LP
TYP / MARKA SAMOCHODU.
PROPONOWANE UMIEJSCOWIENIE CENTRALI / IMMOBILISERA I INNE UWAGI.
KIERUNKOWSKAZY, (+) PO STACYJCE, STAŁY (+) KOLORY PRZEWODÓW
BLOKADA
ZAPŁONU / PALIWA.
I INNE UWAGI.
CENTRALNE ZAMKI
I INNE UWAGI
1.
OPEL ASTRA I.
Z LEWEJ STRONY KIEROWNICY ZA BEZPIECZNIKAMI U GÓRY.
WYŁĄCZNIK MASOWY DRZWI : (LEWY PRÓG) – CIENKI SZARY.
PRZEJŚCIE POD MASKĘ : (Z LEWEJ STRONY NAD BEZPIECZNIKAMI) – WYJĄĆ USZCZELKĘ I WYCIĄĆ Z NIEJ KAWAŁEK).
KIERUNKI : (W LEWYM PROGU) ZIELONY Z CZARNYM PASKIEM, BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM.
(+) STAŁY – CZERWONY
(+) PO STACYJCE – CZARNY
LEWY PRÓG – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.
(-) – LEWY SŁUPEK, WIĄZKA ZA DWOMA ZŁĄCZAMI KABLOWYMI – BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM I BRĄZOWY Z CZERWONYM PASKIEM. (UWAGA! PRZY CZĘSTYM ZAMYKANIU I OTWIERANIU ZAMKÓW, SIŁOWNIKI MOGĄ SIĘ PRZEGRZAĆ I PÓKI NIE OSTYGNĄ NIE BĘDĄ PRACOWAĆ).
2.
OPEL ASTRA II.
LEWEJ STRONY KIEROWNICY NAD BEZPIECZNIKAMI U GÓRY.
PRZEJŚCIE POD MASKĘ : TYLKO RAZEM Z LINKĄ OD OTWIERANIA KLAPY SILNIKA (TRZEBA WYJĄĆ USZCZELKĘ).
KIERUNKI: (W LEWYM PROGU NIE SZUKAĆ PRZY KIEROWNICY) - ZIELONY Z CZARNYM PASKIEM, BIAŁY Z CZARNYM PASKIEM.
(+) STAŁY – CZARNY
(+) PO STACYJCE – CZARNY.
LEWY PRÓG – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM. (STAŁY (+) DOPIERO PO STARCIE SILNIKA.
JEŻELI SAMOCHÓD NIEMA ORGINALNIE ZAMKÓW CENTRALNYCH TO NIE STARTOWAĆ DO ICH ZAMONTOWANIA , BO JEST CHORY PATENT NA LINKACH).
(-) BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM I BRĄZOWY Z CZERWONYM PASKIEM. (UWAGA! PRZY CZĘSTYM ZAMYKANIU I OTWIERANIU ZAMKÓW, SIŁOWNIKI MOGĄ SIĘ PRZEGRZAĆ I PÓKI NIE OSTYGNĄ NIE BĘDĄ PRACOWAĆ).
3.
OPEL CORSA
KIERUNKI: - CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM, CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.
(+) STAŁY – CZERWONY.
W PROGU – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.
-
4.
OPEL FRONTIERA.
POD KIEROWNICĄ Z PRAWEJ STRONY.
LEWY SŁUPEK – W GRUBEJ ZAIZOLOWANEJ WIĄZCE – NIEBIESKO-CZARNY.
(-).
5.
OPEL KADETT (ŁEZKA).
Z PRAWEJ STRONY KIEROWNICY U GÓRY.
KIERUNKI : (NA KOLUMNIE KIEROWNICY) – CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM , CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM.
(+) STAŁY : (ZE STACYJKI) – GRUBY CZERWONY.
(+) PO STACYJCE : GRUBY CZARNY.
ZAPŁON : (NA CEWCE) – CIENKI CZARNY (+) PO ZAPŁONIE.
NA URZĄDZENIU WTRYSKIWACZA : CZARNY Z ŻÓŁTYM NA ŚRUBCE.
6.
OPEL KADETT’84
KIERUNKI: (PRZY DŹWIGIENCE) – CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM, CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.
(+) STAŁY (NA STACYJCE) – GRUBY CZERWONY.
(+) PO STACYJCE – GRUBY CZARNY.
NA URZĄDZENIU WTRYSKIWACZA – CZARNY (+).
POMPA PALIWA : - (W OKOLICY AKUMULATORA JEST KOSTKA) – CZARNY.
7.
OPEL OMEGA.
POD RADIEM LUB ZA SCHOWKIEM.
KIERUNKI : CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM I CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM.
POMPA : (W KOMORZE SILNIKA PO LEWEJ STRONIE , NA PRAWYM PRZEKAZNIKU – WYRZSZY) – CIENKI BRĄZOWY Z PASKIEM.
(DIESEL) W KOMORZE SILNIKA BIAŁY PRZEKAZNIK.
W PRAWYM PROGU – NA MODULE STERUJĄCYM (-).
8.
OPEL VECTRA STARA (BENZYNA).
POD DZWIGNIĄ HAMULCA RĘCZNEGO.
SYRENKA NA NADKOLU PRZY ZBIORNICZKU SPRYSKIWACZA (NA NITY).
PRZEJŚCIE POD MASKĘ – 10cm OD MIEJSCA W KTÓRYM WCHODZI LINKA DO OTWIERANIA MASKI JEST ZAŚLEPKA.
KIERUNKI : (NA KOLUMNIE KIEROWNICY NA MAŁEJ KOSTCE WCHODZĄCEJ W DZWIGIENKĘ) – CZARNY Z ZIELONYM PASKIEM I CZARNY Z BIAŁYM PASKIEM.
(+) STAŁY I PO STACYJCE ZE STACYJKI. (NALEŻY WYPIĄĆ ZŁĄCZE ZE STACYJKI I WYJĄĆ JE SOBIE NA ZEWNĄTRZ).
POMPA: (LEWY PRÓG) – CZERWONY Z NIEBIESKIM PASKIEM.
CZUJKI ULTRA NA PRZEDNICH SŁUPKACH NA DOLE.
(-) – (NA PRAWYM PRZEDNIM SŁUPKU NA STEROWNIKU) : BRĄZOWY Z CZERWONYM PASKIEM (ZAMYKANIE) I BRĄZOWY Z BIAŁYM PASKIEM – (OTWIERANIE).
DIODA ŚWIECĄCA Z LEWEJ STRONY W ZAŚLEPCE (UWAGA TRZEBA WYCIĄĆ PLASTIK ZA ZAŚLEPKA, SPRAWDZIĆ CZY Z TYŁU NIE WYPIEŁA SIĘ KOSTKA).
WJXT