proste_wnetrze.pdf

(4870 KB) Pobierz
302433108 UNPDF
Tworzenie prostego wnętrza [3ds max, VRay 1.5 RC2]
Autorem tego tutka jest MaGuu i został on zamieszczony na na forum Max 3d.pl
Ja tylko pozwoliłem sobie przerobić ten tutek na format pdf, dla wygody uzytkowania tego tutka
302433108.002.png
• Modeling
Dziura na okno:
1) Stwórz 4 boxy - będą naszymi ścianami. Powinno to wyglądać mniej więcej tak:
2).Zaznacz jeden z mniejszych boxów i przekonweruj go na Editable Polly (PPM na elemencie)
302433108.003.png
3) Zaznacz “Ignore Backfacing”, a nastepnie zaznacz dwa poligony po przeciwnych stronach
boxa (naszej ściany)
4) Urzywając narzędzia “Insert” stwórz mniejszy poligon. (To jest właśnie kształt naszej dziury
na okno)
302433108.004.png
5) Usuń te poligony. Powinieneś otrzymać coś takiego:
6) Teraz stwórz 4 nowe poligony aby "zamknąć" pustą przestrzeń - użyj do tego narzędzia
“Create”:
302433108.005.png
7) Przeskaluj (przesuwając vertexy) naszą dziure do "naturalnych" rozmiarów, przykład:
302433108.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin