wn_zasw_zameld.doc

(22 KB) Pobierz
………………

 

………………........………

(miejscowość, data)

 

 

....................................................

( imię i nazwisko wnioskodawcy)

 

...................................................

(adres i telefon wnioskodawcy)

 

(PESEL wnioskodawcy)

 

 

 

 

………………......................…………

………......................…………………

(komórka urzędu miasta lub gminy,

do której kierowany jest wniosek)

 

…………......................………………

(adres urzędu)

 

 

 

 

WNIOSEK

o wydanie zaświadczenia z akt ewidencji ludności

o zameldowaniu na terenie .......................................

(miejscowość)

 

 

Zwracam się o wydanie zaświadczenia o aktualnym zameldowaniu (lub o wszystkich zameldowaniach) na terenie …...........................................................................……..

(miejscowość)

 

dotyczącego ……….................................................................................……………..

(imię i nazwisko)

 

w lokalu przy ul. ...........................................................................................................

(adres)

Zaświadczenie potrzebne jest w celu przedłożenia w .…………………….....…………………

(dokładna nazwa instytucji)

 

 

......................................................

                                                                                                                              (podpis wnioskodawcy)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ubiegający się o zaświadczenie o zameldowaniu na pobyt stały lub czasowy innej osoby jest obowiązany wskazać przepis, który go upoważnia do żądania wydania takiego dokumentu.

Jeżeli żądanie wydania zaświadczenia o zameldowaniu innej osoby nie wynika wprost

z przepisów prawa, należy wskazać wiarygodną potrzebę posiadania zaświadczenia lub dołączyć dokument, z którego wynika obowiązek złożenia zaświadczenia (np. wezwanie sądowe czy postanowienia lub decyzje innych organów).

 

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin