zgl_dokon_zm_ew_grunt_budynk_1.doc

(22 KB) Pobierz
………………………………

……………………………….......................                                           .................................................

(imię i nazwisko wnioskodawcy)                                                                   (miejscowość, data)

……………………………….......................

……………………………......................….

       (adres)

…………...........…………………………….

…...........…….………………………………

     (nazwa organu prowadzącego ewidencję)

 

 

ZGŁOSZENIE

dokonania zmian w ewidencji gruntów i budynków

 

Na podstawie art. 22 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz.U. z 2000 r. Nr 100, poz. 1086 ze zm.) zgłaszam zmiany w ewidencji gruntów i budynków dla nieruchomości ..............................

………………………………........................………………………………………... …………...

(podać adres, numer działki ewid. i obrębu ewid. ewentualnie numer księgi wieczystej)

Zmiany polegają na: ………………………….........……………………………………………….

(określić rodzaj zmian, np. zmiana właściciela, numeru księgi wieczystej)

Podstawą zmian jest ……………...........……………………………………………………………

………………………………….…...............………………………….……………... …………...

(podać nazwę dokumentu, jego numer, datę wydania)

 

 

.........................................................

(własnoręczny podpis wnioskodawcy)

 

W załączeniu:

Dokument potwierdzający zmiany.

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin