AMACOM AMC 90.pdf

(259 KB) Pobierz
Thank you for purchasing your new RT-DF70B caller ID phones
AMC 90
Instrukcja obsługi
180225301.002.png 180225301.003.png
Funkcje:
1. Identyfikacja nr FSK/DTMF.
2. Wyświetlanie wybieranego nr, daty, czasu rozmowy, liczba wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących.
3. Pamięć nr przychodzących.
4. LCD 16 pozycyjny
5. Muzyka w zawieszeniu
6. Redial
7. Wybieranie tonowe/impulsowe
8. Wybieranie bezpośrednie
9. Pokrętło głośności
Opakowanie zawiera:
Bazę ………………………………………… 1
Słuchawkę …………………………………………. 1
Przewód słuchawkowy …………………………………………. 1
Przewód liniowy
…………………………………………. 1
Instrukcję
…………………………………………. 1
Instlowanie baterii:
1. Otwórz pokrywę pod spodem telefonu.
2. Włóż trzy baterie (typ AA) uważając na polaryzację.
3. Zamknij pokrywę baterii.
Baterie nie są dołączone do telefonu
Zalecamy instalowanie baterii alkalicznych.
Jeżeli baterie nie będą zainstalowane funkcje telefonu będą ograniczone do podstawowych.
2
Instrukcja obsługi
Programowanie telefonu
Aby wejść do ustawień telefonu wduś klawisz “SET”
Użyj klawiszy od 1 do 9 aby wybrac opcje. Z ustawień zawsze możesz wyjść naciskając klawisz [DEL]
Dostępne opcje :
1 Ustawianie daty
2 0CODE – funkcja niedostępna
3 CODE - funkcja niedostępna
4 Wybierz funkcje od 1 do 3:
1-przełącznik PULSE/TONE
2-funkcja niedostępna
3-regulacja FLASHa
5 ALARM
6 LCODE - funkcja niedostępna
7 RING – wybór dzwonków
8 NO CODE – funkcja niedostępna
SET 1 Ustawianie daty i czasu )
Używając klawiszy “UP” lub “DOWN” oraz klawiatury numerycznej ustaw pożądaną wartość.
SET 2 0CODE
Niedostępna
SET 3 CODE
Niedostępna
SET 4 Ustawienia:
1-przełącznik PULSE/TONE
Przęłączanie między trybem PULSE a TONE odbywa się za pomocą klawiszy [UP] i [DOWN]
2-funkcja niedostępna
3-regulacja FLASHa
Regulacja długości flasha odbywa się za pomocą klawiszy [UP] i [DOWN]
SET 5 PULSE / TONE SWITCH
Używając klawiszy “UP” lub “DOWN” ustaw wybieranie tonowe lub impulsowe.
SET 6 ALAR
Niedostępna
SET 7 ALERT ( ALARM/BUDZIK )
Dostępne są 3 niezależne alarmy. Używając klawiszy “UP” lub “DOWN” ustaw pożądaną wartość. Naciskając “SET”
przechodź do następnych opcji. Używając powyższej metody możesz aktywować alarm 2 i 3.
3
180225301.004.png
DTMF /FSK
Metoda identyfikacji wybierana jest automatycznie.
PRZEGLĄDANIE I KASOWANIE NR PO
ŁĄCZEŃ PRZYCHODZĄCYCH
1
2. Naciśnij [BACK] aby dzwonić na wyświetlony nr.
3. Wduś klawisz “DEL” aby skasować wybrany nr
4. Wduś i przytrzymaj klawisz “DEL” aby skasować wszystkie nr.
. Naciśnij “UP” lub “DOWN” by przeglądać lub wybrać do skasowania nr połączenia przychodzącego.
PRZEGLĄDANIE I KASOWANIE NR POŁĄCZEŃ WYCHO
DZĄCYCH
1
2. Naciśnij [BACK] aby dzwonić na wyświetlony nr.
3. Wduś klawisz “DEL” aby skasować wybrany nr.
4. Wduś i przytrzymaj klawisz “DEL” aby skasować wszystkie nr.
. Naciśnij klawisz “CHECK” aby przeglądać połączenia wychodzące.
MUZYKA W ZAWIESZENIU
K
iedy podniesiesz słuchawkę.
1. Naciśnij “HOLD” aby uaktywnić
2. Naciśnij “HOLD” aby wróci
MUZYKĘ W ZAWIESZENIU.
ć do rozmowy.
REDIAL
P
odnieś słuchawkę i naciśnij klawisz “REDIAL” aby zadzwonić na ostatni wybrany nr.
FLASH
P
odczas rozmowy nacisnąć “FLASH” aby rozłączyć rozmowę.
FUNKCJA GŁOŚNEGO MÓWIENIA
N
aciśnij klawisz “SP-PHONE” i wybierz nr aby korzystać z funkcji. Podczas rozmowy możesz pokrętłem regulować głośność.
PRZYPISYWANIE NR DO KLAWISZY SZYBKIEGO WYBIERANIA
T
elefon posiada możliwość przypisania nr do klawiszy od [0] do [9]
Aby przypisać nr do klawisza [0]:
Przy odłożonej słuchawce wciśnij klawisz [STORE] wpisz nr, ponown
analogicznie możesz przypisać nr do reszty klawiszy.
ie wciśnij [STORE] następnie naciśnij [0]
Aby wybrać nr przypisany do klawisza [0]:
Przy podniesionej słuchawce wciśnij [AUTO] a następnie [0]
4
180225301.005.png
KARTA GWARANCYJNA
Nabywca ................................................................................... .........................
...
le
Sprzedawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie te fonu AMACOM AMC-90
o numerze fabrycznym ........................
................
Gwarancja ważna jest 12 miesięcy od daty zakupu. To jest od dnia ................
......................
WARUNKI GWARANCJI
1. W przypadku reklamacji w/w urządzenie należy dostarczyć wraz z:
a. kartą gwarancyjną – wypełnioną i podpisaną,
b. dowodem zakupu,
c. oryginalnym opakowaniem,
do sprzedawcy na koszt własny.
2. G r
wa ant nie ma obowiązku dostarczenia użytkownik
ętu
owi zastępczego urządzenia na czas naprawy reklamowanego
sprz .
3. Sprzedawca nie udziela gwara
ncji jeżeli:
a. nastąpio zerwanie lub naruszenie plomb zabezpieczających aparat telefoniczny przed nieuprawnioną
ingerencją osób trzecich,
na karcie gwarancyjnej znajdują się ślady zmian, poprawek, skreśleń,
c. eksploatacja urządzenia nie była zgodna z instrukcją obsługi.
4. R a
ekl macji nie podlegają w szczególności:
zewnętrzne uszkodzenia m
b. uszkodzenia powstałe w trakcie transportu,
c. kable zasiljące, podłączeniowe, zasilacze, beterie, itp.
e. uszkodzenia powstałe na skutek prze
a.
echaniczne,
d. uszkodzenia (usterki) powstałe z winy użytkownika wynikajace z nieznajomości instrukcji obsługi,
pięć w linii telefonicznej lub energetycznej będące wynikiem np. burzy.
5. J
eżeli stwierdzone uszkodzenie nie podlega reklam
tkownik zobowiązany jest zwrócić gwarantowi koszty ekspe
oko ci wykazanej na rachunku.
acji lub nie zostały zachowane warunki prawidłowej obsługi,
uży
rtyzy oraz koszty przeglądu technicznego w rzeczywistej
wys ś
6. Urz dzenie podlega wymianie na nowe jedynie w przypadku gdy gwarant nie jest w stanie dokonać napraw
ą
y w ciągu
30 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do serwisu.
7. W kwestiach nieuregulowanych w
niniejszej karcie gwarancyjnej stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
Oświadczam, iż zapoznałem (-am) się Piecz
ątka i podpis
i akceptuję warunki gwarancji.
................................................................. .................................
ADNOTACJE O NAPRAWACH:
5
b.
180225301.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin