DOMY.doc

(50 KB) Pobierz
Temat

Temat

kompleksowy

Podstawa

programowa

Sposoby realizacji

Umiejętności

zdobywane przez

dzieci

Cel obserwacji

dzieci - diagnoza

Uwagi

Domy – co o nich wiemy?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Obszar 3.3

Obszar 2.4

Obszar 13.3

Obszar 13.1

Obszar 13.4,5

Obszar 9.1

Obszar 1.1

Obszar 1.2

Obszar 8.1,8.2

Obszar 5.4

Obszar  14.3

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poniedziałek

26.04.10r.

1. „Tajemnicze koperty” – zabawa matematyczno – ruchowa układanie liczb od najmniejszej do największej, przeliczanie na wspak, wykonywanie ćwiczeń według instrukcji

2. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 5 według Wlażnik

3. Domy – co o nich wiemy” – konstruowanie siatki tematycznej, ćw w wyszukiwaniu ilustracji, wycinaniu i przyklejaniu na plakat

4.” Nie ma granic” układ taneczny, kształtowanie

- potrafi przeliczać w zakresie 8, przelicza na wspak

- potrafi budować dłuższe wypowiedzi wielozdaniowe

- potrafi przewlekać np.; sznurowadła , wiązać kokardki

- potrafi

- potrafi przeliczać w zakresie 8

- potrafi porównać wielkości: taki sam, większy, mniejszy, najmniejszy

- potrafi porównać wielkości

- potrafi lepić z masy solnej proste formy

- potrafi używać form grzecznościowych

- potrafi zapłacić za zakupiony towar

- potrafi zaprojektować strój według własnego pomysłu

- potrafi składać koła orgiami, przyklejać je, dorysowywać brakujące elementy

-potrafi pokreślić rodzaj materiału poprzez dotyk

 

- potrafi zaśpiewać piosenkę w rytmie i tempie

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Umiejętność nazywania części garderoby

 

Umiejętność wiązania sznurowadeł

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wtorek

27.04.10r.

1. „Łazienka, sypialnia, garaż” – zabawa dydaktyczna, umiejętność układania ilustracji względem przeznaczenia

2. „Głęboka studnia” – zabawa ruchowa

3. „Mój dom marzeń” –praca plastyczna, doskonalenie umiejętności rysowania pastelami.

4. „Ile okien ma mój dom” – przeliczanie okien w zakresie 8.

 

 

 

Środa

28.04.10r.

1. „Ulubiona zabawka Iwonki” – opowiadanie nauczycielki inscenizowane pacynkami

2. „Sprzątanie ogrodu – praca użyteczna

3. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych wg. Wlaźnik nr.7

4. „Lalki, książki, klocki” – tworzenie zbiorów,ćw. w przeliczaniu w zakresie 8

4. „Moja ulubiona zabawka” – praca plastyczna

Czwartek

29.04.10r.

 

 

Udział dzieci w VII Łazarskim Festiwalu Piosenki przedszkolnej

Piątek

30.04.10r.

1.Warsztaty plastyczne

2. Zabawy i gry sportowe w ogrodzie

3.”Rybki w akwarium” – przeliczanie na wspak w zakresie 8

4. „Rybka do rybki” – zabawy matematyczne w kąciku komputerowym

 

Zgłoś jeśli naruszono regulamin