MR-363-ESPACE-8.pdf

(867 KB) Pobierz
MR-363-ESPACE-8
Osprzęt elektryczny
REFLEKTORY Z ŻARÓWKAMI
KSENONOWYMI
BLOKADA ROZRUCHU
PRZYRZĄDY TABLICY WSKA ę NIKÓW
MODUŁ POŁĄCZEŃ W KABINIE
STEROWANIE ZAMKAMI DRZWI I POKRYW
ELEKTRYCZNE PODNOSZENIE SZYB -
OTWIERANY DACH
POMOC PRZY PARKOWANIU
POŁĄCZENIA MULTIPLEKSOWE
PODUSZKA POWIETRZNA I NAPINACZE
PASÓW
MIEJSCE KIEROWCY
JK0B - JK0D - JK0G - JK0H - JK0J - JK0K
77 11 316 307
SIERPIEŃ 2002
EDITION POLONAISE
"Metody napraw zalecane przez producenta w niniejszej dokumentacji zostały
opracowane na podstawie warunków technicznych obowiązujących w dniu
redagowania tekstu.
Wszelkie prawa autorskie są zastrzeżone dla Renault.
Przedruk lub tłumaczenie, nawet częściowe, niniejszego dokumentu, jak również
używanie systemu numerów katalogowych części zamiennych są zabronione bez
wcześniejszej pisemnej zgody Renault.
Mogą one ulec zmianom w przypadku wprowadzania przez producenta modyfikacji
procesu produkcji różnych podzespołów i akcesoriów pojazdów tej marki".
© Renault 2002
229178218.011.png 229178218.012.png 229178218.013.png 229178218.014.png 229178218.001.png 229178218.002.png 229178218.003.png 229178218.004.png 229178218.005.png 229178218.006.png
Osprzęt
elektryczny
Spis treści
Strona
Strona
80C
Reflektory z żarówkami
ksenonowymi
87B
skrzynka POŁĄCZEŃ w kabinie
Informacje wstępne
87B-1
Informacje wstępne
80C-1
Interpretacja usterek
87B-3
Interpretacja usterek
80C-2
Kontrola zgodności parametrów
87B-16
Informacje pomocnicze
80C-15
Interpretacja stanów
87B-19
Kontrola zgodności
80C-18
Interpretacja poleceń
87B-40
Interpretacja parametrów
80C-20
Konfiguracja
87B-43
Interpretacja poleceń
80C-22
Uwagi klienta
87B-44
Drzewko lokalizacji usterek
87B-45
82A
Blokada rozruchu
87C
sterowanie zamkami drzwi i pokryw
Informacje wstępne
82A-1
Interpretacja usterek
82C-2
Informacje wstępne
87C-1
Kontrola zgodności
82A-13
Interpretacja usterek
87C-2
Interpretacja stanów
82A-18
Kontrola zgodności
87C-13
Polecenia
82A-42
Interpretacja parametrów
87C-17
Konfiguracja
82A-51
Konfiguracja
87C-39
Uwagi klienta
82A-52
Uwagi klienta
87C-41
Drzewko lokalizacji usterek
82A-53
Drzewko lokalizacji usterek
87C-42
83A
PRZYRZĄDY TABLICY
WSKAZNIKÓW
87D
elektryczne podnoszenie szyb -
otwierany dach
Informacje wstępne
83A-1
Uwagi klienta
87D-1
Interpretacja usterek
83A-3
Drzewko lokalizacji usterek
87D-3
Kontrola zgodności
83A-5
Interpretacja stanów
83A-7
Interpretacja poleceń
83-24
pomoc przy parkowaniu
Konfiguracje
83A-25
87F
Uwagi klienta
83A-27
Informacje wstępne
87F-1
Drzewko lokalizacji usterek
83A-28
Podłączenie
87F-3
Interpretacja usterek
87F-4
Kontrola zgodności
87F-11
Interpretacja stanów
87F-13
Interpretacja parametrów
87F-16
Interpretacja konfiguracji
87F-19
Uwagi klienta
87F-20
Drzewko lokalizacji usterek
87F-21
ę
229178218.007.png
Strona
88B
POŁĄCZENIA multipleksowe
Informacje wstêpne
88B-1
Usterka działania sieci
multipleksowej
88B-4
Usterka segmentu sieci
multipleksowej
88B-5
Segmenty nie opracowane
88B-7
Informacje pomocnicze do
poszukiwania zwarcia w sieci
88B-8
Konfiguracja sieci
88B-10
88C
poduszki powietrzne i napinacze
pasów
Informacje wstępne
88C-1
Interpretacja usterek
88C-5
Kontrola zgodności
88C-47
Informacje pomocnicze
88C-48
Uwagi klienta
88C-49
Drzewko lokalizacji usterek
88C-50
88D
miejsce kierowcy
Uwagi klienta
88D-1
Drzewko lokalizacji usterek
88D-3
229178218.008.png
Nr Programu: 11
Nr Vdiag: 04
Diagnostyka - Informacje wstępne 80C
180C
Niniejszy dokument przedstawia diagnostykę do stosowania we wszystkich modułach
elektronicznych "Reflektorów z żarówkami ksenonowymi" w wyposażeniu modelu ESPACE.
W celu rozpoczęcia diagnostyki tego systemu, należy koniecznie dysponować następującymi
elementami:
Podręcznik Napraw dotyczący danego modelu,
Schemat elektryczny funkcji dla danego pojazdu,
Przyrządy wymienione w rubryce "Niezbędne narzędzia".
OGÓLNE ZASADY DIAGNOSTYKI
– Włączyć jeden z przyrządów diagnostycznych w celu zidentyfikowania systemu, w który wyposażony jest pojazd
(odczyt rodziny modułu elektronicznego "REFLEKTOR Z ŻARÓWKĄ KSENONOWĄ")).
– Odszukanie dokumentów "Diagnostyka" odpowiednich dla danego systemu.
– Uwzględnić dane zawarte w rozdziale Informacje wstępne .
– Odczyt usterek zapisanych w pamięci modułu elektronicznego i wykorzystanie części "interpretacja usterek" w
dokumentach.
Przypomnienie: każda usterka jest interpretowana ze względu na typ jej zapisu (usterka obecna, usterka zapisana
w pamięci, usterka obecna lub zapisana w pamięci). Kontrole określone dla opracowania każdej usterki mogą być
stosowane w pojeździe wyłącznie, jeśli usterka sygnalizowana przez przyrząd diagnostyczny jest interpretowana w
dokumencie zgodnie z typem jej zapamiętywania. Typ zapisu należy stwierdzić poprzez użycie przyrządu
diagnostycznego po wyłączeniu i włączeniu zapłonu.
Jeżeli dana usterka jest interpretowana gdy jest "zapisana w pamięci", warunki przeprowadzania kontroli
diagnostycznej znajdują się w ramce "Zalecenia". Jeżeli warunki nie są spełnione, wykonać diagnostykę w celu
kontroli obwodu wadliwej części, gdyż usterka już nie jest obecna w pojeździe. Tę samą procedurę wykonać gdy
usterka jest stwierdzona jako zapisana w pamięci przez przyrząd diagnostyczny, a w dokumentacji figuruje tylko
jako usterka obecna.
– Przeprowadzić kontrolę zgodności (ujawnienie ewentualnych nieprawidłowości nie zgłoszonych jeszcze przez
autodiagnostykę systemu) i zastosowanie odpowiednich trybów diagnostycznych zależnie od wyników.
– Potwierdzenie naprawy (brak uwagi klienta).
NIEZBĘDNE NARZĘDZIA SPECJALISTYCZNE DO INTERWENCJI W SYSTEMIE REFLEKTORA Z ŻARÓWKĄ
KSENONOWĄ
Przyrządy diagnostyczne: CLIP lub NXR i Optima 5800.
Multimetr.
Regloskop.
LAD J81 V04 v1.0
80C-1
REFLEKTORY Z ŻARÓWKAMI KSENONOWYMI
REFLEKTORY Z ŻARÓWKAMI KSENONOWYMI
Diagnostyka - Informacje wstępne
229178218.009.png
Nr Programu: 11
Nr Vdiag: 04
REFLEKTORY Z ŻARÓWKAMI KSENONOWYMI
Diagnostyka - Interpretacja usterek 80C
Diagnostyka - Interpretacja usterek
DF001
OBECNA
LUB
ZAPISANA
MODUŁ ELEKTRONICZNY
1.DEF : Wymienić moduł elektroniczny
ZALECENIA
Warunki przeprowadzenia diagnostyki usterki zapisanej w pamięci:
Jeżeli usterka staje się ponownie obecna w następstwie:
– skasowania usterki,
– wyłączenia zapłonu i włączenia zapłonu.
Jeżeli usterka nadal występuje, skontaktować się z Techline.
PO NAPRAWIE
Opracować inne, ewentualne usterki.
Wykasować usterki zapisane w pamięci.
Wyłączyć zapłon i przeprowadzić jazdę próbną, a następnie kontrolę przy pomocy
narzędzia diagnostycznego.
LAD J81 V04 v1.0
80C-2
229178218.010.png
Zgłoś jeśli naruszono regulamin