PRAKTYKA U PEDAGOGA SZKOLNEGO.doc

(23 KB) Pobierz
PRAKTYKA U PEDAGOGA SZKOLNEGO

 

PRAKTYKA U PEDAGOGA SZKOLNEGO

 

III ROK PEDAGOGIKA OPIEKUŃCZA I PEDAGOGIKA RESOCJALIZACYJNA

System .....................................

Imię i nazwisko słuchacza…………………………………………..……………………

 

Wykaz dokumentacji oraz kolejność ułożenia dokumentów w teczce:

 

1.     Karta przebiegu praktyki z wykazaną liczbą godzin (40h) odbytej praktyki       (w karcie przebiegu opisane powinny być wszystkie dni praktyki)

2.     Opinia opisowa zakończona oceną wyrażoną stopniem.

3.     Harmonogram praktyki.

4.     Analiza, ocena i podsumowanie praktyki.

5.     Opis struktury organizacyjnej szkoły oraz jej podstawowych funkcji.

6.     Przedstawienie koncepcji pracy dydaktyczno – wychowawczej w szkole.

7.     Opis preferowanych przez szkołę form współpracy z rodzicami i środowiskiem lokalnym oraz sposobów ich realizacji.

8.     Sprawozdanie z: (w miarę możliwości)

-           udziału w posiedzeniu Rady Pedagogicznej;

-           udziału w zebraniu z rodzicami;

-          udziału w działaniach podejmowanych w ramach WDN.

9.     Ocena warunków do realizacji zadań pomocy psychologiczno – pedagogicznej        w szkole/placówce (w tym katalog pomocy dydaktycznych i opis wyposażenia gabinetu pedagoga).

10. Opis prowadzonej przez pedagoga dokumentacji dotyczącej uczniów w tym dziennika pedagoga, teczek indywidualnych .

11. Opis dokumentacji pedagoga dotyczącej organizacji jego pracy (plany, rozkłady itp.)

12. Ogólna charakterystyka grupy dzieci korzystającej z pomocy i opieki pedagoga       w placówce.

13. Charakterystyka ucznia z trudnościami szkolonymi bądź wychowawczymi.

14. Indywidualny program pracy dla ucznia .

15. Scenariusze/konspekty  obserwowanych zajęć/lekcji .

16. Scenariusze/konspekty prowadzonych samodzielnie zajęć/lekcji .

17. Notatki, opisy, sprawozdania z innych czynności dotyczących samodzielnej pracy    z uczniem.

 

Opina opisowa i karta przebiegu praktyki powinna być opatrzona pieczęcią placówki oraz pieczęcią i podpisem dyrektora. Ponadto scenariusze/konspekty obserwacji oraz scenariusze/konspekty zajęć/lekcji prowadzonych samodzielnie winny być potwierdzone podpisem opiekuna praktyki. Pozostałe dokumenty podpisuje tylko słuchacz.

 

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin