Sanguinus.doc

(32 KB) Pobierz
SANGUINUS

Sanguinus

 

● Braterska Krew

Wydając Punkt Krwi jeden z Braci może wyleczyć stopień obrażeń innej osoby z jego kręgu bez konieczności dawania mu swojej krwi. Można to uczynić na dowolną odległość, ale nie można uleczyć tylko jeden stopień obrażeń w turze.

 

●● Pożyczenie Organów

Zarówno dawca jak i biorca muszą wydać Punkt Krwi, przy czym dawca musi pozostawać w skupieniu. W następnej rundzie jeden z zewnętrznych organów dawcy (oko, ucho, ramię, noga, cokolwiek innego) zniknie z ciała dawcy i pojawi się w ciele biorcy, mogąc ulepszyć zmysły, dać więcej kostek do dodatkowych ataków, lub też cokolwiek innego, co Narrator uzna za słuszne. Wewnętrzne organy, takie jak mózg, czy serce nie mogą zostać przekazane, podobnie jak z resztą Dyscypliny. Tylko dawca musi znać tę moc, by mogła ona zostać użyta.

 

●●● Koordynacja Ataków

Gdy każdy z członków koła Braci wyda jeden Punkt Krwi mogą oni wejść w rodzaj grupowego, umysłowego połączenia, co pozwala im funkcjonować jak jednostce. Pozwala im to dzielić zmysły, taktykę, a nawet wiedzę tak długo jak pozostają w połączeniu. Istnieje kilka aspektów tej mocy:

-          moce takie jak Dominacja i podobne są odpierane przy pomocy najwyższej Siły Woli w kręgu, a także muszą uzyskać dodatkowy sukces za każdego członka koła. Jeśli użyta moc i tak przeważy, to uruchamia się wtedy swoisty mechanizm obronny odcinając Brata będącego celem ataku od koła, przez co moc ta działa tylko na niego

-          tworzony jest zbiór liczący tyle kości ilu jest członków kręgu. Każdy z Braci może skorzystać z tego zbioru, jednakże gdy jedna osoba wykorzysta jego część, to będzie ona już niedostępna dla innych (np. jeśli krąg liczy pięciu członków dostępny jest zbiór pięciu kości na rundę dla grupy, nie pięciu kości dla każdego Wampira).

-          ataki z zaskoczenia i podobne manewry niemal nigdy nie działają, gdy koło jest powiązane tą mocą zakładając, że którykolwiek z nich widział nadchodzące uderzenie (wiedzą o nim wszyscy). W mechanice ma to odzwierciedlenie poprzez obniżenie wszystkich Stopni Trudności w rzutach na Percepcję o trzy.

-          pozostając poza bezpośrednią walką i koncentrując się jeden z Braci może przekazać jakąś swą Zdolność innemu. Tak więc gdy raniony Brat z Bójka 5 odpoczywa, w tej samej chwili inna osoba z kręgu może walczyć z Bójką o wartości 5 (mając ją normalnie na poziomie np. 2) tak długo jak wspomniana raniona osoba koncentruje się.

-          Wszystkie inne logiczne zalety wypływające z takiego połączenia, choćby przewaga taktyczna, grupowe akrobacje i podobne mogą zostać przyznane grupie.

              Członek Kręgu nie musi koniecznie posiadać Sanguinus na tym poziomie, by uczestniczyć w więzi, tak długo jak ma ją inny z członków kręgu. Jednakże tak długo, jak nie będzie on posiadał Sanguinus na przynajmniej trzecim poziomie będzie on podżedny w tej więzi w stosunku do innych członków kręgu. Będzie on miał ujemny modyfikator w postaci jednej kostki do każdej z zalet wymienionych powyżej (np. z pięciokostkowego zasobu będzie mógł użyć jedynie czterech kości, stopnie trudności w testach Percepcji ulegną obniżeniu jedynie o dwa, itd.), także Bracia kontorlujący więź będą z niej „wyciągać” wszystkie najistotniejsze informacje. Prócz tego, jako ze osoba taka jest niedostatecznie dostrojona do poziomu współpracy traci ona jedną kostkę przy wszystkich akcjach, aby poradzić sobie z nieustannym szumem informacyjnym.

 

●●●● Skoncentrowanie Pokolenia

Dzięki tej mocy Brat może „odwołać się” do Vitae swego kręgu, by podnieść sobie pokolenie. Może wziąć jedno pokolenie każdemu z członków i wzmocnić w ten sposób swoje. Dawca musi „oddać” pokolenie świadomie, aby moc mogła zadziałać. Dawca spada w ten sposób o pokolenie niżej i jeśli sprowadzi go to poniżej trzynastej generacji będzie on mógł wydawać tylko jeden Punkt Krwi na turę, a ilość tychże punktów w jego ustroju nie może przekroczyć dziewięciu. Pokolenie może zostać zwrócone później.

 

●●●●● Wzmocnienie Jedności

Za pomocą tej groteskowej mocy wszyscy Bracia Krwi mogą się zjednoczyć, zarówno fizycznie jak i psychicznie. Wszyscy Bracia wydają trzy Punkty Krwi, chwytają się za dłonie i koncentrują się przez jedną rundę. W kolejnej rundzie stopią się w złożoną jedność, ogromną masę ciała, wnętrzności i włóknistej tkanki mięśniowej pokrytej oczami i ustami. Pokolenie tej istoty będzie równe pokoleniu najsilniejszego Kainity wchodzącego w jej skład pomniejszonemu o jeden za każdego kolejnego włączonego członka. Istota będzie miała Siłę, Wytrzymałość i Zręczność równe najwyższym cechom jakie mieli w posiadaniu członkowie powiększone o jeden za każdego z nich. Suma kostek przy każdej akcji fizycznej będzie zwiększona o tyle akcji ilu Braci brało udział w jej sformowaniu (zazwyczaj kości te są wykorzystywane do kilku akcji jednocześnie za pomocą dodatkowych kończyn, kłów, itp.). tylko jeden z Braci w kręgu musi posiadać tę moc by stworzyć taką istotę, jedankże każdy z nich, który nie posiada tej mocy na poziomie piątym będzie podlegał tym, którzy ten poziom mają.

 

Tłumaczenie: Piotr „Atryo” Rusiecki (atryo@tlen@pl)

Zgłoś jeśli naruszono regulamin