Wzory pism biznesowych w języku angielskim – ebook.pdf
(
405 KB
)
Pobierz
222311774 UNPDF
Niniejsza
darmowa publikacja
zawiera jedynie fragment
pełnej wersji całej publikacji.
Aby przeczytaæ ten tytuł w pełnej wersji
kliknij tutaj
.
Niniejsza publikacja mo¿e byæ kopiowana, oraz dowolnie
rozprowadzana tylko i wył¹cznie w formie dostarczonej przez
NetPress Digital Sp. z o.o., operatora
sklepu na którym mo¿na
nabyæ niniejszy tytuł w pełnej wersji
. Zabronione s¹
jakiekolwiek zmiany w zawartoœci publikacji bez pisemnej zgody
NetPress oraz wydawcy niniejszej publikacji. Zabrania siê jej
od-sprzeda¿y, zgodnie z
regulaminem serwisu
.
Pełna wersja niniejszej publikacji jest do nabycia w sklepie
internetowym
Salon Cyfrowych Publikacji ePartnerzy.com
.
© Copyright by Wydawnictwo EPROFESS
Żory 2009
Wydanie I
ISBN: 978-83-929643-8-4
Projekt okładki: Jacek Piekarczyk
Skład: EPROFESS, Żory
Żory
www.eprofess.pl
email:
wydawnictwo@eprofess.pl
Autor oraz wydawnictwo EPROFESS dołożyli wszelkich starań, by
zawarte w tej publikacji informacje były kompletne i rzetelne. Nie
biorą jednak żadnej odpowiedzialności za ich wykorzystanie, ani za
związane z tym ewentualne naruszenie praw autorskich,
patentowych i innych. Autor i wydawnictwo nie ponoszą również
żadnej odpowiedzialności za ewentualne szkody wynikłe z
wykorzystania informacji zawartych w publikacji.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Nieautoryzowane rozpowszechnianie
całości lub fragmentu niniejszej publikacji w jakiejkolwiek postaci
jest zabronione. Kopiowanie w całości oraz we fragmentach, za
pomocą urządzeń elektronicznych, kopiarek mechanicznych,
nagrywających i innych, stanowi naruszenie praw autorskich.
Spis treści
1. Wstęp.............................................................................6
2. Określenia oraz skróty używane w korespondencji .........8
3. Pisma oficjalne - podstawowe zwroty i wyrażenia ........10
4. Podanie o pracę / List motywacyjny. Najpotrzebniejsz
zwroty i wyrażenia .......................................................18
5. Email o pracę ...............................................................21
6. Odpowiedź na list motywacyjny i CV...........................22
7. List z wypowiedzeniem umowy o pracę........................23
8. Akceptacja rezygnacji z pracy ......................................24
9. List odrzucający kandydata do pracy ............................25
10. Informacja o odejściu pracownika ................................26
11. CV ...............................................................................27
12. Klauzula o ochronie danych osobowych .......................35
13. Zmiana adresu firmy.....................................................36
14. Przeprosiny za nieobecność ..........................................36
15. Prośba o urlop ..............................................................37
16. Rezerwacja pokoju hotelowego ....................................38
17. Zamówienie towaru ......................................................39
18. Potwierdzenie zlecenia / zamówienia............................40
19. Anulowanie zamówienia ..............................................43
20. Podziękowanie za dokonanie zamówienia....................44
21. Faktura .........................................................................45
22. Fax...............................................................................46
23. Email z informacją o nieobecności................................48
24. Lista zamówień ............................................................49
25. Informacja o zatrudnieniu .............................................50
26. Prośba o referencje .......................................................50
27. List z referencjami........................................................51
28. Krótka informacja o zastąpieniu osoby w firmie ...........52
29. Umowa o pracę ............................................................53
30. Informacja o pracowniku / zatrudnieniu pracownika .....56
31. Wezwanie do zapłaty....................................................58
32. Zaproszenie na oficjalne przyjęcie ................................59
33. Informacja o awansie....................................................61
34. Reklamacja dotycząca jakości produktu........................62
35. Odpowiedź na reklamację.............................................63
36. Podziękowanie za zatrudnienie .....................................64
37. Zapytanie o produkt / usługę.........................................65
38. Informacja o wzroście cen produktów...........................66
Plik z chomika:
gopal-bvks
Inne pliki z tego folderu:
Angielski w restauracji - przydatne i często używane zwroty.mp4
(79270 KB)
foodKT.pdf
(31 KB)
Angielski dla leniwych mp3pro.part01.rar
(51200 KB)
Angielski dla leniwych Dokumentacja PDF.pdf
(5011 KB)
Multimedialny Kurs Języka Angielskiego dla Średnio Zaawansowanych z Zakresu Prawidłowego Określania Relacji Miejsca w Czasie i Przestrzeni oraz Kolokacji Przedimków.rar
(95846 KB)
Inne foldery tego chomika:
1081
AAAAAA
AUDIO MP3
Camera
CIEKAWE
Zgłoś jeśli
naruszono regulamin