droga-do-bogactwa.pdf

(228 KB) Pobierz
410669577 UNPDF
Droga do bogactwa
SpiS treści
WprOWADZeNie
Witamy w złotym wieku .................................... 13
Wiek.przedsiębiorczości......................................15
Przedsiębiorca.jako.katalizator...............................16
Trzy.zasady.odniesienia.sukcesu.w.biznesie..................17
Na.krawędzi.bankructwa....................................18
Możesz.się.nauczyć,.jak.osiągać.sukces.......................18
Nie.ma.ograniczeń...........................................19
Rozpocznij.od.sprzedaży.własnych.usług....................20
Cztery.cele.wspólne.dla.wszystkich..........................21
rOZDZiAŁ 1
psychologia przedsiębiorczości ............................. 23
Rozpoczynając.od.zera........................................25
Nauka.od.ekspertów.........................................26
Prawo.przyczyny.i.skutku....................................27
Zmień.sposób.myślenia,.zmień.swoje.życie..................29
Prawo.wiary..................................................30
Prawo.spełnionych.oczekiwań................................32
Prawo.przyciągania...........................................33
Prawo.zgodności..............................................34
Prawo.koncentracji...........................................35
www.mtbiznes.pl
Droga do bogactwa
Prawo.podświadomego.działania.............................36
Prawo.prawdopodobieństwa.................................37
Prawo.niepewności...........................................38
Przejmij.kontrolę.nad.swoim.życiem.........................39
Odmowa.obwiniania.innych..
lub.usprawiedliwiania.się.....................................40
Siedem.sekretów.sukcesu.przedsiębiorcy.....................41
Wartość,.która.jest.podstawą.wszystkich..
innych.wartości............................................. .46
Postawa.niezbędna.do.osiągnięcia.sukcesu...................48
Ostateczna.nagroda..........................................50
Ćwiczenia.....................................................51
rOZDZiAŁ 2
planowanie sukcesu ......................................... 53
Dwanaście.kluczowych.składników..
sukcesu.w.biznesie............................................56
Rozpocznij.od.formułowania.celów..........................61
Plan.dla.twojej.firmy.........................................63
Usystematyzuj.swoje.działania...............................74
Czynniki.najważniejsze.dla.odniesienia.sukcesu,..
benchmarki.i.mierniki........................................77
Pamiętaj.o.podstawach.......................................79
Ćwiczenia.....................................................80
rOZDZiAŁ 3
Wybór właściwego produktu lub usługi .................. 81
Powody.mierności............................................83
Wybór.tego,.co.chcesz.sprzedawać...........................84
Jak.odkryć.nowy.produkt.lub.usługę........................87
Bądź.przygotowany.do.podjęcia.działania...................91
Zastosuj.„prawo.trzech”......................................96
www.mtbiznes.pl
Droga do bogactwa
Eksponowanie.korzyści.kontra.eksponowanie..
produktu.lub.usługi..........................................98
Wielkie.pytanie.marketingowe..............................99
Każdy.klient.ma.trzy.możliwości......................... .101
Główne.obawy.związane.z.marketingiem................. .102
Ćwiczenia.................................................. .104
rOZDZiAŁ 4
Marketing, sprzedaż i obsługa klienta ................... 107
Cel.prowadzenia.firmy.................................... .110
Najważniejszy.jest.klient.................................. .111
Marketing.i.sprzedaż...................................... .112
Twój.prawdziwy.biznes.................................... .114
Cztery.zasady.strategii.marketingowej.................... .115
Reklama.produktów.lub.usług............................ .120
Jak.pisać.efektywne.teksty.reklamowe.................... .123
Trzyczęściowa.formuła.efektywnej.reklamy............... .125
Bezpośredni.odzew.na.reklamę........................... .126
Cel.marketingu............................................ .127
Proces.sprzedaży........................................... .127
Podstawą.sprzedaży.jest.wiarygodność.................... .132
Nieprzerwana.obsługa.klienta............................ .133
Cztery.poziomy.obsługi.klienta........................... .133
Decydujące.pytanie........................................ .138
Znaczenie.systemów....................................... .140
Polityka.obsługi.klienta................................... .140
Bądź.błyskotliwy.......................................... .141
Ćwiczenia.................................................. .142
rOZDZiAŁ 5
Droga na szczyt ............................................ 143
Czas.poważnie.zabrać.się.do.pracy........................ .146
www.mtbiznes.pl
10
Droga do bogactwa
Podejmij.zobowiązanie,.że.będziesz.się.doskonalił........ .148
Bądź.odpowiedzialny.za.wyniki.sprzedaży................ .149
Osiągnij.niewielką.przewagę.w.sprzedaży................ .151
Zmieniaj.się,.gdy.zmieniają.się.okoliczności.............. .156
Zajmij.miejsce.w.umyśle.klienta.......................... .158
Opracuj.strategię.sprzedaży............................... .160
Maksymalizuj.wykorzystanie.swojej..
najcenniejszej.zalety....................................... .164
Podwój.swoją.wydajność.................................. .168
Ćwiczenia.................................................. .173
rOZDZiAŁ 6
Finansowanie działalności ................................ 175
Zrozum.liczby............................................. .177
Ustalanie.cen.............................................. .183
Modele.ustalania.cen.......................................186
Wskaźniki.finansowe...................................... .198
Analizuj.i.porównuj....................................... .200
Zwracaj.uwagę.na.liczby.................................. .200
Zatrudnij.dobrego.księgowego............................ .201
Ćwiczenia.................................................. .201
rOZDZiAŁ 7
Zostań doskonałym negocjatorem ....................... 203
Coś.jest.warte.tyle,.ile.ktoś.jest.gotów.za.to.zapłacić..... .206
Każda.cena.jest.przypuszczeniem......................... .206
Wszystko.podlega.negocjacjom........................... .207
Każdy.chce.polepszyć.swoją.sytuację..................... .208
Ludzie.idą.po.linii.najmniejszego.oporu................... .209
Ludzie.zawsze.dążą.do.tego,.by.osiągnąć..
jak.najwięcej.jak.najmniejszym.kosztem.................. .210
Każdy.chce.więcej......................................... .212
www.mtbiznes.pl
Droga do bogactwa
11
Obie.strony.powinny.być.zadowolone.................... .215
Podsumowanie............................................ .234
Ćwiczenia.................................................. .234
rOZDZiAŁ 8
Zwiększenie własnej wydajności ......................... 235
Kluczowe.zasady.zarządzania.czasem..................... .237
Ćwicz.każdą.umiejętność.osobno......................... .238
Jak.dzisiaj.wygląda.sytuacja............................... .238
Reguła.80/20.............................................. .239
Priorytety.kontra.sprawy.mało.ważne.................... .240
Zrób.listę.................................................. .241
Prawo.trzech............................................... .245
Trzy.ważne.pytania........................................ .246
Używaj.systemu.WPDP.do.porządkowania..
dokumentów.............................................. .248
Technika.w.zarządzaniu.czasem........................... .249
Cztery.metody.zmiany.sposobu.życia..................... .251
Doskonal.się.w.wykonywaniu.zadań.kluczowych........ .252
Czerp.korzyści.z.krzywej.uczenia.się...................... .253
Zatrudniaj.kompetentnych.ludzi.......................... .254
Siedem.kroków.zwiększania.wydajności.................. .255
Koncentruj.się.na.jednym.zadaniu........................ .258
Niedokończone.działanie.................................. .258
Wielka.prawda............................................ .260
Ograniczenia.nie.istnieją.................................. .260
Ćwiczenia.................................................. .261
rOZDZiAŁ 9
podstawy sukcesu przedsiębiorcy ........................ 263
Najważniejsze.jest.działanie............................... .266
..1..Zdecyduj,.czego.chcesz................................ .267
www.mtbiznes.pl
Zgłoś jeśli naruszono regulamin