OPIS USŁUGI
Sprzedaż usług będziemy prowadzić na terenie całego Trójmiasta, ponieważ region ten uważany jest za jeden z najbogatszych regionów w Polsce.
CEL DZIAŁALNOŚCI
1. Wejście na rynek i zdobycie jak największej liczby klientów
2. Świadczenie wysokiej jakości usług
3. Wykreowanie dobrego imienia firmy
4. Osiągnięcie sukcesu finansowego
1. Zdobycie środków finansowych.
2. Uzyskanie kredytu z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Zarejestrowanie działalności gospodarczej w Urzędzie Skarbowym.
4. Przygotowanie firmy
· Urządzenie i wyposażenie gabinetu
· Urządzenie i wyposażenie baru.
· Znalezienie wykwalifikowanej kadry wykonawczej.
CELE NIŻSZEGO RZĘDU
1. Reklama :
· Radio
· Prasa
· Szyldy i tablice reklamowe
2. Otwarcie promocji naszej firmy.
3. Utrzymanie usług na wysokim poziomie.
4. Utrzymanie stałych klientów.
FINANSE
Potrzebny na uruchomienie i rozwój kapitał zamierzamy zdobyć ze źródeł :
1. Kapitał własny 20.000 PLN
2. Kredyt 70.000 PLN
3. Budynki i grunty własne 300.000 PLN
Po opracowaniu planu przedsięwzięcia oraz wliczenia potrzebnego kapitału będziemy ubiegać się o kredyt z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości. Kredyt nie będzie zbyt duży w związku z tym liczymy na otrzymanie go bez większych przeszkód. Zamierzamy dostać go pod zastaw budynków.
STRUKTURA ORGANIZACYJNA FIRMY
Na czele firmy będą stali założyciele – podlegać im będą : księgowa, fryzjerki, kosmetyczki, trener, barmanka i sprzątaczka. Całość działalności firmy będzie kontrolować dwóch założycieli.
TECHNICZNY PLAN DZIAŁANIA
1. Do uruchomienia działalności będziemy potrzebować wyposażenia :
· Kompletny zestaw urządzeń w pomieszczeniu kosmetycznym
· Kompletny zestaw urządzeń i narzędzi w pomieszczeniu fryzjerskim
· Podstawowe wyposażenie baru
· Narzędzia do siłowni
· Kompleksowe wyposażenie sauny i natrysków
· Meble i osprzęt biurowy
Bliższe sprecyzowanie rodzaju narzędzi znajduje się w tabeli MASZYNY I URZĄDZENIA. Ponadto firmę zaopatrzymy w komputer, telefon oraz fax.
2. Dokumenty potwierdzające legalność firmy :
· Wpis do ewidencji działalności gospodarczej
· Aktualny wypis z rejestru sądowego
· Dokumenty określające prawa do lokalu
· Regon, NIP
3. Zawarcie umowy kredytowej z Funduszu Rozwoju Przedsiębiorczości będzie możliwe po opracowaniu biznes planu oraz po zarejestrowaniu naszej firmy.
4. Do ubezpieczenia naszego salony za najpewniejszą firmę wybraliśmy PZU S.A.
· Ubezpieczenie budynku od pożaru
· Ubezpieczenie NW pracowników od następstw nieszczęśliwych przypadków
PLAN MARKETINGOWY
A. Portret klienta
Naszymi podstawowymi klientami będą mężczyźni w wieku od 17 do 60 lat.
Zostali oni podzieleni przez nas na dwa segmenty :
1. Mężczyźni do lat 25, będą oni korzystać z usług siłowni, solarium, sauny, w niewielkim stopniu z usług kosmetycznych i fryzjerskich.
· Przedstawicielami tego segmentu będą uczniowie i studenci.
2. Mężczyźni powyżej 25 lat w dużej mierze korzystający z usług kosmetycznych, fryzjerskich, sauny, a w mniejszym stopniu z siłowni i solarium.
· Przedstawicielami będą mężczyźni na wysokich stanowiskach zarabiający powyżej średniej krajowej.
B. Opis rynku geograficznego
Dostęp do gabinetu jest bardzo dobry, znajduje się przy zjeździe na obwodnicę w dzielnicy Złota Karczma. Przed budynkiem znajduje się duży parking dla klientów. Dostać się tam można również za pomocą środków komunikacji miejskiej ( autobusy linii nr 110, 131,172, 190).
C. Rodzaje reklamy
1. Reklama bezpośrednia
· Tablice informacyjne na budynku.
· Tablice informacyjne ustawione przy drodze.
· Ulotki wysyłane do firm.
2. Prasa i radio
· 10 ogłoszeń w Dzienniku Bałtyckim
· 4 ogłoszenia w Gazecie Wyborczej
W siódmym miesiącu zamierzamy dodatkowo
· reklamę radiową
C. Wejście na rynek
Po rozpatrzeniu wszystkich terminów oddania pomieszczeń uznaliśmy, że najszybciej będziemy w stanie rozpocząć naszą działalność na początku 1999 roku. W celu sprecyzowania terminu otwarcia obraliśmy datę ostateczną na 02-01-1999.
D. Konkurencja
Na terenie woj. Gdańskiego nie występuje żadna konkurencja !!!!!!!!.
MatildaMatilda