REPUTACJA U ORKÓW+7 Vak potrzebuje 50 tys. zlota dla Asasynow (Trelis) [Vak]+7 Szaman w Geldern chce wszystkie 12 pucharow ognistych (Geldern) [Grok]+7 Zniszcz Okare (Okara) [Varek]+7 Znisz obozowisko buntownikow w nemorze (Nemora) [Charles]+7 Zniszcz Reddock (Reddock) [Uruk]+7 Rozbij ostatni opór ludzi (Faring) [Kan]+7 Umbrak chce śmierci przywódcy buntowników - Anoga (Silden) [Umbrak]+7 Zniszcz stolicę ludzi - Vengard (Vengard)+4 Zabij druida Torna (Geldern) [Grok]+4 Zabij druida Runaka (Geldern) [Grok]+3 Donieś na Sanforda (Montera) +3 Yorik potrzebuje starych broni (Montera) [Yorik]+3 Zabij buntowników wokoło Montery. (Montera)+3 Zabij ukrywających się buntowników w Silden. (Silden) [Umbrak]+2 Poznaj tajemnice druida Runaka (Geldern) [Grok]+2 Znajdz i wybij zakonspirowanych buntownikow w Cape dun (Kap Dun) [Uruk]+2 Ur-gosh prosi o przysluge (Faring) [Ur-Gosh]+2 Pokonaj Mortisa na arenie (Faring)+2 Pokonaj rozhova na arenie (Faring)+2 Pokonaj Tukasha na arenie (Faring)+2 Pokonaj Vigo na arenie(Faring)+2 Pokonaj Ivana - bylego najemnika (Geldern) [Dawson]+1 Kuźnia w Faring (Faring)+1 Plaga bandytów na wybrzeżu (Kap Dun) [Cyrus]+1 Folleck pownien wrocic do prac.y (Montera) [Kor-Shach]+1 Zabij uciekajacych niewolnikow. (Silden) [Zapotek]+1 Inog pomaga w ucieczcę niewolnikom. (Silden) [Inog]+1 Udowodnij o swojej reputacji w Silden. (Silden) [Denpok]+1 Dostawa z Nordmaru. (Silden) [Grompel]Razem ok.99 punkty------------------------------------------------REPUTACJA U BUNTOWNIKOW+5 Oswobodzenie Kape dun (Cape Dun)+5 Oswobodzenie Geldern (Geldern)+5 Oswobodzenie Faring (Faring)+5 Oswobodzenie Montery (Montera)+5 (po punkcie za niewlonika) Uratuj niewolnikow z Silden (Inog)+5 Oswobodzenie Silden (inog)+5 Pozabijaj orków w zamku w Trelis +2 Oswobodzenie Ardei (Ardea)+2 Oswobodzenie Gothy od nieumarlakow - (Roladn) (Gotha - Okara)+2 Odbudowanie Gothy, i pomoc buntownikom (Roland) (Gotha - Okara)+2 Finley atakuje trelis (Nemora)+2 Kto jest wodzem Nemory? (Dudley) (Nemora)+2 znajdz ludzi wspolpracujacych z buntownikami w Cape dun (Cape Dun)+2 pozabijaj orkow w i obok swiatyni w Trelis (Charles) (Trelis)+2 zniszcz obozowisko orkow poza barierą (Vengard)+2 zabij 5 orkowych hersztow (Markus) (Vengard)+1 Rozmowa z przywodna buntowników (Hamlar) (Ardea - Reedock)+1 Gorn wskaże ci kryjówkę buntowników (Gorn) (Ardea - Reddock)+1 Uwolnij Gorna w Gotcie (Potros) (Gotha)+1 pomoz Harekowi (Cape Dun)+1 rzeczy uwiezionego palladyna (Gamal) (Cape Dun)+1 paczki z bronia dla phila (Phil) (Cape Dun)+1 Wenzel robi rozpierduche (uwlonij Wenzela) (Cape Dun)+1 Zagunbiony miecz wenzela (wenzel) (Cape Dun - Montera)+1 zabij gobliny nekajace buntownikow (Armon) (Montera)+1 oczysc miejsce spotkania buntownikow (Otis) (Montera)+1 Rufus ucieka z farmy (Rufus) (Montera)+1 Rurusowi zachcialo sie do Okary(Rufus) (Montera)+1 Zabij krowy na farmie (Mason) (Montera)+1 posprzataj na farmie na zachod ok orkow (kippler) (Nemora)+1 Palladyn powinien zginac (karlen) (Nemora)+1 palladyn karlen chce oddzyskac swoja moc (karlen) (Nemora)+1 Fraser powinien trafic do okary (Fraser) (Okara)+1 Kent do Okrary (Kent) (Okara)+1 Randall do Okary (Kent) (Okara)+1 Mag ognia Rakus do OKARY (Rakus) (Okara)+1 Zabic patrol orkow (Getford) (Reddock)+1 Zabic kolejny patrol orkow na farmie(getford) (Reddock)+1 Uzbrojenie dla buntownikow (norris) (Reddock)+1 reddock potrzebuje kowala (Javier) (Reddock)+1 uwolnij Kilffa na orkowej farmie (Kliff/toprok) (Reddock)+1 porozmiawiaj z Umbrakiem (inog) (Silden)+1 Inog chce 5 paczek z bronia (inog) (Silden)+1 Anog powinien dowiedziec sie ze jego brat Inog ptrzebuje pomocy (Silden)+1 Anog jest głupi i nie chce pomoc Inogowi(Anog) (Silden)+1 Dostarcz zaopatrzenie orkow probojacych dostac sie do silden (Anog) (Silden)+1 Donies buntownikom w Memorze, o sytuacji buntownikow w Swiatyni w Trelis (Trelis)+1 Wyszysc jasninie (steve) (Trelis)+1 Palladyn Konrad chce oddzyskac swoja magie (Trelis)+1 Cole chce dojsc do nemory (cole) (Trelis)+1 Zanies puchar ognia markusa do magow ognia(-) (Vengard)+1 Daj keldronowi bron (keldorn) (Vengard)Główne Misję:+2 Oswobodzenie Myrtany+2 Znajdz wszystkie puchary ognia dla Magow+2 Zabij ZubenaRazem 98 punktów ------------------------------------------------REPUTACJA U ASSYSYNÓW+20 - Lekcja gościnności [Tizgar] (w glownej swiatyni w Bakaresz)+15 - Zanieść list od Sancho z Ben Erei do Sigmora w Bakaresz w głównej świątyni. (Ben Erai>Bekaresh) +15 - Hassan - morderca Ramireza z Mora Sul [Ningal] (w palacu Gonzalesa)+10 Braga - zebranie pieniedzy od 3 kupcow i Tufaila (Braga)+5 Zabij krola Rhobara+4 Zabij Shakyora w Lago+4 dodatkowo za wiadomosc ze wszyscy magowie nie zyja [Gonzales w Mora Sul]+3 Zabij kazdego Maga Wody (za każdego +3)+1 Za przyprowadzenie zbieglego Hareka w Kap Dun.+1 Za szkatulke dla Basira w Monterze.+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Dana w Monterze.+1 Za przyprowadzenie do Soboty niewolnika nalezacego do Thoreka w Monterze.+1 Za zabicie szamana Grompela w Silden.+1 Za przyprowadzenie niewolnika Willa do Quadira w Silden.Razem 100 pkt------------------------------------------------REPUTACJA U GOŃCÓW LEŚNYCH+15 Zmobilizuj ludzi w Geldern do buntu, dla kamienia druida Torna. (Geldern) [Torn]+15 Zabij przywódcę grupy szukającej druidów. (Geldern) [Runak]+15 Kamień druidów Porgana. (Montera) [Porgan]+15 Kamienne korzenie dla druida Porgana. (Montera) [Porgan]+15 Kamień druidów - Wilka (Klan Wilka) [Bogir]+10 Zabij grupę polującą na druidów. (Geldern) [Runak]+10 Złodziejski patrol orków. (Montera) [Arakos]+5 Udaj się z Arakosem na poszukiwania orkowego patrolu. (Montera) [Arakos]Razem 100 pkt------------------------------------------------REPUTACJA U KOCZOWNIKÓW+5 Uwolnij Bekaresh. (Bekaresh) [Knut]+5 Uwolnij Ben Sala. (Ben Sala) +5 Uwolnij Ben Erai. (Ben Erai) [Lukar]+5 Uwolnij Ishtar. (Ishtar) +5 Uwolnij Lago. (Lago) [Shakyor]+5 Uwolnij Mora Sul. (Mora Sul) [Merdarion]+5 Uwolnij Brage. (Braga) [Asaru]+5 Ruiny w Bradze. (Braga) [Ayitos]+5 Przygotowanie do uwolnienia Bragi. (Braga) [Marus]+5 Zawiadom koczowników z Al Shedim.(Ishtar>Al Shedim) [Lester]+5 Uwolnij Al Shedim. (Ishtar>Al Shedim) [Saturas]+5 Zabij orków ze świątyni Mora Sul. (Mora Sul)+5 Wyeliminuj dowódców nieumarłych w ruinach. (Mora Sul) [Merdarion]+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]+5 Podążaj za Merdarionem. (Mora Sul) [Merdarion]+3 Mikstury dla niewolników. (Ishtar) [Karmok]+3 Broń dla niewolników (Ishtar) [Karmok]+3 Koczownicy i jeźdźcy. (Bekaresh) [Knut]+3 Poparcie. (Bekaresh) [Sinikar]+3 Odprowadź Vatrasa bezpiecznie do Hurita. (Lago) [Vatras]Razem 100 pkt------------------------------------------------REPUTACJA U NORDMAŃCZYKÓW+8 Zgoda wytapiaczy rudy. [Ingvar] (Klan Młota)+5 Grobowiec Bereka [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)+5 Grobowiec Angir'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)+5 Grobowiec Baldar'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)+5 Grobowiec Snorre'a. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec)+5 Grobowiec Ejnara. [Runiczny Piedestał] (Klan Ognia>Grobowiec Ejnara)+5 Uwolnij Nordmar [Kerth] (Klan Ognia>Nordmar)+5 Moc Przodków. [Kerth] (Klan Ognia>Grobowce)+5 Kamień przodków Akashy (Klan Ognia>Grobowiec Akashy)+5 Uwolnij kopalnię. [Mort] (Klan Młota)+3 Zabij Orków.[Kaelin] (Klan Ognia)+3 Pojedynek z Sivertem. [Sivert] (Klan Ognia)+3 Zabij pełzacze w obozie poszukiwaczy. [Hauke] (Klan Młota) +3 Tunnelrumbler (?) [Ugolf] (Klan Młota)+3 Poszukiwania rudy z Larsonem. [Larson] (Klan Wilka)+3 Wolny most na północy. [Grim] (Klan Wilka)+3 Pojedynek z Hogarem. [Hogar] (Klan wilka)+3 Zabij Tygrysy Szablozębne na zewnątrz obozu drwali. [Corwyn] (Klan Wilka)+3 Uwolnij Larsa z obozu niewolników. [Lars] (Silden)+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)+2 Obóz Orków uderzył!!! (Klan Ognia)+2 Idź za Mortem do Klanu Wilka [Mort] (Klan Młota>Klan Wilka)+2 Idź za Mortem do Klanu Ognia [Mort] (Klan Młota>Klan Ognia)+2 Gobliny Atakują (Klan WIlka)+2 Weź skóry lodowego wilka dla Klanu Wilka. [Hanson] (Klan Wilka)+2 Idź za Larsem do przełęczy Nordmaru [Lars] (Silden)+1 Szynka dla drwali. [Rune] (Klan WIlka)Razem 100 pkt------------------------------------------------REPUTACJA CAPE DUN+15 - Przynieś dobra z powrotem do Urkrassa.+15 - Zabij głodne wilki koło Cape Dun+10 - Plaga bandytów na wybrzeżu.+10 - Pokonaj Darmoka na arenie.+10 - Pokonaj Fadi'ego na arenie.+10 - Zioła dla alchemika.+10 - Kwatermistrz z Cape Dun potrzebuje uzdrawiające napoje.+10 - Cyrus potrzebuje winka+10 - Skóry wilka dla Jens'aRAZEM - 100% repeutacji
lurtz95