Soldier of Fortune.txt

(63 KB) Pobierz
Soldier of Fortune 



Etap 1 - The Subway (Metro) 
Lokacja: Nowy Jork 
Cele: 
* uratuj jak najwi�cej zak�adnik�w 
* ochraniaj cz�onk�w SWAT Teamu 
* znajd� i z�ap Sabre'a, przyw�dc� gangu 
* rozwal terroryst�w 

Zaczynasz w wej�ciu na stacj� metra. Zejd� na d� schodami i zabij pierwszego oponenta pr�buj�cego Ci� powstrzyma� (pierwsza krew...). Id� ca�y czas naprz�d do miejsca, gdzie spostrze�esz policjanta pr�buj�cego zastrzeli� dw�ch punk�w. Nie �ud� si� - nie uda mu si� to i b�dziesz zmuszony sam ich wyeliminowa�. Podejd� do maszyny z napojami i obr�� si�. Z ma�ego pomieszczenia wyjdzie kolejny cz�onek gangu, kt�ry pr�bowa� zaj�� Ci� od ty�u. Rozwal go i id� dalej. Po chwili zobaczysz punka pilnuj�cego zak�adnika. Zabij wroga i umo�liw zak�adnikowi ucieczk�. Na rozwidleniu dr�g skr�� w lewo i otw�rz drzwi do ma�ego pomieszczenia. Zbierz st�d wszystkie granaty i amunicj�, po czym obr�� si� - trzech gangster�w b�dzie pr�bowa� ci� dopa��. Przygotuj shotguna i gdy drzwi otworz� si� rozwal wszystkich trzech. Kiedy ostatni wr�g padnie przed tob�, wr�� do g��wnego korytarza. Id� ca�y czas do przodu, a� do pary schod�w. Pierwsze z nich prowadz� do ubikacji. Zejd� tam, zabij oponent�w, po czym wejd� do m�skiej ubikacji. Zabij wrog�w i id� tym razem do damskiej. Tutaj przetrzymywany jest jeden z zak�adnik�w - uwa�aj na niego. Wyjd� z ubikacji, uwa�aj�c na kolejnego oponenta, kt�ry rozwali �ciank� przy wyj�ciu i korzystaj�c z zaskoczenia b�dzie pr�bowa� Ci� zabi�. Wr�� teraz do schod�w i zacznij schodzi� drugimi. Zabij kolesia, kt�ry ma zak�adnika i id� dalej, a� do du�ego pomieszczenia z pokojem kasjer�w po�rodku. Z shotguna zastrzel wszystkich za kontuarem, po czym - wychylaj�c si� zza naro�nika - wybij reszt� przeciwnik�w na tej planszy. Wskocz przez okienko do kasy (wskocz, przykucnij i trzymaj�c klawisz 'crouch' id� w prz�d). Tutaj mo�esz u�y� apteczki, kt�ra znajduje si� na jednej ze �cian. Z boku, na �cianie po prawej znajduje si� prze��cznik otwieraj�cy drzwi w g��bi sali. Zabij wszystkich wrog�w, kt�rzy pojawi� si� w korytarzu naprzeciw kas i wyjd� tylnym wyj�ciem z kasy. Je�eli chcesz, mo�esz - zamiast wraca� na plansz� z kas� - i�� do przodu i zabi� dw�ch bandyt�w maj�cych dw�ch zak�adnik�w. Id� do dopiero co otwartych drzwi, zabij kolejnego punka i zacznij schodzi� schodami w d�, zabijaj�c kolejnych cz�onk�w gangu. Uwa�aj przy kolejnych schodach na drzwiczki na lewo od schod�w: w �rodku, w male�kim pomieszczeniu bowiem znajduje si� kolejny wr�g. Schodz�c po schodach powiniene� ostatecznie doj�� do szyn metra przy kt�rych stoi 'gangsta' z zak�adnikiem. Strzel we� parokrotnie - je�eli spadnie na szyny tym gorzej dla niego: sko�czy jak jedno z wciele� agent�w w Matrixie. Zeskocz na szyny i p�jd� w prawo. Pod koniec korytarza - cz�ciowo os�oni�ty - czeka kolejny wr�g. Zabij go, obr�� si� i id� szynami do przodu. Zabij oponenta, kt�ry chce zabi� zak�adnika i id� dalej do przodu. Skr�� w pierwsz� wn�k� na prawo i poczekaj tam chwil�: gdyby� w tym czasie znajdowa� si� na torach, przejecha�by Ci� rozp�dzony wagonik metra. Id� dalej, mijaj�c wn�k� na lewo (bezdomny) i zatrzymaj si� przy kolejnej wn�ce na prawo. Uwa�aj: wewn�trz czyha kolejny cz�onek gangu. Gdy tylko padnie na twarz przed tob�, id� tunelem a� do kolejnej stacji kolejowej. B�dziesz zmuszony raz jeszcze obserwowa� �mier� kolejnego policjanta. W odwecie zabij ich, przeskocz na drug� stron� stacji i zabij kolejnego wroga, stoj�cego na schodach. Wbiegnij na schody i ca�y czas biegnij do g�ry. Tu b�d� przygotowany na to, by zwolni� palec ze spustu - ju� po paru chwilach dojdziesz do swojego partnera, Hawka i kilku policjant�w. Tu zobaczysz jeszcze, �e Sabre - szef gangu - ucieka jednym z poci�g�w. Wskocz na nast�pny poci�g i obr�� si� w lewo, do ty�u. Ju� po chwili dogoni Ci� wagon z trzema bandytami na dachu. Zabij ich (sp�jrz jak pi�knie spadaj� w d�). Kiedy poci�g si� zatrzyma, zeskocz z niego i biegnij do przodu, ca�y czas strzelaj�c do oponent�w, po czym ukryj si� we wn�ce na prawo od Ciebie. Teraz poczekaj chwil� i celuj�c na �lepo (celownik zmienia si� w czerwony, tak wi�c nawet w tej mgie�ce mo�esz strzela� nie b�d�c ostrzeliwanym) zabij wszystkich wrog�w, kt�rzy b�d� si� kierowa� w Twoj� stron�. Kiedy ostatni z nich zako�czy funkcjonowanie, misja zako�czy si� sukcesem. Nie przejmuj si� te� tym, �e Sabre uciek� - jeszcze si� z nim spotkasz... 

Etap 2 - Ugandan Train (Poci�g do Ugandy) 
Lokacja: Soroti, Uganda 
Cele: 
* znajd� i zniszcz jedn� z g�owic 
* rozwal wrog�w 

Zaczynasz na platformie ostatniego wagonu poci�gu, kt�rym przewo�ona jest jedna z g�owic. Wejd� drabink� na g�r�, przejd� po dachu tego wagonu i rozwal kolesia, kt�ry znajduje si� poni�ej Ciebie, na wagonie z siatk�. Zeskocz tam, przejd� ko�o skrzynek i wskocz na kolejny wagon. Drabink� wejd� na jego dach i rozwal kolejnego wroga. St�d przeskocz na czwarty wagon, kt�ry kszta�tem przypomina cystern�. Na pi�tym wagonie przy otwartych klapach stoi dw�ch oponent�w. Rozwal ich i wskocz na ten wagon. Na d� nie masz po co i��, nic tam nie ma. Zamiast tego skoncentruj si� na trzech kolesiach, kt�rzy grzej� do Ciebie ze skrzynek na sz�stym wagonie. Rozwalenie ich nie jest trudne - mo�esz - je�li nie czujesz si� na si�ach by walczy� w zwarciu - korzysta� z os�ony jak� daj� skrzynie ustawione na przedzie wagonu kt�rym jedziesz. Pozbieraj amunicj� i poczekaj, a� helikopter zrobi swoje - zestrzeli jedn� ze skrzy�. Gdy tak si� stanie, wskocz na skrzyni�, a ze skrzyni skocz do wagonu z koksem. Przeczo�gaj si� na koniec wagonu. W nast�pnym wagonie, zakrytym, stoi trzech kolesi. Wrzu� tam granat dymny, a kiedy oni nie b�d� widzie� Ciebie, wsta� i paroma celnymi pociskami po�lij ich do diab�a. Wskocz do bezpiecznego ju� wagonu i pozbieraj bro�, kt�r� niedawni przeciwnicy zostawili po sobie. Masz snajperk�, a to ju� sukces. Poczekaj chwil� w tym wagonie a� gdzie� w okolicach pojawi si� helikopter. Gdy b�dzie ju� blisko i zacznie strzela�, sta� w wagonie tak, by on Ci� nie m�g� trafi�, ale zarazem tak, �eby� m�g� si� wychyli� bez ryzyka trafienia. Je�eli uda Ci si� znale�� takie miejsce prze��cz bro� na snajperk� i celuj w pierwszego pilota helikoptera. Je�li uda Ci si� precyzyjnie trafi�, pilot zginie (ach, ta zabryzgana krwi� kabina), sam helikopter za� wpadnie w autorotacj� i po chwili rozbije si�. Podejd� do ko�ca wagonu, do snop�w siana i przykucnij. Po drugiej stronie stoi dw�ch kolesi, mi�dzy nimi jest czerwona beczka. Uaktywnij snajperk� i strzel w t� beczk�. Kolesie zgin� rozerwani eksplozj�, a wi�kszo�� skrzynek za kolesiami wybuchnie. Zeskocz teraz na ten wagon i poczekaj a� kolejny oponent wskoczy na skrzynie. Zabij go i sam wskocz na skrzynie, przy okazji zabijaj�c kolejnego wroga na ko�cu wagonu. Przeskocz teraz na kolejny wagon i wejd� na jego dach. Zobaczysz kolesia, kt�ry b�dzie bieg� do Ciebie na wagonie przed Tob�. Nie przejmuj si� - nie zdo�a dobiec, bo wraz z kawa�kiem dachu spadnie w d�. Wyko�cz go i wskocz do tego wagonu, po czym od razu przykucnij, bowiem tu� obok, za przegr�dkami znajduje si� kolejny oponent. Wychyl si� i zabij go pociskiem z shotguna b�d� snajperki. Przeskocz na kolejny wagon i w�skim chodniczkiem, kt�ry prowadzi wok� wagonu, przedosta� si� na jego lew� cz��. Po�rodku spostrze�esz drzwi. Po ich otwarciu zostaniesz przywitany salw� pistolet�w dw�ch ostatnich stra�nik�w. Zabij ich z shotguna, po czym wejd� do �rodka wagonu i obr�� si� o 180 stopni. Na drzwiach do dalszej cz�ci wagonu znajduje si� zabezpieczenie. Rozwal je z dubelt�wki i wejd� otwartymi ju� drzwiami do �rodka. W tym momencie uaktywni si� animacja - John zdetonuje g�owic�, a misja zostanie zaliczona. 

Etap 3 - The Armory (Zbrojownia) 
Lokacja: Ksi�garnia Lasky's w Nowym Jorku 
Cele: 
* skontaktuj si� z Samem 
* przygotuj si� na kolejn� misj� 

Etap nie nale�y do najtrudniejszych. Po prostu musisz otrzyma� odpraw� na kolejn� misj�. Zejd� ze schod�w, skr�� w lewo i otw�rz drzwi. Znajdziesz si� w bibliotece. Podejd� do g��wnego stolika i zagadaj sprzedawc� (klawisz u�yj) - Sama. Id� za nim. Po chwili znajdziesz si� w sekretnym pokoju, w kt�rym czeka na Ciebie Hawk. Dostaniecie zadanie zniszczenia drugiej bomby, nazwanej Queen Bee. Zosta�a ona dostarczona do nieprzychylnej zachodowi frakcji w Kosowie... 
Podejd� do g��wnego komputera i u�yj go. Dostaniesz mo�liwo�� zakupu r�nej broni na misj�. Wyb�r nale�y do Ciebie. Ja wzi��em sobie raptora, czterdziestk� czw�rk� i snajperk�. Z ekwipunku za� - pancerz, granaty i plastik. 

Etap 4 - Kosowo Sewers (Kosowo: Piwnice) 
Lokacja: Gracanica, Kosowo 
Cele: 
* znajd� i zniszcz Queen Bee 
* rozwal terroryst�w 
* pom� oddzia�om sprzymierzonym 

Zaczynasz w kana�ach pod Kosowem. Pobiegnij do przodu, potem w lewo, rozwalaj�c na swojej drodze wpierw dw�ch, nast�pnie a� czterech kolesi. Znajdziesz si� w du�ym pomieszczeniu z rozwalon� �cian� na lewo i dwoma korytarzami kawa�ek dalej (r�wnie� po lewej). Wejd� w jeden z tych korytarzy, id� nim w prawo do momentu, gdy dojdziesz do kolejnego du�ego pomieszczenia z du�� ilo�ci� oponent�w. Rozwal ich wszystkich, po czym wskocz w wyrw� w �cianie i id� ni� dalej, staraj�c si� unika� przy tym spadaj�cych od�amk�w i strzelaj�cych kolesi. Korytarzami id� naprz�d i wskocz do rury, kt�ra prowadzi do zamglonego tunelu. Id� tym tunelem a� dojdziesz do kolejnego pomieszczenia z oponentem na lewo od Ciebie. Kiedy ju� go po�lesz w piach, obr�� si� i rozwal kolejnego kolesia, kt�ry jest nad Tob�, na g�rze. Wespnij si� tam i wejd� w otw�r kolejnej du�ej rury. Id� ni� ca�y czas do przodu, a� do drabinki. Wespnij si� po niej na sam� g�r�. Po drugiej stronie pomieszczenia zobaczysz Hanka, kt�ry naka�e Ci odkr�ci� znajduj�cy si� tu zaw�r. Zr�b to: woda, kt�ra sp�ynie korytarzami rozwali �cian� w jednym z pierwszych pomieszcze�. Kiedy to si� stanie drabink� zejd� w d�, wr�� w lewo i do pierwszego pomieszczenia i zn�w w lewo. Tutaj znajdziesz kilku nowych wrog�w z karabinami maszynowymi...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin