imię, nazwisko ucznia ……………………………………….. klasa …………..
przedmiot ……………………
UZASADNIENIE OCENY NIEDOSTATECZNEJ
o częste nieobecności na lekcji
o unikanie prac pisemnych
o niewykonywanie prac domowych
o brak pracy na lekcji
o nieopanowanie przez ucznia wymagań na ocenę dopuszczającą z prac pisemnych
o brak aktywnego udziału w lekcji
o nieobecność intelektualna na lekcji
o odmawianie odpowiedzi ustnej
o niewykorzystanie oferowanych przez nauczyciela form pomocy – prace dodatkowe
o niepodejmowanie lub negatywny wynik z proponowanych przez nauczyciela form poprawy oceny
inne
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
DZIAŁANIA NAUCZYCIELA W TRAKCIE PROCESU NAUCZANIA
Nauczyciel na bieżąco informował ucznia o jego ocenach oraz zachęcał do podjęcia wysiłku mającego na celu poprawienie ocen. Uczeń był zachęcany do pracy na lekcji. Nauczyciel informował ucznia o przewidywanych pracach pisemnych. Uczeń otrzymał szansę poprawy oceny niedostatecznej. Sprawdzian wiadomości z większej partii materiału poprzedzony był powtórzeniem i utrwaleniem wiadomości. Wychowawca klasy i rodzic został poinformowany o zagrożeniu ucznia oceną niedostateczną.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
WNIOSKI DO DALSZEJ PRACY Z UCZNIEM
o motywowanie uczniów do bardziej systematycznej pracy
o częste kontakty nauczyciela z wychowawcą klasy
o regularna współpraca nauczyciela, wychowawcy i rodziców
o zachęcanie ucznia do aktywnego udziału w lekcji
o organizacja dodatkowych zajęć wyrównawczych
.........................................................
podpis nauczyciela
Iwa.4