reklamacja.doc

(22 KB) Pobierz
Magdalena Sowińska

Magdalena Sowińska                                                                                                                    Warszawa dn. 21.05.08r

Tel.: 22-833-96-64

Hasło: 101966

 

 

REKLAMACJA

 

 

Szanowni Państwo,

 

Pragnę zgłosić reklamację w sprawie usługi “neostrada 512”, którą Państwo świadczycie w lokalu mieszkalnym o adresie Krasińskiego 20 m. 253 w Warszawie.

Otóż, do tej pory niejasne okoliczności spowodowały, iż usługa przestała funkcjonować od dnia 08 kwietnia 2008 (przez opieszałość Państwa konsultantów, usterka została zarejestrowana dopiero dn. 16 kwietnia 08, mimo iż zgłoszona w dzień pojawienia się usterki). Od tamtej pory zgłoszeń było kilka, obiecywani monterzy (miało pojawić się, co najmniej kilku) nie pojawili się w ogóle. Obecnie od dnia 18 maja 2008r. usługa ponownie działa (oczywiście nikt nie raczył o tym fakcie poinformować).

W związku z niewywiązywaniem się przez Państwa z umowy o świadczeniu usługi “neostrada 512” w okresie od 8 kwietnia 2008 r. do 18 maja 2008, żądam zwrotu poniesionych przeze mnie kosztów abonamentowych, jak i wypłacenie odszkodowania za wyżej wymieniony okres, zgodnie z niżej wymienionym Art.105. z Dz.U.

 

Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne:
(2004 Dz. U. Nr 171 poz. 1800) Art. 105. 1. Za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi powszechnej płatnej okresowo abonentowi przysługuje odszkodowanie w wysokości 1/15 średniej opłaty miesięcznej liczonej według rachunków z ostatnich trzech okresów rozliczeniowych, jednak za okres nie dłuższy niż ostatnie 12 miesięcy.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin