SA_Poduszka_Powietrzna (1).pdf

(1837 KB) Pobierz
큰 제목 16폰트
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
PODUSZKA POWIETRZNA -
SA
PICANTO
1
667396586.007.png 667396586.008.png
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
NOTATKI
2
667396586.009.png
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
PODSTAWOWE INFORMACJE TEORETYCZNE
1.1 ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
Procedura obsługi
- Upewnijsię, czy zapłon jest wyłączony.
- Odłącz zacisk przewodu od bieguna ujemnego (-) akumulatora i dopilnuj, by nie stykał się z
nadwoziem.
- Poodłączeniu przewodu od bieguna ujemnego (-) akumulatora odczekaj 1 minutę.
- Wyciągnij wtyk z konektora przy DAB, PAB, CAB, BPT, SAB.
- Nigdy nie próbuj demontować lub naprawiać modułu poduszki.
- Nigdy nie przechowuj modułów DAB, PAB w pozycji odwróconej.
- Nie sprawdzaj opornika modułu DAB, PAB, CAB .
1.2 FUNKCIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
Pochłanianie energii kinetycznej pasażerów.
Zabezpieczenie pasażerów przed uderzeniem o poszycie wnętrza.
Zabezpieczenie pasażerów przed odłamkami stłuczonego szkła szyb.
Ochrona szyi pasażerów przed złamaniem przez kinematyczne zabezpieczenie.
1.3 TEMATY DZIAŁU
- Objaśnienia dotyczące systemu poduszki powietrznej
- Działanie każdego z podzespołów
- Diagnostyka
- Kody diagnostyki usterek
- Wykrywanie i usuwanie usterek
1.4 NARZĘDZIE SPECJALNE DO OBSŁUGI (1)
3
667396586.010.png
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
Narzędzie instalacyjne (0957A-34100A)
- do napełniania nienapełnionych modułów poduszek
- SRSCM WIĄZKA PRZEW. ELEKTR. ADAPTERA DO INSTALACJI MODUŁÓW DAB, BPT,
CAB: 0957A – 1C000
PAB: 0957A – 38300
Przewód diagnostyczny do kontroli
Moduł zastępczy
0957A - 38200
0957A - 38000
Adapter modułu zastępczego
DAB, BPT,CAB: 0957A - 38500
PAB: 0957A - 38100
4
667396586.001.png 667396586.002.png
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
Adapter modułu zastępczego
Adapter modułu zastępczego
Adapter do napełniania poduszek
0957A 38100
0957A 3F000
(0957A - 34100A)
Adapter do podłączenia PAB
Adapter do podłączenia SAB
Adapter do podłączenia SAB
1.5 PODUSZKI POWIETRZNE O ZMNIEJSZONYM CIŚNIENIU NAPEŁNIANIA
W marcu 1997, NHTSA w U.S.A. ogłosiła, że producenci samochodów mogą obniżyć ciśnienie
napełnienia wszystkich poduszek powietrznych tak, by napełniały się one mniej agresywnie.
* Obniżenie siły napełniania o 20 do 35 % (moduł napełniania)
* Celem tych działań jest ochrona kobiet i dzieci
* Dodano kryteria obrażeń szyi (karku)
- Moment zginający przeginania 190 Nm
- Zakres momentu zginającego 57 Nm
- Rozciąganie osiowe Maks. 3300 N
- Ściskanie osiowe Maks. 4000 N
- Ścinanie wzdłużne Maks. 3100 N
* Szeroki plan zastosowania do modeli z roku ‘98
* Do wdrożenia do 31 sierpnia 2001r.
1.6 SEKWENCJA DZIAŁANIA
- ZDERZENIE
- WYKRYCIE ZDERZENIA
- ZAPŁON MODUŁU NAPEŁNIACZA
- WYTWARZANIE GAZÓW DO NAPEŁNIENIA PODUSZKI
- NAPEŁNIANIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
- PEŁNE NAPEŁNIENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
- OCHRONA PASAŻERÓW SIEDZĄCYCH Z PRZODU
- UPUST GAZÓW (OPRÓŻNIENIE PODUSZKI)
- ZAKOŃCZENIE DZIAŁANIA SYSTEMU PODUSZKI
5
667396586.003.png 667396586.004.png 667396586.005.png 667396586.006.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin