RtL - karty lochów.doc

(99 KB) Pobierz
Box canioon

Karty lochów

 

Collapsed columns

Obalone Kolumny

Przywódca

Argos to Straszliwy Szkielet z 10 więcej ranami i 2 więcej pancerza. Wszystkie ataki Argosa są atakami z celowaniem. Argos otrzymuje +1 zasięgu i może atakować z każdego sąsiedniego, wolnego pola.

 

Alchemists lab

Laboratorium Alchemika

Specjalne

Każdy bohater który zakończy ruch na żetonie spotkania, znajduje jeden eliksir w rodzaju, jaki sam wybierze. Następnie odrzuć żeton spotkania.

Przywódca

Carolus to Straszliwy Czarnoksiężnik z 4 więcej ranami i 2 więcej pancerza. Na początku każdej rundy Hegemona, aż do końca danej rundy, Carlu posykuje jedną z poniższych umiejętności (wybiera Hegemon):

A)        Rozprysk 1

B)        Regeneracja 6

C)        Przebicie 3

 

Dragon lair

Smocze Leże

Przywódca

Płomienny Ozór zwany Szkarłatnym to Straszliwy Smok z 4 więcej ranami. Każdy bohater dosięgnięty atakiem Płomiennego Ozora traci jeden eliksir (ekwipowany lub nie), jeśli takowy posiada, rodzaju wybranego przez bohatera.

 

The bridge of death

Most Śmierci

Specjalne

Wszystkie nie-Latające postaci które wpadną do rozpadliny (nie dotyczy rozpadlin z zagranych pułapek) na tym poziomie lochów, natychmiast giną.

Przywódca

Dunnix z Kamienia to Straszliwy Nożoskrzydły z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza. Kiedy Dunnix atakuje bohatera, te bohater rzuca czarną kością mocy. Jeśli wypadnie pudło, atak Dunnix’a zyskuje zdolność Odrzucenie.

 

The barracks

Koszary

Przywódca

Crimson to Straszliwy Czarnoksiężnik z 6 więcej ranami, zdolnością Dowodzenie oraz Aura 6..

The gauntlet

Wyzwanie

Specjalne

Na początku tego poziomu podziemii, Hegemon może natychmiast może pociągnąć 3 karty.

Podczas, gdy Ponury Kieł jest w grze, koszt zagrania wszystkich pułapek jest mniejszy o 3 od normalnego.

Przywódca

Ponury Kieł zwany Okropnym to Straszliwy Zwierzoczłek z 6 więcej ranami.

 

The graveyard

Cmentarzysko

Specjalne

Żetony spotkań reprezentują nagrobki. Tak długo, jak Adrian jest w grze, Hegemon może za darmo rozmnożyć jednego Szkieleta na turę na dowolnym z nagrobków, ignorując pole widzenia.

Przywódca

Adrian zwany Wiecznym to Straszliwy Szkielet z 5 więcej ranami i 3 więcej pancerza. Kiedy Adrian straci całe (lub więcej) życie, Hegemon może poświęcić (czyli usunąć z planszy) jednego zwykłego Szkieleta w odległości do 5 pól od Adriana, aby Adrian odzyskał pełnię życia.

 

The warrens

Kręte Korytarze

Specjalne

Czerwone drzwi runiczne odblokują się dopiero po śmierci obu, Ebona i Onyxa.

Przywódca

Obaj, Ebon i Onyx, to Straszliwi Czarnoksiężnicy z 4 więcej ranami. Nie posiadają zdolności Nieśmiertelny, ale w zamian za to, na początku każdej rundy Hegemona, jeśli przynajmniej jeden z nich żyje, ten drugi, bardziej ranny, jest automatycznie leczony – nawet, jeśli był już martwy – do ilości ran, jakie posiada jego mniej ranny brat. (To znaczy, że obaj bracia powinni być zabici w jednej rundzie i dopiero wtedy usunięci z planszy).

 

The proison

Więzienie

Specjalne

Drzwi do cel na tym poziomie mogą zostać otwarte tylko od zewnątrz. Po uwolnieniu wieśniacy poruszają się normalnie. Bohaterowie otrzymują po jednym żetonie Zwycięstwa za każdego wieśniaka, któremu żywemu uda opuścić się loch. Hegemon otrzyma jeden żeton zwycięstwa za każdego wieśniaka zabitego lub pozostawionego w labiryncie. Bohaterowie muszą zabić Strażnika, żeby móc opuścić ten poziom podziemii.

Przywódca

Strażnik to Straszliwy Zwierzoczłek z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza oraz zdolnością Dalekosiężny Atak.

 

The ancien libary

StarożytnaBiblioteka

Specjalne

Zabijając Obłakanego Mędrca nie odblokuje się czerwonych drzwi runicznych. Zamiast tego, kiedy bohater zakończy ruch na żetonie spotkania, usuń go z gry i rzuć dwoma czarnymi kośćmi mocy. Jeśli na obu wyrzuci przypływy mocy, czerwone drzwi runiczne staną otworem. Ostatni pozostały żeton otworzy te drzwi już bez sprawdzenia sukcesu rzutem.

Przywódca

Obłakany Mędrzec to Straszliwy Czarnoksiężnik który posiada tylko 4 życia. Za każdym razem, gdy zostanie zabity, powraca do życia na początku następnej rundy Hegemona i jest umieszczany na planszy tak, jakby był zwyczajnie rozmnożonym stworem. Bohaterowie otrzymują nagrodę tylko za zabicie go pierwszy raz.

 

The mine

Kopalnia

Specjalne

Kiedy bohater kończy swój ruch na żetonie spotkania, Hegemon usuwa go i rzuca czarną kością mocy. Jeśli wyrzuci potężny atak, bohater otrzymuje 200 monet. Jeśli wyrzuci przypływ mocy, niewielkie oberwanie stropu zadaje bohaterowi 2 rany (ignorujące pancerz). Jeśli wyrzuci pudło, nic się nie dzieje.

Przywódca

Geon to Straszliwy Pająk z 8 więcej życia i 2 więcej pancerza. Dzięki swej zręczności, Geos porusza się jakby Latał. Hegemon może odrzucić z reki jedną kartę rozmnażania  (nie otrzymuje za to zagrożenia) aby dać jednemu atakowi Geosa zdolność Zionięcie.

 

The throne room

Sala Tronowa

Specjalne

Pierwszy raz, gdy bohater zakończy swój ruch na tronie, znajduje jeden skarb (ciągnięty jak zawsze) i czerwony klucz runiczny. Zabijcie Króla Athosa oraz Mim’a nie odblokowuje czerwonych drzwi runicznych.

Przywódca

Król Athos to Straszliwy Gigant z 8 więcej ranami i 2 więcej pancerza. Hegemon może, na początku swojej rundy, odrzucić z ręki jedną kartę Mocy (nie otrzymuje za to zagrożenia) aby pozwolić Królowi Atosowi zadać po 2 rany (ignorujące pancerz) każdemu z bohaterów w jego zasięgu wzroku. Mim Błazen to zwykły Zwieczoczłek z 8 szybkości, który może poruszać się przez przeszkody i wrogie figurki (jak zdolność Akrobata).

 

The summoning

Komnata Przyzwań

Specjalne

Na początku rundy Hegemona, umieść na kręgu przyzwań po jednym żetonie rany za każdego sąsiadującego z nim Czarnoksiężnika. Kiedy będzie tam 13 lub więcej żetonów ran, przybędzie Azaxas. Postaci nie mogą wejść na krąg przyzwań. Kiedy dowolny bohater wejdzie do portalu, rytuał przyzwania zostaje przerwany, a krąg przyzwań oraz zgromadzone żetony ran, odrzucone.

Przywódca

Na początku nie ma tu Przywódcaa, ale jeśli Czarnoksiężnikom uda się zakończyć rytuał przyzwania, pojawi się Azaxas. Azaxas to Straszliwy Demon z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza. Podczas, gdy jest on w grze, wszyscy Czarnoksiężnicy mają zwiększoną o 1 swoją zdolność Czarna Magia.

 

The fountain of life

FontannaŻycia

Specjalne

Dowolny bohater, który zakończy ruch na fontannie, natychmiast odzyskuje 2 życia.

Zabicie Chall’a nie odblokowuje czerwonych drzwi runicznych. Drzwi otworzą się, gdy dwóch bohaterów stanie jednocześnie na żetonie spotkań (zapadnie zwalniające blokadę drzwi).

Przywódca

Chall to Straszliwy Zwierzoczłek z 4 więcej ranami i 1 więcej pancerza. Nie może pozbawić go ostatniego punktu życia tak długo, jak znajduje się w zasięgu 3ech pól od fontanny.

 

The crypt

Krypta

Specjalne

Na końcu pierwszej rundy bohaterów, Hegemon umieszcza trzech wodzów na sarkofacah (po jednym na każdym).

Każdy bohater wrzucony do sarkofagu cierpi 1 ranę (ignorująca pancerz) i jest usuwany z planszy. Ten bohater pojawia się na końcu następnej rundy Hegemona na pustym polu sarkofagu wybranego przez Hegemona.

Wszyscy trzej przywódcy muszą zostać zabici (i pozostać martwi) aby odblokować czerwone drzwi runiczne.

Przywódca

Teras to Straszliwy Czarnoksiężnik. Xil to Straszliwy Szkielet. Gog to Straszliwy Zwierzoczłek. Każdy ma 8 więcej ran i 1 więcej pancerza oraz zdolności Nieśmiertelny oraz Odrzucenie.

 

What lies beneth

To Co Leży Poniżej

Specjalne

Kiedy bohater skończy swój ruch na żetonie spotkania, odrzuć go i rzuć zieloną kością. Hegemon natychmiast otrzymuje tyle zagrożenia, ile ran wskaże kość. Jeśli zostanie wyrzucony zasięg 1, bohaterowie otrzymują skarb, tak, jakby otworzyli skrzynię. Jeśli wypadnie przypływ mocy, Hegemon może zagrać wybraną przez siebie pułapkę (skrzynia lub drzwi) płacąc za nią koszt zagrożenia.

Przywódca

Harg Chciwa to Straszliwa Mantikora z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza. Jeśli atak Hargi trafi bohatera (zanim uwzględni się pancerz), drużyna traci 50 monet.

 

Bag of bones

Wór Kości

Specjalne

Wszystkie Szkielety zyskują dodatkowe Przebicie 1 gdy postać Króla Janusa jest na planszy. Czerwone drzwi runiczne odblokują się tylko, gdy bohaterowie wrzucą kości Króla Janusa do sarkofagu.

Przywódca

Król Janus to Straszliwy Szkielet z 12 więcej ranami, 2 więcej pancerza i dodatkowym Przebicie 2, ale bez zdolności Nieśmiertelny. Kiedy Janus straci całe życie, zastąp jego figurkę kupą kości, która nie może zostać przeszukana, ale może zostać podniesiona za 1 punkt ruchu oraz opuszczona na polu, na którym znajduje się bohater, również za 1 punkt ruchu. Kupa kości Janusa ożywa na początku następnej rundy Hegemona – jeśli był wtedy niesiony, to ożywa na sąsiednim polu.

 

Downward spiral

Równia Pochyła

Specjalne

Kiedy bohater wejdzie na pole zaznaczone czerwonym X, Hegemon może zagrać kartę pułapki (płacąc normalny koszt) tak, jakby bohater otworzył skrzynię lub drzwi (wybór Hegemona).

Przywódca

Lodall to Straszliwy Gigant z 8 więcej ranami.

Maczuga Lodalla może uśpić bohaterów. Kiedy bohater zostanie trafiony atakiem Lodalla, rzuć czarną kością mocy. Na przypływ mocy, umieść na bohaterze

żeton snu.

 

Garden of grazius

 

Ogród Graziusa

Specjalne

Żetony spotkań reprezentują mistyczne zioła. Każdy żeton może zostać zebrany za 1 punkt ruchu, stając się eliksirem w rodzaju wybranym przez bohatera. Jeśli bohater zostanie rzucony na zioła, zgniata je i niszczy. Po zebraniu ziół, również są one zniszczone i usuwa się je z planszy oraz rzuca czarną kością mocy. Na przypływ mocy Grazius wpada w szał.

Grazius nie porusza się ani nie atakuje, dopóki nie wpadnie w szał. Jeśli zostanie zabity, Hegemon otrzymuje 3 żetony zwycięstwa. Potwory nie mogą atakować Graziusa.

Przywódca

Grazius to Straszliwy Ogr z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza.

 

Two by two

Dwa po Dwa

Specjalne

Aby otworzyć żółte drzwi runiczne, bohaterowie muszą jednocześnie stać na wszystkich czterech żetonach spotkań w południowej części mapy. Aby otworzyć niebieskie drzwi runiczne, bohaterowie muszą jednocześnie stać na wszystkich czterech żetonach spotkań w północnej części mapy.

Przywódca

Malem Niszczyciel to Straszliwa Naga z 8 więcej ranami, 1 więcej pancerza oraz Żelazną Skórą.

Hegemon może, na początku swojej rundy, wybrać jednego bohatera pochwyconego (grapple) przez Malema. Ten bohater cierpi 2 rany (ignorujące pancerz).

 

King of the mountain

Król Góry

Specjalne

Czerwone drzwi runiczne odblokują się tylko, jeśli bohater pozostanie na centralnym polu przez cztery kolejne tury (użyj żetonów ran żeby to odliczać).

Niektóre części mapy są podniesione w stosunku do pozostałych, tak, jak to zaznaczono na mapie. Postępuj zgodnie z zasadami podniesienia dla łóżek i stołów kiedy w grę wchodzi różnica poziomów.

 

Przywódca

Berit Bezmięsna to Straszliwa Szkieletka z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza. Berit rzuca dwoma kośćmi kiedy sprawdza zdolność Nieśmiertelny, a za sukces uważa się wyrzucenie choć jednego przypływu mocy.

 

The citadel

Cytadela

Specjalne

Za każdym razem kiedy bohater zakończy ruch na terenie mapy zacienionym na żółto, Hegemon może wydać 10 zagrożenia aby wykonać atak na tego bohatera równy atakowi Straszliwego Giganta, pozbawionego specjalnych  zdolności (jak Zamaszysty Atak). Atak pudłuje tylko na wyrzucenie pudła. Koszt zagrożenia takiego ataku spada do 5, kiedy Grelius zostanie zabity.

Przywódca

Grelius to Straszliwy Czarnoksiężnik z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza.

 

Pit fiend

Poczwara z Rozpadliny

Specjalne

Hegemon może poruszać rozpadliny na tym poziomie. Na początku swojej rundy rzuca białą kością, gdzie zasięg oznacza, ile rozpadlin może poruszyć, zaś obrażenia oznaczają odległość, na jaką może przesunąć rozpadliny. Jeśli rozpadlina wsunie się pod bohatera, zatrzymuje się, a Hegemon rzuca czarną kością mocy. Na przypływ mocy, nic się nie dzieje. W przeciwnym wypadku, bohater wpada do rozpadliny i otrzymuje 2 rany (ignorujące pancerz) od Zatrutego ataku. Bohater który nie wyjdzie z rozpadliny w swojej rundzie, znów otrzymuje te obrażenia.

Przywódca

Poczwara z Rozpadliny to Straszliwy Nożoskrzydły z 8 więcej ranami i 1 więcej pancerza.

 

Sternal prisoner

Odwieczny Więzień

Specjalne

Żadna postać nie może wejść do kręgu przywołań, zaś Charbresh nie może go opuścić, jednak w obie strony można wykonywać ataki.

Jeśli bohaterowie w jednym czasie stoją na wszystkich czterech żetonach spotkań, krąg przywołań znika (uwalniając Charbresh’a), zaś czerwone drzwi runiczne zostają odblokowane.

Przywódca

Charbresh zwany Dręczycielem to Straszliwy Demon z 8 więcej życia i 1 więcej pancerza. Dopóki żyje, na starcie każdej swojej rundy Hegemon może umieszczać jednego nowego Nożoskrzydłego w jego sąsiedztwie.

 

The arena

Arena

Specjalne

Żółte pola to teren podniesiony, na który postaci nie mogą wchodzić, aczkolwiek potwory mogą tam zacząć grę oraz mogą być tam rozmnażane. Nie-Latające postaci schodzące z terenu podniesionego otrzymują 2 rany (ignorujące pancerz) z powodu upadku z wysoka.

Postaci na podniesionym terenie zyskują zasięg +2 i obrażenia +1.

Nie można atakować wręcz przeciw tym na podniesionym terenie. Inne ataki przeciw tamtym postaciom mają karę -2 zasięgu i -1 obrażeń.

Przywódca

Mistrz Areny to Straszliwy Ogr z 8 więcej ranami, 1 więcej pancerza i zdolnością Dalekosiężny Atak.

 

Trial by fire

Próba Ognia

Specjalne

Na tym poziomie są trzy sekcje, każda ze swoim przywódcą i sługami. Kiedy przywódca danej sekcji zginie, giną również wszystkie stwory w tej sekcji, zaś drzwi do dalszej części podziemii (lub do portalu) stają otworem.

Przywódcy

Sekcja 1: Ognisty Kieł to Straszliwy Piekielny Ogar z 8 więcej ranami, 1 więcej pancerza i zdolnością Błyskawiczny Atak.

Sekcja 2: Ponury Płomień to Straszliwy  Smok z 16 więcej ranami i 1 więcej pancerza.

Sekcja 3: Płomienna Zguba to Straszliwy Demon z 16 więcej ranami.

 

monastery

Klasztor

Specjalne

Wieśniacy nie mogą się poruszać. Kiedy bohaterowie opuszczą podziemia przez portal, każdy żywy wieśniak jest dla bohaterów wart 1 punkt zwycięstwa.

Tylko niebieski klucz runiczny otworzy niebieskie drzwi runiczne na tym poziomie.

Przywódca

Na początku nie ma tu żadnego przywódcy. Jeśli wszystkich sześciu wieśniaków zostanie zabitych, powstaje Lord Aktar, natychmiast pojawiając się w sąsiedztwie sarkofagu i przesuwając wszystkich bohaterów na swojej drodze.

Lord Aktar to Straszliwy Demon z 16 więcej ranami, 2 więcej pancerza i zdolnością Odrzucenie.

 

Fire and ice

Ogień i Lód

Specjalne

Teren zacieniony na niebiesko to lód. Kiedy bohater kończy swój ruch na lodzie, rzuca czerwoną kością i porusza się o liczbę pól równą zasięgowi na kości w tym samym kierunku, w jakim się poruszał, zatrzymując się, jeśli trafi na przeszkodę.

Czerwone drzwi runiczne można odblokować jedynie zabijając obu, Kła Mrozu i Blask.

Przywódcy

Kieł Mrozu to Straszliwy Piekielny Ogar z 8 więcej ranami, 2 więcej pancerza i Zamrożeniem. Blask to Straszliwy Piekielny Ogar z 8 więcej ranami, 2 więcej panerza i Aurą 1. Każde trafienie atakiem Blasku skutkuje dwoma, zamiast jednego, znacznikami podpalenia.

 

Divide and conquer

Dziel i Rządź

Specjalne

Jeśli bohaterowie w tym samym czasie stoją na obu żetonach spotkań, drzwi runiczne zostają odblokowane, a wszystkie zwykłe Szkielety rozsypują się w kupki kości. Zabicie Legionu nie odblokowuje czerwonych drzwi runicznych.

Jeśli na początku rundy hegemona na planszy jest mniej niż cztery zwykłe Szkielety, Hegemon może umieścić w sąsiedztwie Legiona jednego nowego normalnego Szkieleta, ignorując zwykłe ograniczenia rozmnażania.

Przywódc...

Zgłoś jeśli naruszono regulamin