Instrukcja.pdf

(1133 KB) Pobierz
176130282 UNPDF
Powiadają, iż w dawno minionych czasach triumfowały moce ciemności i zło władało całym krajem. Aż pojawił się potężny poszukiwacz
przygód, który posłużył się potęgą Korony Władzy, aby wyplenić zło i zaprowadzić ład i porządek. Władał mądrze przez wiele pokoleń,
otoczony miłością swych poddanych. Ale i najpotężniejszy musi odejść, toteż zmarł i on, nie pozostawiając godnego następcy. Zakończył się
długi Złoty Wiek pokoju i dostatku. Rozpoczęły się nowe czasy lęku i przemocy.
Z zasnutego burzowymi chmurami nieba opadł Król Smoków, istota o niemal nieograniczonej mocy i niegodziwości. Razem z nim przybył
legion złych smoków, z których każdy był niewiele słabszy od ich mrocznego władcy. Król Smoków okrutnie stłumił wszelki opór i zmusił
zniewolonych ludzi do wybudowania głoszących jego chwałę ogromnych świątyń. Obecnie, cały kraj jęczy pod tyrańskimi rządami Króla
Smoków i wszyscy poczciwi mieszkańcy tych ziem żyją jedynie nadzieją, że zrodzi się nowe pokolenie szlachetnych poszukiwaczy przygód,
którzy wreszcie wyzwolą ich spod ucisku.
W odpowiedzi na zew uciśnionych, potężni herosi przypasali broń i przygotowali się do rzucenia wyzwania smoczej potędze, chcąc wyzwolić
swój lud i zasłużyć na wiekopomną chwałę. Z północy przybywa Błędny Rycerz, który zaprzysiągł walczyć ze złem, gdziekolwiek je spotka.
Ze wschodu pojawia się Jeźdźca Smoków, nieustraszony wojownik, który potrafi narzucić smokowi swoją wolę. Z zachodu nadciąga
Pogromca Smoków, który zaprzysiągł wytępić smocze plemię lub zginąć. A z południa nadchodzi Smoczy Kapłan z zamiarem obalenia
Króla Smoków i zajęcia jego miejsca. Rozpoczyna się nowa wyprawa po Koronę Władzy. Ale tym razem będzie ona trudniejsza i bardziej
straszliwa niż kiedykolwiek!
Aby rozpocząć grę, musisz po prostu dodać nowe Karty Przygód i Karty Poszukiwaczy do odpowiednich talii oraz umieścić kartę Króla
Smoków na polu Korony Władzy mieszczącym się w centrum planszy. W Smokach nie mają zastosowania zwykle warunki zwycięstwa
z Magii i Miecza i nie można stosować alternatywnych zakończeń z Podziemi. Każdy gracz, który stanie na polu Korony Władzy, musi
podjąć walkę z Królem Smoków i spróbować go zwyciężyć.
176130282.001.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin