Devil May Cry 4.txt

(28 KB) Pobierz
DEVIL MAY CRY 4


Misja 01 � Ptaki

Zmierz si� z tajemniczym zab�jc�!

Na spotkanie cz�onk�w Zakonu Miecza niespodziewanie wpada Dante i rozpoczyna si� rze� niewini�tek. Pierwsza misja to klasyczny samouczek, gdzie krok po kroku uczymy si� podstawowych cios�w i ruch�w. Post�puj zgodnie z poleceniami wy�wietlonymi na ekranie (strzelanie, skok, przewr�t w bok, podstawowe combo dla Czerwonej Kr�lowej, wybicie przeciwnika w powietrze, skorzystanie z Diabelskiego Ramienia). Po wszystkim pojawi� si� paski �ycia, a zatem czeka ci� pierwsze starcie z bossem. Jako �e to pocz�tek gry, walka nie powinna sprawi� ci �adnych trudno�ci.

Misja 02 � Wrota Piekie�

Udaj si� do Twierdzy Fortuna!

Na pocz�tek kr�tka rozgrzewka. Rozsmaruj wszystkich przeciwnik�w na niewielkim placyku w pobli�u fontanny (nauczysz si�, jak blokowa� cel), po czym skorzystaj z drzwi widocznych w g��bi (w razie problem�w z nawigacj� pos�u� si� minimap� widoczn� w prawym dolnym rogu ekranu). Biegnij po schodach na g�r� (przy okazji poznasz umiej�tno�� odbicia si� od �ciany, co pozwoli dosta� si� do wn�ki ze z�ot� kul�). Na ko�cu korytarza kolejna walka � zauwa�, �e drzwi zostan� zablokowane. Czerwona piecz�� zniknie po wyeliminowaniu wszystkich przeciwnik�w. Przejd� tarasem i skorzystaj z kolejnych drzwi. Trafisz do katedry. Na dole w centralnej cz�ci pomieszczenia znajdziesz Demoniczn� Spu�cizn� pozwalaj�c� na Demoniczny Przeskok. Wystarczy zablokowa� cel i u�y� Diabelskiego Ramienia, stoj�c na platformie teleportacyjnej � pierwsz� z nich znajdziesz nieopodal, wi�c czym pr�dzej skorzystaj z nowej umiej�tno�ci (nie zapominaj o przeczesywaniu okolicy w poszukiwaniu przydatnych przedmiot�w). Znajdziesz si� na g�rnym balkonie. Przejd� przez drzwi na samym ko�cu.

Dzi�ki nowej mocy bez problemu dostaniesz si� na s�siedni taras. Kilka krok�w dalej pojawi si� informacja na temat sekretnej misji. Na poszczeg�lnych poziomach ukryto misje, kt�re nie s� konieczne do uko�czenia scenariusza, ale za zaliczanie poszczeg�lnych wyzwa� mo�na otrzyma� rozmaite premie. W razie pora�ki zawsze mo�esz spr�bowa� ponownie. (Tajna Misja 01 � Anihilacja. Zabij wszystkie demony przed ko�cem czasu).

Skorzystaj z kolejnego teleportu na ko�cu tarasu, wyko�cz przeciwnik�w. Kolejny skok i kolejna potyczka (nauczysz si� przyci�ga� oddalonego wroga za pomoc� Demonicznego Ramienia). W nast�pnej lokacji zeskocz na ulic� i rozpraw si� z demonami, korzystaj�c z umiej�tno�ci �adowania Czerwonej Kr�lowej (po na�adowaniu zadaje wi�ksze obra�enia). Niedaleko zauwa�ysz olbrzymi czerwony kryszta�, wal w niego ile w lezie, co uzupe�ni troch� zapas czerwonych kul. Troch� dalej na jednym z dach�w ukryto fragment niebieskiej kuli (cztery od�amki tworz� jeden kamie�). Po spl�drowaniu okolicy biegiem do kolejnych wr�t. Znajdziesz si� w porcie. Z pomoc� teleportu przeskoczysz na drug� stron�. Wejd� do budynku, rozgo� towarzystwo i podejd� do dziwnego urz�dzenia. Korzystaj�c z miecza, na�aduj ustrojstwo, a niebieska bariera powy�ej zniknie. Wiesz, gdzie i��. U�yj mechanizmu, by opu�ci� most i wracaj znan� ju� drog� (po drodze walka).

W kolejnym pomieszczeniu wskocz na g�r� (dwa razy korzystaj�c z ramienia). Tu trafisz na dwie interesuj�ce statuy. Pierwsza reaguje na twe ciosy � po odpowiednio soczystej dawce combos�w nagrodzi ci� fragmentem niebieskiej kuli i porcj� czerwonych kul. Drugi postument to tak zwana Boska Statua � pozwala wymieni� czerwone kule b�d� dumne dusze na nowe przedmioty i umiej�tno�ci. Za chwil� czeka ci� walka z pierwszym powa�nym bossem, wi�c je�li nie czujesz si� na si�ach, zainwestuj w przedmioty przywracaj�ce energi� �yciow�.

Boss � Berial
Berial wygl�da niezwykle gro�nie i jest olbrzymi jak stodo�a, ale nie taki diabe� straszny, jak go maluj�. Staraj si� atakowa� z g�ry, skacz i uderzaj w okolicach klatki piersiowej, karku i g�owy, a gdy bydle troch� przyga�nie, skorzystaj z ramienia, by grzmotn�� nim o ziemi�. Powtarzaj ten manewr, a w tempie ekspresowym pozb�dziesz si� k�opotu. Po walce skorzystaj z nowego przej�cia i biegnij na g�r�, by zako�czy� etap.

Misja 03 � Bia�e Skrzyd�o

Przeszukaj Twierdz� Fortuna!

Biegnij przed siebie, eliminuj�c zagro�enie (w pierwszym korytarzu na lewo ukryto kryszta� czerwonych kul). W kolejnej sali czeka ci� troch� skakania � z pomoc� ramienia musisz dosta� si� na sam� g�r�. Po wydostaniu si� z kopalni czeka ci� zmiana klimatu. Ruszaj przez zamie�. Po chwili na horyzoncie wy�oni si� cel twej podr�y, a kawa�ek dalej trafisz na nowy gatunek przeciwnik�w, prostych do rozwalenia, bo niezwykle podatnych na przyjacielski u�cisk Nero. Wyko�cz ich, a droga do zamku stanie otworem (nim do niego wejdziesz, pojawi si� kolejny przerywnik, w kt�rym poznasz niezwykle wygimnastykowan� Glori�).

Znajdziesz si� w g��wnym holu. Skorzystaj z pierwszych drzwi po prawej. Od tej pory nie b�d� pisa� o przeciwnikach, bo z drobnic� przyjdzie ci walczy� na ka�dym kroku. Odpowiednia wzmianka pojawi si� jedynie w przypadku silniejszych bestii. Pomyszkuj troch� po okolicy. Docelowo musisz si� dosta� do komnaty tortur. Po walce biegiem na g�r� � tu znanym ju� sposobem skorzystaj z mocy ramienia, by dosta� si� na drug� stron�. Niestety szalenie �atwo nadzia� si� na kolce zawieszone po sufitem. W razie upadku ca�� operacj� zaczynamy od pocz�tku (��cznie z walk�).

Znajdziesz si� w wielkim holu, tyle �e na g�rnym tarasie. Energetyczne bariery nieco ograniczaj� twe pole manewru, wi�c skorzystaj z jedynych dost�pnych drzwi. Przed siebie jedyn� mo�liw� drog�, a� trafisz w pobli�e wodospadu. Korzystaj�c ze schod�w przejd� dalej, a znajdziesz si� zn�w na centralnym dziedzi�cu. Drzwi na ko�cu zaprowadz� ci� na drug� stron� znanego ju� tarasu. Kilka metr�w dalej znajdziesz maszyn� � na�aduj j� energi� miecza, a bariera energetyczna zniknie. Korzystaj�c z pobliskich drzwi trafisz do galerii, a z niej do biblioteki. Czeka ci� walka z nieco bardziej wymagaj�cym przeciwnikiem. �atwo sobie z nimi poradzisz, wybijaj�c drani mieczem w powietrze, a w g�rze dobijaj�c ramieniem. Po walce zabierz z bocznej wn�ki Anima Mercury, co automatycznie zako�czy rozdzia�.

Misja 04 � Zimna Krew

U�yj swych nowych mocy, aby zdoby� cztery Ostrza Gyro!

W tej misji nale�y przesun�� dziwaczne ostrza w odpowiednie miejsca. Wystarczy podej�� do ustrojstwa (pierwsze z nich znajduje si� tu� obok, co poka�e cut-scenka) i grzmotn�� w nie z pi�ci. Z pomoc� ramienia przesuwasz ostrzem, mieczem �adujesz je, by kroi�o wrog�w stoj�cych na drodze. Korzystaj�c z nowej umiej�tno�ci, uderz w ostrze, by rozbi�o zablokowane przej�cie. Wracaj znan� drog� na taras w g��wnym holu, zeskocz na d� i rozwal sarkofag, aktywuj�c stoj�ce nieopodal ostrze. Ods�onisz dziwn� piecz��. Na razie nic z ni� nie zrobisz, ale zapami�taj to miejsce, jeszcze przyjdzie ci tu wr�ci�. Skorzystaj z drzwi po prawej, by dosta� na korytarz, st�d za� do jadalni. W korytarzu obok znajdziesz ostrze. Przesuwaj je, by os�oni�o ci� przez kulami ognia. Rozwal maszyneri�, tu� za ni� znajdziesz kolejn� tajn� misj�. (Tajna Misja 02 � Alley-Oop. Wykonaj Niszczyciela 5 razy bez dotkni�cia ziemi!).

Skorzystaj z pobliskich drzwi. Po walce na�aduj maszyn� po lewej, a kraty zostan� opuszczone, co pozwoli ci wypchn�� na korytarz ostrze znajduj�ce si� w niszy obok. Przepchnij je na drugi koniec korytarza, by zniszczy� charakterystyczn� blokad�. Tym sposobem b�dziesz mia� dwa ostrza, a tyle w�a�nie potrzebujesz, by zniszczy� zapor� w centralnej cz�ci pomieszczenia. Wystarczy osadzi� ostrza na wolnych polach i dozbroi� si� w razie potrzeby, bowiem czeka ci� walka z kolejnym bossem.

Boss � Bael
Walka jest do�� prosta. Tnij ile wlezie kt�r�� z rusa�ek, bo s� nieszkodliwe (o ile nie grasz na wy�szym poziomie trudno�ci), a g��wny pacjent pojawi si� chwil� p�niej. Ma kilka wrednych atak�w (wystrzegaj si� zw�aszcza po�kni�cia), trzeba wi�c by� czujnym i korzysta� z unik�w. Jego czu�ym punktem s� kolce na grzbiecie. Gdy os�abisz draba, skorzystaj z ramienia, by zada� dotkliwsze obra�enia. Po walce otrzymasz kolejny przedmiot � Cia�o Rusa�ki. Przejd� przez nowo odblokowane drzwi, by zako�czy� ten rozdzia�.

Misja 05 � Trisagion

Zdob�d� Skrzydlaty Talizman!

Rozpoczynasz na cmentarzysku, gdzie staniesz oko w oko z nowym rodzajem demon�w. Te skrzydlate zjawy trzeba troch� potarmosi� Demonocznym Ramieniem. Gdy spadn� na ziemi�, b�dziesz m�g� je dobi�. Porozgl�daj si� troch� po okolicy � w niszy pod schodami znajdziesz kolejn� tajn� misj�. Zauwa�, �e po podej�ciu do tego miejsca rami� zaczyna �wieci�. Dzi�ki cia�u rusa�ki od tej pory b�dzie ci �atwiej namierza� interesuj�ce miejsca. (Tajna Misja 03 � Bierny Op�r. Podnie� not� stylu bez u�ywania atak�w!). Wejd� po schodach na g�r�, a trafisz do komnaty mistrza. Tu za lustrem nad kominkiem kolejna tajna misja. (Tajna Misja 10 � Manipulator. U�yj Ostrz Gyro do zniszczenia wszystkiego!). W nast�pnym pomieszczeniu na�aduj mechanizm, nast�pnie aktywuj ostrze Gyro i przepchnij je do kolejnej komnaty. Tu zniszcz charakterystyczny obelisk. Po kr�tkiej chwili znajdziesz si� w zupe�nie nowym miejscu. Pokonaj przeciwnik�w i zabierz Skrzydlaty Talizman. Tym samym aktywujesz charakterystyczne platformy (jedn� ju� widzia�e� w g��wnym holu), kt�re pozwol� wydosta� si� na g�r� (rozgl�daj si� uwa�nie, bo w jednej z nisz znajdziesz kryszta� czerwonych kul, a w g��wnym szybie mo�na dorwa� Wod� �wi�con�). Koniec ko�c�w wyl�dujesz w komnacie tortur. Docelowo musisz dosta� si� do g��wnego holu, drog� znasz. Aktywna piecz�� pozwoli ci wybi� si� na �yrandol. Potraktuj go mieczem, a po kr�tkiej scence skorzystaj z nowo ods�oni�tego przej�cia za obrazem. Trafisz do podziemnego laboratorium. Nieco dalej pojawi si� kolejna cut-scenka, a misja dobiegnie ko�ca.

Misja 06 � Wskrzeszenie

Uwolnij prawdziw� moc.

Zabierz fragment niebieskiej kuli znajduj�cy si� nieopodal, po czym zeskocz na dno szybu. Za kolejnymi drzwiami czeka ci� walka z nowym rodzajem przeciwnik�w (do�� upierdliwym, na...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin