Zagadnienia 2011
I rozdział z książki caly
II rozdzial – podrozdziały: 5,7,8,9,11,12,14,15,18,19
Nie będzie pytań o kryteria diagnozy z DSM-4, ICD – 10
1. Jak nazywa się terapia poznawczo-behawioralna dla dzieci z depresja?
2. „coping cat” – co jest celem
3. Ćwiczenie zadań wywołujących lek odbywa się ?
- w sytuacji bezpiecznej
4. W ADHD odziaływuje się głownie działaniami
- na środowisko (dostosowujemy srodowisko do dziecka, a nie dziecko do środowiska)
5. Interpesonalna terapia adolescentow jest to oddziaływanie najskuteczniejsze dla?
6. Jak wydawac polecenia dziecku z ADAH?
7. Terapia kierowana przez dziecko – czego używać /czego nie używać
8. Dylematy etyczne (np. poufność)
9. Problemy rozwojowe psychoterapii dziecięcej – jak wpływają na skuteczność
10. Time-out to:
11. Relaksacja
12. Trudności specyficzne dla terapii dzieci i młodzieży (nie ma ich w terapii dorosłych)
13. Terapia zabawowa
14. Cele terapii poznawczo-behawioralnej dla rodzicow (dlaczego wlacza się rodzicow)
15. Cztery czynniki
16. Selektywna uwaga
17. Trening dla rodzicow dzieci opozycyjno-buntowniczych (jakie zachowania wzmacniaja zachowania o-b)
18. PMT – sam program
19. Dyrektywność w programie z dziecmi z zaburzeniami zachowania
20. Skuteczność programu
21. Teoretyczne podstawy
22. Trening rozwiązywania problemo etapy u dzieci opozycyjno – buntowniczych ( 5 krokow rozróżnienia)/ etapy u dzieci lekowych
23. Techniki uzywane w terapii dziecięcej
24. Autyzm - 2 metody opisane SAZ
wannad