koncepcja bezp. narod. FR z 2000r. [POL].doc

(120 KB) Pobierz
KONCEPCJA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO FEDERACJI ROSYJSKIEJ Z 2000r

KONCEPCJA BEZPIECZEŃSTWA NARODOWEGO FEDERACJI ROSYJSKIEJ Z 2000r.

 

Zatwierdzone dekretem prezydenckim nr 24 z 10.01. 2000 roku.

(Zgodnie z dekretem prezydenckim z 12 maja 2009 № 537 uchylony)

 

Koncepcja Bezpieczeństwa Narodowego Federacji Rosyjskiej (dalej - Vision) - system poglądów na temat bezpieczeństwa w Federacji Rosyjskiej bezpieczeństwa jednostki, społeczeństwa i państwa od zewnętrznych i wewnętrznych zagrożeń we wszystkich dziedzinach życia. Koncepcja sformułowanych przez głównych kierunków polityki państwa w Federacji Rosyjskiej.

 

W ramach bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej jest rozumiane bezpieczeństwo wielonarodowego ludzi jako nośnik suwerenności i jedynym źródłem władzy w Federacji Rosyjskiej.

I. Rosja w globalnej społeczności

 

Sytuacja światowa charakteryzuje się dynamiczną transformację stosunków międzynarodowych. Po zakończeniu ery dwubiegunowej konfrontacji panowały dwa wzajemnie wykluczające się tendencje.

 

Pierwsza tendencja jest wzmocnienie ekonomicznej i politycznej pozycji znaczącej liczby państw i ich stowarzyszenia integracji w poprawie mechanizmów wielostronnych zarządzania procesów międzynarodowych. W tym przypadku, coraz większą rolę odgrywa, politycznych, naukowych, technicznych, środowiskowych i informacji czynników ekonomicznych. Rosja ułatwi tworzenie tworzenie ideologii wielobiegunowego świata na tej podstawie.

 

Druga tendencja jest pokazana za pomocą próby stworzenia struktury stosunków międzynarodowych, opartych na dominacji w społeczności międzynarodowej rozwiniętych krajów zachodnich pod przywództwem USA i przeznaczony do jednostronnej, zwłaszcza wojsko, kluczowe kwestie w polityce światowej, z obejściem podstawowych norm prawa międzynarodowego.

 

Kształtowanie stosunków międzynarodowych towarzyszy konkurencji i pragnienie kilku państwom, aby zwiększyć jego wpływ na politykę świata, w tym poprzez stworzenie broni masowego rażenia. Wartość wojskowego bezpieczeństwa aspektów stosunków międzynarodowych nadal jest znaczący.

 

Rosja jest jednym z największych krajów świata, z wielowiekową historii i bogatych tradycjach kulturalnych. Mimo trudnych sytuacji międzynarodowej i trudności o charakterze wewnętrznym, ona przez znaczących ekonomicznych, naukowo-technicznej i wojskowej budynku, unikalny strategiczną pozycję w Eurazji obiektywnie kontynent nadal odgrywa ważną rolę w świecie procesów.

 

W dłuższej perspektywie - Większa integracja Federacji Rosyjskiej w gospodarce światowej, rozwój współpracy z międzynarodowymi gospodarczych i instytucji finansowych. Cel pozostaje wspólnoty interesów między Rosją i interesy innych państw w wielu zagadnienia bezpieczeństwa międzynarodowego, w tym przeciwdziałania rozprzestrzenianie broni masowego rażenia, w celu zapobiegania i rozwiązywania konfliktów regionalnych, zwalczania międzynarodowego terroryzmu i handlu narkotykami, rozwiązywania najpilniejszych problemów ochrony środowiska charakter globalny, w tym problemów i jądrowej promieniowania bezpieczeństwa.

 

Jednak aktywne działania kilku państw, mających na celu osłabienie pozycji Rosji w polityce, gospodarczych, wojskowych i innych dziedzinach. Próby ignorowania Interesy Rosji przy rozwiązywaniu ważnych kwestii międzynarodowych stosunków, w tym w sytuacjach konfliktu, może zaszkodzić międzynarodowego bezpieczeństwa i stabilności, zakłócać prowadzonych pozytywne zmiany w stosunkach międzynarodowych.

 

W wielu krajach, m.in. w Rosji, ostro zaostrzenie problemu terroryzmu, ponadnarodowych natury i zagraża stabilności na świecie, co sprawia, potrzeba zgromadzenia całej społeczności międzynarodowej, poprawy efektywności istniejących form i metod zwalczania tego zagrożeń, natychmiastowych działań w celu zneutralizowania go.

II. interesów narodowych Rosji

 

interesów narodowych Rosji - jest to zbiór zrównoważonego interesów jednostki, społeczeństwa i państwa w gospodarczej, wewnętrznej politycznych, społecznych, międzynarodowych, informacyjnych, wojskowych, kontroli granicznej, ochrony środowiska i innych sfer. Są to długotrwałe i zdefiniowanie podstawowych celów, strategicznych i bieżących zadań polityki wewnętrznej i zagranicznej państwa. Interesy narodowe są świadczone przez instytucje Władze państwowe realizacji ich zadań w tym współpracy z istniejącymi na podstawie Konstytucji Federacji Rosyjskiej Federacji Rosyjskiej i ustawodawstwem Federacji Rosyjskiej, publicznych organizacji.

 

Interes jednostki jest realizacja konstytucyjnych praw i wolności, w celu zapewnienia bezpieczeństwa osobistego, w celu poprawy jakości i standard życia fizycznego, duchowego i intelektualnego rozwoju człowieka i obywatela.

 

Towarzystwa interesów w konsolidacji demokracji, ustanowienie prawnej i społecznej państwa, aby osiągnąć i utrzymać publicznych zgody, odnowy duchowej Rosji.

 

Interesów państwa są nienaruszalność konstytucji system, suwerenności i integralności terytorialnej Rosji, politycznym, gospodarczym i stabilności społecznej, bezwarunkowego ścigania i utrzymanie porządku publicznego, tworzenie równych i wzajemnie korzystnych międzynarodowych współpracy.

 

Realizacja interesów narodowych Rosji jest możliwe tylko podstawę dla trwałego rozwoju gospodarczego. Dlatego też krajowe Interesy Rosji w tym obszarze są kluczowe.

 

W sferze politycznej interesów narodowych w Rosji jest utrzymanie stabilności porządku konstytucyjnego, instytucji rządowych, w celu zapewnienia spokoju społecznego i krajowym porozumieniem, integralności terytorialnej, jedności przestrzeni prawnej, prawa i porządku oraz zakończenie stworzenie demokratycznego społeczeństwa, jak również w neutralizacji przyczyn i warunków sprzyjających powstawaniu i polityczne religijnego ekstremizmu, separatyzmu etnicznego i ich konsekwencje - społeczne, etniczne i religijne konflikty, terroryzm.

 

narodowe interesy Rosji w sferze społecznej są w zapewnienie wysokiego standardu życia.

 

Narodowe interesy w sferze duchowej jest utrzymanie i wzmocnienie wartości moralne społeczeństwa, tradycji i patriotyzmu humanizm, kulturalnych i naukowych kraju.

 

narodowych interesów Rosji na arenie międzynarodowej są w celu zapewnienia suwerenności i wzmocnienie pozycji Rosji jako wielkiego Power - jeden z najbardziej wpływowych centrów świata wielobiegunowego w rozwijanie równych i wzajemnie korzystnych stosunków ze wszystkimi krajami i stowarzyszeń integracji, przede wszystkim z państw - Wspólnoty Niepodległych Państw i tradycyjne Partnerów Rosji w ogólnej przestrzegania praw człowieka i wolności i niedopuszczalności stosowania podwójnych standardów w tej sprawie.

 

narodowe interesy Rosji w dziedzinie informacji jest zgodny z konstytucyjnych wolności i praw obywateli w sprawie uzyskiwania i wykorzystywania informacji, rozwijanie Zaawansowane technologie telekomunikacyjne w celu ochrony informacji o stanie zasobów przed nieautoryzowanym dostępu.

 

narodowe interesy Rosji w sferze wojskowej są ochrony jego niezależności, suwerenności, państwa i integralności terytorialnej, w celu zapobieżenia agresji wobec Rosji i jej sojuszników w tworzeniu warunków dla pokoju, rozwoju demokratycznego państwa.

 

narodowe interesy Rosji na obszarze przygranicznym są tworzenie, prawnych, instytucjonalnych i innych warunkach politycznych w celu zapewnienia niezawodnej ochrony granicy państwowej Federacji Rosyjskiej Federacji, zgodnie z ustawodawstwem Federacji Rosyjskiej Federacja porządku i zasad ekonomicznych i innych rodzajów działań w obszarze przygranicznym Federacji Rosyjskiej.

 

narodowe interesy Rosji w dziedzinie ochrony środowiska są w utrzymanie i poprawę środowiska naturalnego.

 

Zasadnicze części interesów narodowych w Rosji jest ochrona osób, społeczeństwa i państwa z terroryzmem, w tym międzynarodowych, jak również katastrofy naturalnego i stworzonego przez człowieka i ich konsekwencje, w czasie wojny czas - z niebezpieczeństw wynikających z prowadzenia działań wojennych lub w wyniku tych działań.

III. Zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej

 

Stan gospodarki krajowej, niedoskonałości systemu organizacji rządowych i społeczeństwa obywatelskiego, społecznej i politycznej polaryzacji społeczeństwa rosyjskiego i kryminalizacja stosunków społecznych, rozwoju zorganizowanej przestępczości i wzrost terroryzmu, pogorszenie etnicznych i komplikacji w stosunkach międzynarodowych formie szeroką gamę wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń bezpieczeństwa narodowego kraju.

 

W zagrożenia ekonomiczne są złożone i zwłaszcza ze względu na znaczne zmniejszenie krajowych Produktu krajowego brutto, niższe inwestycje, innowacje działalności i potencjału naukowego i technologicznego, stagnacji rolnych sektora, zachwianie systemu bankowego, zwiększenia zewnętrznej i Krajowy dług publiczny, tendencja do dominacji eksportu paliw i surowców i energii składniki, a w imporcie - żywność i inne konsumpcji, w tym podstawowych potrzeb.

 

Osłabienie potencjału naukowego i technologicznego krajach, zmniejszenia badań o znaczeniu strategicznym kierunków rozwoju naukowego i technologicznego, exodus za granicą Profesjonalny i własności intelektualnej grożą Rosji utratę czołowej pozycji w świecie, degradacji wysokiej produkcji, wzrostu zagranicznych zależność technologiczną od i osłabienia zdolności obronnych Rosji.

 

Negatywnych procesów w gospodarce leżą na sercu separatystycznych aspiracje wielu podmiotów Federacji Rosyjskiej. Prowadzi to do niestabilności politycznej, osłabienie jednego przestrzeni gospodarczej Rosji i jej głównych składników - przemysłowo-technologicznych i transportowych, finansów i bankowości, kredytów i systemów podatkowych.

 

rozpadu gospodarcze, społeczne zróżnicowanie społeczeństwa, dewaluacji wartości duchowych przyczyniły się do wzrostu napięcia w stosunkach między regionami i centrum, reprezentujący zagrożenie dla struktury federalnej i społeczno-ekonomicznych tenor Federacji Rosyjskiej.

 

Etnoegoizm, etnocentryzm i szowinizm, które pojawiają się w działalność wielu organizacji społecznych, jak również niekontrolowanej migracji przyczyniły się do wzrostu nacjonalizmu, politycznego i religijnego ekstremizmu, separatyzmu etnicznego i tworzyć warunki do konfliktu.

 

Wspólnej przestrzeni prawnej w kraju z powodu erozji niezgodności z zasadą pierwszeństwa przepisów Konstytucji Federacji Rosyjskiej Federacja innych przepisów prawa federalnego nad normami Federacji Rosyjskiej, brak płynny administracji publicznej na różnych szczeblach.

 

Zagrożenie kryminalizacja stosunków społecznych w rozwoju procesu reformy systemu społeczno-politycznego i działalności gospodarczej, nabiera szczególnego pilności. Poważne nieścisłości w początkowym okresie reform w gospodarczych, wojskowych, organów ścigania i innych dziedzinach działalności państwa, osłabienia państwa regulacji i kontroli, niedoskonałości ram prawnych i brak silny porządku publicznego w sferze społecznej, zmniejszając duchowy i moralny potencjał społeczeństwa są głównym czynników przyczyniających się do wzrostu przestępczości, w szczególności jego zorganizowane formy, jak również korupcji.

 

Konsekwencje tych niepowodzeń wydaje się osłabić prawną kontroli nad sytuacją w kraju, łączących poszczególne elementy władzy wykonawczej i ustawodawczej w sprawach karnych struktur, ich przenikania do sfery zarządzania bankowego przedsiębiorstw, przemysłu dużych organizacji handlowych i sieci dystrybucji. W tym zakresie walki ze zorganizowaną przestępczości i korupcji, nie tylko prawnych, ale także charakter polityczny.

 

Skali terroryzmu i zorganizowanej przestępczości wzrasta ponieważ konflikty są często towarzyszą zmiany w formach Nieruchomości i intensyfikacji walki o władzę w oparciu o grupy i etniczno-nacjonalistycznych interesów. Brak skutecznego zapobiegania przestępczości społeczne, prawne i niewystarczające działań logistycznych Zapobiegania terroryzmowi i przestępczości zorganizowanej, prawnych nihilizm, odpływ z organami ścigania wykwalifikowanych pracowników zwiększa wpływ tego zagrożenie dla jednostki, społeczeństwa i państwa.

 

Zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego Rosji w sferze społecznej utworzyć głębokie rozwarstwienie społeczne w wąskim kręgu ludzi bogatych i dominujący masy biednych ludzi, zwiększenie udziału masy ludności żyjącej poniżej granicy ubóstwa, wzrost bezrobocia.

 

Zagrożenie dla zdrowia fizycznego narodu jest kryzys systemów Zdrowie i opieka społeczna, wzrost konsumpcji alkoholu i narkotyków.

 

Wpływ głębokości kryzysu społecznego są dramatyczne spadek płodności i długości życia w kraju, deformacji demograficznych i społecznych skład społeczeństwa, co osłabia zasobów ludzkich, jako podstawy dla rozwoju produkcji, osłabienie podstawową komórką społeczeństwa - rodziny, upadek duchowy, moralnego i twórczego potencjału ludności.

 

Głęboki kryzys w sferze politycznej, społecznej i sfery duchowej może doprowadzić do utraty demokratycznej zyski.

 

Główne zagrożenia na arenie międzynarodowej ze względu na następujące czynników:

 

- Chęć poszczególnych państw i międzypaństwowych stowarzyszenia w celu zmniejszenia roli istniejących mechanizmów bezpieczeństwa międzynarodowego, przede wszystkim ONZ i OBWE;

- Niebezpieczeństwo osłabienia politycznych, gospodarczych i wojskowych Rosji wpływy w świecie;

- Wzmocnienie wojskowo-politycznych bloków i sojuszy, zwłaszcza Rozszerzenie NATO na wschód;

- Możliwość pojawienia się w bezpośrednim sąsiedztwie Granicy rosyjskiej obcych baz wojskowych i dużych wojskowych kontyngentów;

- Rozprzestrzenianie broni masowego rażenia i środków jej dostawy;

- Osłabienie procesów integracyjnych w WNP Stan:

- Powstanie i eskalacji konfliktów w pobliżu stanu granicy z Federacją Rosyjską i zewnętrznych granic Wspólnoty Niepodległych Państw;

- Roszczeń do terytorium Federacji Rosyjskiej.

 

Zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej na arenie międzynarodowej, przejawia się w próbach innych państw sprzeciwiać się wzmocnienia Rosji jako jednego z ośrodkami wpływu w wielobiegunowym świecie, uniemożliwiają realizację interesów narodowych i do osłabienia jego pozycji w Europie, na Bliskim Wschodzie, Zakaukaziu, Azji Środkowej i regionie Azji-Pacyfiku.

 

Poważne zagrożenie dla bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej Federacja jest terroryzm. Międzynarodowego terroryzmu unleashed otwartej kampanii na rzecz destabilizacji sytuacji w Rosji.

 

Wzmocnione zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej Federacja w sferze informacji. Poważne zagrożenie jest chęć niektórych państw do dominacji nad światem przestrzeni informacyjnej i przepędzić z Rosji i zewnętrznych wewnętrznym rynku informacji, rozwoju wielu państw Pojęcie wojny informacji, przewidujące utworzenie niebezpieczny wpływ na zakres informacji z innych krajów; zakłócenia normalnego funkcjonowania informacji i systemów telekomunikacyjnych, jak również informacji dotyczących bezpieczeństwa zasobów uzyskania nieuprawnionego dostępu do nich.

 

Wzrost poziomu i zakresu zagrożeń w sferze wojskowej.

 

Podniesiony do rangi doktryny strategicznej NATO ds. transformacji praktyki władzy (wojskowych) operacji poza obszarem bloku i bez upoważnienia Rady Bezpieczeństwa ONZ grozić destabilizacją całą sytuację strategiczną na świecie.

 

Pogłębiający się luki technologicznej między szereg uprawnień i prowadzi budować swoje zdolności do tworzenia broni i sprzętu wojskowego Następnej generacji technologii stwarza warunki nowej jakościowo fazę wyścigu zbrojeń, radykalnej zmiany w formach i sposobach prowadzenia wojennych.

 

Aktywowany działalność na terytorium Federacji Rosyjskiej Zagranicznych służb specjalnych oraz używanych przez organizacje.

 

Wzrost negatywnych tendencji w sferze wojskowej przyczynić Przedłużający się proces reformowania organizacji wojskowej i przemysłu obronnego kompleksu Federacji Rosyjskiej, niedofinansowanie obrony narodowej i niedoskonały ram regulacyjnych. Na obecnym etapie jest wyświetlany na krytycznie niski poziom szkolenia operacyjne i zwalczania Rosyjskich sił zbrojnych, inne oddziały wojskowe jednostek i agencji zatrudnienia w zmniejszaniu nieodpowiednie żołnierzy (siły) w nowoczesne uzbrojenie, wojskowych i specjalnych techniki, w ekstremalnych przenikliwości w problemy społeczne i prowadzić do osłabienie bezpieczeństwa wojskowego Federacji Rosyjskiej jako całości.

 

Zagrożenia dla bezpieczeństwa narodowego i interesów Rosji Federacja w strefie przygranicznej ze względu na:

 

- Ekonomiczne, demograficzne, kulturowe i religijne ekspansja sąsiednich państw na terytorium Rosji;

- Wzrost aktywności zorganizowaną Przestępstwa, jak i zagranicznych organizacji terrorystycznych.

 

Zagrożenie pogorszenia stanu środowiska w kraju i wyczerpanie jego zasobów naturalnych jest bezpośrednio zależne od stanu gospodarki oraz gotowość do globalnego społeczeństwa oraz znaczenie tych problemów. Dla Rosji to zagrożenie jest szczególnie duże, ponieważ preferencyjnych rozwoju przemysłu energetycznego przemysłu, słabo ramy prawne ochrony środowiska działalności, brak lub ograniczone zastosowanie technologii przyjaznych dla środowiska, niska środowiska kultury. Czy tendencja do używania na terytorium Rosji jako miejsce przetwarzania i unieszkodliwiania materiałów niebezpiecznych dla środowiska i substancji.

 

W tych warunkach, osłabienie nadzoru ze strony rządu, Brak skuteczności i mechanizmów ekonomicznych, prawnych katastrof zwiększać ryzyko katastrof spowodowanych przez człowieka we wszystkich sferach gospodarczych działalności.

IV. Zapewnienie bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej

 

Do głównych celów bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej są:

 

- Terminowe przewidywania i wykrywania wewnętrznych i zewnętrznych zagrożeń dla bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej;

- Wdrożenie i długoterminowych działań operacyjnych w celu zapobiegania i neutralizacji zagrożeń wewnętrznych i zewnętrznych;

- Zapewnienie suwerenności i integralności terytorialnej Federacji Rosyjskiej i bezpieczeństwa jej obszarze przygranicznym;

- Wzrost gospodarki, niezależnych i społecznie zorientowanej polityki gospodarczej;

- Aby pokonać naukowego, technicznego i technologicznego uzależnienia Federacji Rosyjskiej ze źródeł zagranicznych;

- Zapewnienie terytorium Rosji bezpieczeństwa osobistego człowieka i obywatela z jego konstytucyjnych praw i wolności;

- Poprawa systemu rządów w Rosji Federacja stosunków federalnych, samorządowych i Ustawodawstwo Federacji Rosyjskiej, tworzenie harmonijnego stosunków międzynarodowych, wzmocnienie państwa prawa i ochrony społeczno-politycznej stabilności w społeczeństwie;

- Zapewnienie ścisłego przestrzegania Federacji Rosyjskiej przez wszystkich obywateli, urzędników, organy rządowe, partie polityczne, publiczne i organizacje religijne;

- Zapewnienie sprawiedliwego i wzajemnie korzystnej współpracy Rosja przede wszystkim z wiodących krajów świata;

- Podnoszenie i utrzymanie wysokiego poziomu wojskowych zdolność państwa;

- Wzmocnienie systemu nierozprzestrzeniania broni masowego rażenia i środków ich przenoszenia;

- Przyjęcie skutecznych środków w celu wykrywania, zapobiegania i inteligencji walki i działań wywrotowych zagranicznych Członkowskich skierowane przeciwko Federacji Rosyjskiej;

- Radykalnej poprawy sytuacji ekologicznej w kraju.

 

bezpieczeństwa narodowego i ochrony interesów Rosji w sferze gospodarczej są priorytetami polityki.

 

Do głównych zadań w działalności gospodarczej zagranicznych są:

- Tworzenie korzystnych warunków dla integracji międzynarodowej Gospodarki rosyjskiej;

- Rozwój sprzedaży na rynkach rosyjskich towarów;

- Kształtowanie wspólnej przestrzeni gospodarczej państwa - Wspólnoty Niepodległych Państw.

 

Wraz z liberalizacją handlu zagranicznego między Rosją i zaostrzenie konkurencji na globalnym rynku towarów i usług musi zostać wzmocniona ochrony interesów krajowych producentów.

 

znaczenie Paramount jest zrównoważenie kredytowych i finansowych polityki mającej na celu stopniowe wycofywanie Rosji uzależnienie od zewnętrznego finansowania zewnętrznego kredytowych i wzmocnienie stanowiska w międzynarodowych organizacjach finansowych i gospodarczych.

 

Potrzebę wzmocnienia roli państwa w regulowaniu operacji zagranicznych bankowości, ubezpieczeń i inwestycji firm, a wprowadzenie pewnych ograniczeń w rozsądnym transfer do zagranicznych firm działających w dziedzinach strategicznych zasobów naturalnych, telekomunikacja, transport i sieci dystrybucji.

 

Skuteczne środki powinny zostać podjęte w dziedzinie waluty regulacji i kontroli, aby stworzyć warunki dla rozwiązania płatności w walutach obcych na rynku krajowym i zapobiegania niekontrolowany wywóz kapitału.

 

Główne obszary bezpieczeństwa narodowego Federacji Rosyjskiej w krajowej działalności gospodarczej Członkowskich są:

- Reformy prawa i ustanowienia skutecznego mechanizmu monitorowania zgodności z ustawodawstwem Federacji Rosyjskiej;

- Wzmocnienie regulacji państwa w gospodarce;

- Biorąc pod uwagę niezbędne środki w celu przezwyciężenia skutków kryzysu gospodarczego, ochrony i rozwoju, technologii i produkcji potencjału naukowego, przejście do wzrostu gospodarczego przy jednoczesnym zmniejszaniu prawdopodobieństwa człowieka żywiołowych, poprawy konkurencyjności krajowych produkcji przemysłowej, podnosząc poziom życia.

 

Przejście na bardzo skuteczną i zorientowanej społecznie gospodarki rynkowej należy przeprowadzać stopniowo tworzenie optymalnych mechanizmów organizacji produkcji i dystrybucji towarów i usług w celu maksymalizacji wzrostu dobrobytu społeczeństwa i każdego obywatela.

 

Na pierwszy plan problem usuwania deformacji w strukturze rosyjskiej gospodarki, zapewniając Szybki wzrost produkcji wyrobów wysokiej techniki i produkcji wysokim stopniu przetworzenia, branżach wsparcie, które tworzą podstawę do reprodukcji rozszerzonej, dając zatrudnienie ludności.

 

Czy istotne wzmocnienie wsparcia ze strony rządu inwestycji i innowacji, przyjęcie środków zmierzających do stworzenia stabilnego systemu bankowego, który spełnia interesów rzeczywistych gospodarki, ułatwienie dostępu przedsiębiorstw do kredytów długo utrzymujące się na finansowanie inwestycji kapitałowych, świadczenie rzeczywistym wsparcie państwa dla programów celowych zmian strukturalnych przemysłu.

 

Najważniejszym zadaniem - priorytetowego rozwoju konkurencyjnych przemysłu oraz produkcji, rozwój rynku produktów wysokiej technologii. W na ich decyzje powinny być podjęte w celu promowania transferu nowych technologii wojskowych do produkcji cywilnej, wprowadziła mechanizmu identyfikacji i rozwoju zaawansowanych technologii, rozwój , które zapewnią konkurencyjność rosyjskich przedsiębiorstw rynku światowym.

 

Rozwiązanie tych problemów wymaga koncentracji środków finansowych i środków materialnych na obszarach priorytetowych nauki i technologii, wsparcie dla wiodących szkół naukowych, przyspieszenie formacji naukowej i technicznej rezerwy Narodowego technologię, przyciąganie kapitału prywatnego, w tym poprzez ustanowienie środków i wykorzystania dotacji, programów rozwoju na obszarach o wysokim naukowych i technicznych potencjał tworzenia sponsorowane infrastruktury państwa zapewnienia komercjalizacji wyników badań i rozwoju, przy jednoczesnej ochronie własności intelektualnej w kraju i za granicą, rozwój z siecią publiczną, informacji technicznych i handlowych naukowych.

 

Rząd powinien wspierać tworzenie równych warunków dla rozwój i podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstw, bez względu formy własności, w tym utworzenie i rozwój prywatnych przedsiębiorczości we wszystkich obszarach, gdzie przyczynia się do dobra publicznego, postęp nauki i edukacji, duchowego i moralnego rozwoju społeczeństwa, ochrona praw człowieka konsumentów...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin