Topor.doc

(28 KB) Pobierz
Topór Mandgellema

Topór Mandgellema

 

Przygoda stworzona przez Jana Kondratowicza, Kalafana.

Wszelkie uwagi proszę zgłaszać na adres: janek@iname.com

Strona domowa: http://friko.onet.pl/wa/jjk/

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Wstęp -

 

Przygoda ta może się rozegrać w dowolnej części Starego Świata.

Jest ona przeznaczona dla dość zaawansowanej drużyny.

 

- Historia Topora Mandgellema -

Młody szlachcic o imieniu Thom Mandgellem, pewnego dnia postanowił uczyć się magii. W końcu odnalazł starego czarodzieja, który zgodził się go uczyć. Był on bardzo pilnym uczniem, więc już po kilku latach stał się potężnym czarodziejem. Nauczył się bardzo wielu czarów, ale niestety po siedmiu latach nauki, jego nauczyciel zmarł. Wtedy Mandgellem postanowił uczyć się władania bronią ręczną. I znowu okazał się bardzo pilny, więc już po czterech latach bez problemu wygrywał pojedynki z każdą napotkaną osobą. Ale najbardziej lubił on swój topór, na który rzucił czar, dzięki któremu zawsze trafiał w wroga. Mając trzydzieści siedem lat, ożenił się, a trzy lata później jego żona urodziła syna. Umierając Mandgellem podarował mu swój ukochany topór. David, bo tak nazywał się syn Mandgellema, poszedł w ślady ojca i także został czarodziejem. Żył w małym domku w lesie. Pewnego dnia napadła na niego banda Mutantów. Zabrały wszystko co uznały za kosztowne i uciekły. Ukradły także Topór odziedziczony po ojcu. David nie wiedząc co robić postanowił wynająć grupę śmiałków, którzy odnaleźli by Topór Mandgellema.

 

- Ogłoszenie -

Bohaterowie przebywają akurat w jakimś większym mieście. Przechadzając się ulicami spostrzegają rosnące na środku wielkiego placu drzewo ogłoszeń. Oto ogłoszenia które się na nim znajdują:

 

1„Poszukuję kucharza. Karczma "Złote Jabłko". Pytajcie o Tarwina"(nieaktualne)

 

2„Najtańsze w mieście noclegi! Karczma „"Karaluch" Nie przegap tej okazji!"(noclegi rzeczywiście tanie, ale pokoje strasznie niezadbane)

 

3„Poszukuję grupy śmiałków, którzy podejmą się trudnej roboty. Chwilowo przebywam w karczmie "Złote Jabłko" Dużo zapłacę"

 

 

Oczywiście chodzi o tą trzecią robotę. Jeżeli bohaterowie udadzą się do karczmy "Złote Jabłko", to spotkają tam młodego dżentelmena, który wyjawi im tajemnicę zaginionego topora i poprosi o jego odnalezienie. Mówi także że zapłaci każdą zażądaną sumę, jeżeli tylko będzie go na to stać. Jeżeli bohaterowie podejmą się tej roboty, David (bo ten jegomość to oczywiście on) powie, że już zaczął wstępne dochodzenie w tej sprawie i że wie że kryjówka mutantów znajduje się trzy mile na północ od miasteczka.

 

- Epizod 1 -

Jeżeli bohaterowie pójdą we wskazanym kierunku, po przejściu dwóch mil zacznie się zaciemniać. Bohaterowie robią się zmęczeni. Jeżeli rozstawią obóz i warty, to noc minie spokojnie. Jeżeli pójdą dalej to napadnie na nich 5 mutantów. Jeżeli rozstawią obóz i nie rozstawią wart to w nocy zakradną się do nich 3 mutanty i obudzą się w ostatniej chwili.

 

- Epizod 2 -

Rano bohaterowie pójdą dalej i po przejściu około 1 mili dojdą do sporej polanki na której środku stoi drewniany domek. Plan domku możesz sobie wymyślić sam, ważne jest tylko to aby w środku znajdowały się 23 mutanty plus dowódca.

 

 

- Charakterystyki -

 

Tutaj zamieszczam charakterystyki wszystkich istot występujących w tej przygodzie.

 

 

David Mandgellem

 

Sz

WW

US

S

Wt

Żw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

4

42

43

4

4

10

40

2

46

50

61

58

62

46

 

 

Przeciętny Mutant

 

 

Sz

WW

US

S

Wt

Żw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

4

33

33

3

4

9

31

1

39

21

19

21

33

22

 

Przywódca Mutantów

 

Sz

WW

US

S

Wt

Żw

I

A

Zr

CP

Int

Op

SW

Ogd

4

43

43

4

5

11

41

2

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin