SIEDEM.DOC

(41 KB) Pobierz
Na drodze w lesie le¿y martwy koñ

 

Siedmiu Wspaniałych

 

 

Tekst zaznaczony w ten sposób to moje osobiste uwagi.

 

 

 

 

 

Na drodze w lesie leży martwy koń. Zapach krwi jeszcze nie wywietrzał.

Nieopodal na drzewie wiszą zmasakrowane zwłoki.

 

Tutaj zależy jaka to jest drużyna. W mojej przywódcą był Elf, więc wisiała elficka dziewczyna. Opis ciała był bardzo krwawy. Wrażenie wywarte na graczach zaowocowało obietnicą pomszczenia dziewczyny na kimkolwiek, kto to zrobił.

Oczywiście może to być wywieszona rodzina z dziećmi, albo co. Ważne jest jednak wywołanie odpowiedniego zachowania.

 

Drużyna pod koniec męczącego dnia dociera do wioski. Sioło liczy ok. 100 mieszkańców.

Śmieszna sprawa, bo w wiosce wszyscy witają ich owacjami. Dzieci skaczą, psy ujadają, piękniejsze dziewki wdzięczą się, a te brzydkie kręcą się nieopodal.

Kiedy drużyna zsiada z koni moja drużyna miała konie, poza tym lepiej to wygląda , podbiega do nich sołtys wsi i zaprasza wszystkich do swojego domu. Nie daje im dojść do słowa. Cały czas mówi.

Jak to dobrze, że już przyjechaliście.

Myślałem, że na ogłoszenie nikt nie zwróci uwagi.

No bo w końcu te pieniążki to nie majątek, ale dla nas to dorobek całego życia.

Prawdę powiedziawszy, to spodziewaliśmy się jakichś obszarpańców, ale lepsi tacy, niż żadni.

Sami to byśmy sobie nie poradzili, ale z pomocą takich gości

Itp.

 

W końcu, kiedy jedzą, bo wcześniej nie dało się nic powiedzieć (sołtys właśnie przełyka) można zadawać pytania.

Okazuje się, że chodzi o przepędzenie jakiejś bandy z okolic. Nęka ona wieś już od jakiegoś czasu zabierając jedzenie i dobytek. Od czasu do czasu gwałcąc dziewki. Jednak do niedawna nikt nie został zabity, ale w momencie, kiedy zaczęli znikać ludzie, wieśniacy zebrali się w sobie. Każdy wyskrobał, co miał i postanowili zwerbować najemników.

Kiedy ta wiadomość dociera do drużyny, na zewnątrz daje się słyszeć chałas.

Właśnie przyjechali najemnicy.

Jest to banda siedmiu obszarpańców z zardzewiałą bronią.

Jednak są wśród nich specjaliści w swojej dziedzinie.

 

1.     Były szampierz. Chłop 2 m. wzrostu. Umięśniony i zwalisty. Rana nogi przekreśliła jego życiową karierę (lekko kuleje)

 

WS

BS

S

T

W

A

I

80

50

66

7

10

3

60

 

2.     Elficki nożownik. Wysoce charyzmatyczna postać. Jeżeli w pobliżu nie ma szefa (były szampierz) to on właśnie wydaje rozkazy.

 

WS

BS

S

T

W

A

I

40

96

4

4

7

2

90

 

3.     Były zabójca, wyznawca Khaina, ale nie pamięta o tym na skutek szoku, jaki przeżył przy jednym z zabójstw. W życiu codziennym jest wielkim kapłanem “Czegoś”, lecz w walce zmienia się w maszynę do zabijania.

 

WS

BS

S

T

W

A

I

70

40

5

6

10

4

65

 

4.     Włamymacz – w grupie jest tylko dlatego, że ma doświadczenie w zakładaniu i rozbrajaniu pułapek.

 

WS

BS

S

T

W

A

I

40

45

4

5

6

1

50

 

 

5.     Traper – pijaczyna, ale niewielu jest tak dobrych tropicieli jak on.

 

WS

BS

S

T

W

A

I

45

50

5

6

9

1

40

 

6.     Uczeń czarodzieja – został wyrzucony z terminu, bo się jąkał, co czyni do dzisiaj.

 

WS

BS

S

T

W

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin