W teczce dołączonej do wniosku o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela d.doc

(23 KB) Pobierz
W teczce dołączonej do wniosku o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego powinny się znaleźć dokumenty (wszystkie kserokopie powinny być poświadczone urzędowo za zgodność z oryginałem):

W teczce dołączonej do wniosku o wszczęcie postępowania kwalifikacyjnego na stopień nauczyciela dyplomowanego powinny się znaleźć dokumenty (wszystkie kserokopie powinny być poświadczone urzędowo za zgodność z oryginałem):

- dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje (dyplom ukończenia studiów
  z potwierdzeniem kwalifikacji pedagogicznych, akt mianowania);
- zaświadczenie dyrektora szkoły o zatrudnieniu (czas zatrudnienia, wymiar,
  zajmowane stanowisko);
- zatwierdzony plan rozwoju zawodowego i sprawozdanie z jego realizacji;
- ocena dorobku zawodowego za okres stażu wystawiona przez dyrektora szkoły,
  w przypadku nauczyciela, który zmienił miejsce zatrudnienia, również ocenę za
  okres odbytego stażu w poprzednim miejscu;
- inne dokumenty świadczące o osiągnięciach zawodowych sprzed okresu stażu;
- dokumentację potwierdzającą realizację zadań niezbędnych do uzyskania stopnia
  nauczyciela dyplomowanego.

Dokumentacja powinna być przedstawiona w następującej formie:
- opis i analiza realizacji wymagań wymienionych
  w § 8 ust. 2 pkt 1-3, ze wskazaniem w szczególności
  wpływu podejmowanych działań na podniesienie
  jakości procesu dydaktyczno-wychowawczego
  realizowanego w szkole;
- sprawozdania z realizacji wybranych zadań, o których
  mowa w § 8 ust. 2 pkt 4;
- dyplomów lub świadectw potwierdzających
  zaawansowaną znajomość języka obcego w przypadku
  realizacji zadania, o którym mowa
  w § 8 ust. 2 pkt 4 lit. d;
- zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających
  pełnienie funkcji, prowadzenie działań lub
  wykonywanie zadań związanych ze spełnianiem
  wymagań określonych w § 8 ust. 2, jeżeli nie wynika
  to z planu rozwoju zawodowego i sprawozdania z jego realizacji;
- opis i analiza co najmniej dwóch przypadków rozpoznania i rozwiązania problemów
  edukacyjnych, wychowawczych lub innych, o których mowa w §8 ust. 2 pkt 5
  (rozp. § 9 ust. 4 pkt 1-5).

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin