poradnik_media_spolecznosciowe.pdf

(13639 KB) Pobierz
Wydawca
Partnerzy
1035549165.036.png 1035549165.037.png 1035549165.038.png 1035549165.039.png 1035549165.001.png 1035549165.002.png 1035549165.003.png 1035549165.004.png 1035549165.005.png 1035549165.006.png 1035549165.007.png
Marta Smaga
kierownik ds. rozwoju w Dziale IT
i Rozwoju Money.pl
Tomasz Bonek
redaktor naczelny portalu Money.pl
redaktor naczelny i prezes zarzdu Interaktywnie.com
Marta Smaga jest kierownikiem
ds. Rozwoju w Dziale IT i Rozwoju Money.pl
i publicystk Interaktywnie.com. W Money.pl
od kilku lat odpowiada za projekty słuce
rozwojowi portalu. Była te odpowiedzialna
za stworzenie serwisów lifestyle - iWoman.pl,
MenStream.pl i Platine.pl. Na Uniwersytecie
Wrocławskim oraz w Wyszej Szkole
Psychologii Społecznej prowadzi zajcia
m.in. z dziennikarstwa internetowego i PR
w internecie.
Tomasz Bonek to redaktor naczelny Money.pl oraz prezes zarzdu
Interaktywnie.com. Od omiu lat tworzy i kieruje jedn
z najwikszych w Polsce redakcji internetowych. Jest take
wykładowc - praktykiem na studiach dziennikarskich i zakresu
public relations Uniwersytetu Wrocławskiego. Specjalizuje si
w PR internetowym i dziennikarstwie portalowym. Wród swoich
dowiadcze zawodowych ma - a dziennikarstwem zajmuje si
od 1997 roku - m.in. kierowanie działem ekonomicznym redakcji
dziennika, współtworzenie i współprowadzenie autorskiego
magazynu w TVP, współprac z działem ekonomicznym
Rzeczpospolitej, z Newsweekiem, Pressem, Pulsem Biznesu.
Marta Smaga i Tomasz Bonek s autorami ksiki „Biznes
w internecie” wydanej pod patronatem Money.pl
i Interaktywnie.com przez wydawnictwo Wolters Kluwer
Poradnik interaktywnie.com - Jak promowa si w mediach społecznociowych
2
1035549165.008.png 1035549165.009.png 1035549165.010.png 1035549165.011.png
Ro zd zi 1
M e d ia s p o łe cz n o c i ow e - n i e ty lk o F a ce b o o k i N K
M e to d y pr o m o cj i w m e d ia c h sp o łe c z no c io w y ch
K o rz y c i z o b ec n o c i n a F ac e b oo k u
Ja k n a F a ce b o o ku p r o w ad z i d o b ry f an p a g e?
K o n ku r sy , a pl ik a cj e , r e kl am y. J ak pr o m o w a pr o fil n a F a ce b o o ku ?
R oz dz ia ł 2
.. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ..
. ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...
.. ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ..
. .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...
0 9
Ro zd zi 3
1 9
R oz dz ia ł 4
3 0
Ro zd zi 5
4 0
R oz dz ia ł 6
Ja k p r om ow a m a r k na N K ?
J a k w y ko r zy s ta p o te n cj s p e cz n o c i pr o fe s jo n al is w ?
.. .. ... ... ... ... ... .. ... ..
5 3
... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...
Ro zd zi 7
6 2
R oz dz ia ł 8
.. .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ..
.. .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ... .. ... ... ... ... .. ... ... ... ... ...
G d zi e je sz c ze w ar to by o b e cn y m ?
6 9
7 6
Poradnik interaktywnie.com - Jak promowa si w mediach społecznociowych
3
1035549165.012.png 1035549165.013.png
Biuro Podróy Reklamy
Adres
ul. Turmoncka 22 / 1101
03-254 Warszawa
Dane kontaktowe
aga@biuropodrozyreklamy.com
www.biuropodrozyreklamy.com
+48 22499 61 90
+48 607731718
Opis działalnoci
Eksperci w tworzeniu niestandardowych akcji reklamowych w social media:
eventy internetowe, konkursy, viral marketing. Wprowadzanie marek na: Facebook,
NK, Twitter, Pinterest. Mix social z mobile marketingiem, augmented reality, ambientem.
Gwarancja realizacji ROI. Firma ma na koncie nagrod Mixx Awards IAB oraz
wyrónienie Golden Arrow za kampani „Samsung Game”.
Firma jest członkiem IAB Polska.
Klienci
Samsung, OBI, Euro-Tax, Toshiba, Canal +, ING, Triton Development, Colliers
International, Imperial-Cinepix, Invest-Bank
Digital One
Adres
Dowborczyków 25
90-019 Łód
Dane kontaktowe
info@digitalone.pl
www.digitalone.pl
+48 42 677 14 77
Opis działalnoci
W Digital One najwyej cenimy jako, bez wzgldu na to, w których kanałach
pojawiaj si tworzone przez nas kampanie. Tak powstaje Quality Social Media.
Przycigamy fanów, którzy w filozofii marki odnajduj fragment siebie i s
zaangaowani w interakcje. Tylko takie głbokie relacje przekładaj si na ich
lojalno i determinuj decyzje zakupowe.
Klienci
Axa Direct, BZ WBK, Estee Lauder Companies (Bobbi Brown, Clinique, Estee Lauder),
PepsiCo (LiptonIceTea, Pepsi, PepsiCo), Polkomtel (Plus dla Firm, Plus Internet),
Sephora, Teva.
Poradnik interaktywnie.com - Jak promowa si w mediach społecznociowych
4
1035549165.014.png 1035549165.015.png 1035549165.016.png 1035549165.017.png 1035549165.018.png 1035549165.019.png 1035549165.020.png 1035549165.021.png
Jamel Interactive
Adres
ul. Lena 8/3
80-322 Gdask
Dane kontaktowe
biuro@jamel.pl
www.jamel.pl
+48 58 741 89 41
Opis działalnoci
Obszary kompetencji: dedykowane aplikacje, prowadzenie profili,
zarzdzanie kampaniami, prowadzenie działa niestandardowych.
Cel: zdobywanie i utrzymywanie zaangaowanego zasigu.
Przewaga konkurencyjna: sprawne i elastyczne działanie, budowanie
wiadomoci marki wokół jej rzeczywistych wartoci.
Klienci
Allegro, Allianz, Ergo Hestia, Grupa Lotos, HRS,
KPMG, Meritum Bank, NDI, Nokaut, PayU.
OX Media
Adres
Centrala Bielsko-Biała
ul. Wita Stwosza 8/1
43-300 Bielsko- Biała
+48 696 42 88 82
Dane kontaktowe
Oddział Warszawa
Al. Jana Pawła II 27
00-867 Warszawa
+48 22 112 01 47
Opis działalnoci
Stworzone przez nas strategie dostarczaj markom to, czego oczekuj - zaangaowania
klientów i realizacji KPI. Prowadzimy projekty, które zajmuj najwysze miejsca
w rankingach zaangaowania! Poczwszy od strategii, poprzez kreacj, aplikacje
oraz komunikacj - zawsze zaangaowani w walce o Twój sukces!
creative marketing
strategies
GET ENGAGED!
Kompleksowe kampanie Interactive
Interactive&Social Media | SEM | Social&Mobile Apps| Design
Klienci
Volkswagen, Porsche, ESKK, BOLS, KiR, eurobank, Agata Meble, DeeZee
Poradnik interaktywnie.com - Jak promowa si w mediach społecznociowych
5
1035549165.022.png 1035549165.023.png 1035549165.024.png 1035549165.025.png 1035549165.026.png 1035549165.027.png 1035549165.028.png 1035549165.029.png 1035549165.030.png 1035549165.031.png 1035549165.032.png 1035549165.033.png 1035549165.034.png 1035549165.035.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin