SA_Poduszka_Powietrzna (1).pdf
(
1837 KB
)
Pobierz
큰 제목 16폰트
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
PODUSZKA POWIETRZNA -
SA
PICANTO
1
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
NOTATKI
2
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
PODSTAWOWE INFORMACJE TEORETYCZNE
1.1
ŚRODKI OSTROŻNOŚCI
Procedura obsługi
-
Upewnijsię, czy zapłon jest wyłączony.
-
Odłącz zacisk przewodu od bieguna ujemnego (-) akumulatora i dopilnuj, by nie stykał się z
nadwoziem.
-
Poodłączeniu przewodu od bieguna ujemnego (-) akumulatora odczekaj 1 minutę.
-
Wyciągnij wtyk z konektora przy DAB, PAB, CAB, BPT, SAB.
-
Nigdy nie próbuj demontować lub naprawiać modułu poduszki.
-
Nigdy nie przechowuj modułów DAB, PAB w pozycji odwróconej.
-
Nie sprawdzaj opornika modułu DAB, PAB, CAB
.
1.2
FUNKCIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
Pochłanianie energii kinetycznej pasażerów.
Zabezpieczenie pasażerów przed uderzeniem o poszycie wnętrza.
Zabezpieczenie pasażerów przed odłamkami stłuczonego szkła szyb.
Ochrona szyi pasażerów przed złamaniem przez kinematyczne zabezpieczenie.
1.3
TEMATY DZIAŁU
- Objaśnienia dotyczące systemu poduszki powietrznej
- Działanie każdego z podzespołów
- Diagnostyka
- Kody diagnostyki usterek
- Wykrywanie i usuwanie usterek
1.4
NARZĘDZIE SPECJALNE DO OBSŁUGI (1)
3
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
Narzędzie instalacyjne (0957A-34100A)
- do napełniania nienapełnionych modułów poduszek
- SRSCM WIĄZKA PRZEW. ELEKTR. ADAPTERA DO INSTALACJI MODUŁÓW DAB, BPT,
CAB: 0957A – 1C000
PAB: 0957A – 38300
Przewód diagnostyczny do kontroli
Moduł zastępczy
0957A - 38200
0957A - 38000
Adapter modułu zastępczego
DAB, BPT,CAB: 0957A - 38500
PAB: 0957A - 38100
4
PODUSZKA POWIETRZNA - SA
Adapter modułu zastępczego
Adapter modułu zastępczego
Adapter do napełniania poduszek
0957A
–
38100
0957A
–
3F000
(0957A - 34100A)
Adapter do podłączenia PAB
Adapter do podłączenia SAB
Adapter do podłączenia SAB
1.5
PODUSZKI POWIETRZNE O ZMNIEJSZONYM CIŚNIENIU NAPEŁNIANIA
W marcu 1997, NHTSA w U.S.A. ogłosiła, że producenci samochodów mogą obniżyć ciśnienie
napełnienia wszystkich poduszek powietrznych tak, by napełniały się one mniej agresywnie.
* Obniżenie siły napełniania o 20 do 35 % (moduł napełniania)
* Celem tych działań jest ochrona kobiet i dzieci
* Dodano kryteria obrażeń szyi (karku)
- Moment zginający przeginania 190 Nm
- Zakres momentu zginającego 57 Nm
- Rozciąganie osiowe Maks. 3300 N
- Ściskanie osiowe Maks. 4000 N
- Ścinanie wzdłużne Maks. 3100 N
* Szeroki plan zastosowania do modeli z roku ‘98
* Do wdrożenia do 31 sierpnia 2001r.
1.6
SEKWENCJA DZIAŁANIA
- ZDERZENIE
- WYKRYCIE ZDERZENIA
- ZAPŁON MODUŁU NAPEŁNIACZA
- WYTWARZANIE GAZÓW DO NAPEŁNIENIA PODUSZKI
- NAPEŁNIANIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
- PEŁNE NAPEŁNIENIE PODUSZKI POWIETRZNEJ
- OCHRONA PASAŻERÓW SIEDZĄCYCH Z PRZODU
- UPUST GAZÓW (OPRÓŻNIENIE PODUSZKI)
- ZAKOŃCZENIE DZIAŁANIA SYSTEMU PODUSZKI
5
Plik z chomika:
rozenrob
Inne pliki z tego folderu:
c4f6a0db8ebade1agen.jpg
(69 KB)
SNC01456.jpg
(403 KB)
SNC01459.jpg
(315 KB)
SNC01472.jpg
(473 KB)
Demontage_cache_airbag.pdf
(358 KB)
Inne foldery tego chomika:
Alarm
Bezpieczniki
Schemat instalacji elektrycznej
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin