozmowie
i w typowych
sytuacjach reaguje
w sposób zrozumiały,
adekwatnie
do sytuacji
komunikacyjnej,
ustnie lub pisemnie
[…].
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
4.3.
B
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
4.4.
E
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
C
5.1.
B
5.2.
6.6) Uczeń wyraża swoje emocje.
6.3) Uczeń uzyskuje i przekazuje proste
informacje i wyjaśnienia.
C
5.3.
A
6.1.
6.2) Uczeń stosuje formy grzecznościowe.
6.7) Uczeń wyraża prośby i podziękowania oraz
zgodę lub odmowę wykonania prośby.
B
6.2.
A
6.3.
6.2) Uczeń stosuje formy grzecznościowe.
Strona 2 z 3
1136824590.055.png 1136824590.056.png 1136824590.057.png 1136824590.001.png 1136824590.002.png 1136824590.003.png 1136824590.004.png 1136824590.005.png 1136824590.006.png 1136824590.007.png 1136824590.008.png 1136824590.009.png 1136824590.010.png 1136824590.011.png 1136824590.012.png 1136824590.013.png 1136824590.014.png 1136824590.015.png 1136824590.016.png 1136824590.017.png 1136824590.018.png 1136824590.019.png 1136824590.020.png 1136824590.021.png 1136824590.022.png 1136824590.023.png 1136824590.024.png 1136824590.025.png 1136824590.026.png 1136824590.027.png
 
Rozumienie tekstów pisanych
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
7.1.
C
7.2.
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
A
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
7.3.
D
II. Rozumienie
wypowiedzi.
Uczeń rozumie […]
krótkie i proste
wypowiedzi pisemne
[…].
7.4.
3.4) Uczeń określa kontekst wypowiedzi.
B
8.1.
3.1) Uczeń określa główną myśl tekstu.
B
8.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
C
8.3.
A
8.4.
3.3) Uczeń określa intencje nadawcy/autora tekstu.
B
9.1.
C
9.2.
3.2) Uczeń znajduje w tekście określone
informacje.
B
9.3.
C
9.4.
A
Znajomość środków językowych
Poprawna
odpowiedź
(1 pkt)
Wymagania
ogólne
Zadanie
Wymagania szczegółowe
I. Znajomość
środków
językowych.
Uczeń posługuje się
bardzo podstawowym
zasobem środków
językowych
(leksykalnych,
gramatycznych,
ortograficznych) […].
10.1.
A
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
10.2.
E
10.3.
B
11.1.
C
1. Uczeń posługuje się bardzo podstawowym
zasobem środków językowych (leksykalnych,
gramatycznych, ortograficznych) […].
11.2.
B
11.3.
A
Strona 3 z 3
1136824590.028.png 1136824590.029.png 1136824590.030.png 1136824590.031.png 1136824590.032.png 1136824590.033.png 1136824590.034.png 1136824590.035.png 1136824590.036.png 1136824590.037.png 1136824590.038.png 1136824590.039.png 1136824590.040.png 1136824590.041.png 1136824590.042.png 1136824590.043.png 1136824590.044.png 1136824590.045.png 1136824590.046.png 1136824590.047.png 1136824590.048.png 1136824590.049.png 1136824590.051.png 1136824590.052.png 1136824590.053.png 1136824590.054.png
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin