Komputer nauczycielski.doc

(28 KB) Pobierz
KOMPUTER UCZNIOWSKI

KOMPUTER NAUCZYCIELSKI

Uwagi:

              Komputer nauczycielski jest komputerem uczniowskim z dodatkowymi elementami,

              tj: nagrywarką COMBO, skanerem i głośnikami.

              Skaner podłączamy po wyłączeniu przydziałów dysku dla Administratora i Operatora.

 

1.       Wykonujemy wszystkie czynności jak przy komputerze uczniowskim do punktu 15.

2.       Uruchamiamy testowo program Nero.

3.       Logujemy się jako operator lokalny (hasło: zaq1@WSX). Pierwsze uruchomienie trwa nieco dłużej niż normalnie.

4.       Ponownie logujemy się jako Administrator domeny SBSMENIS i podłączamy skaner ewentualnie w Kreatorze znajdowania nowego sprzętu wybieramy:
-  przy pytaniu o łaczenie  z Internetem :Nie tym razem

                                          -  przy pytaniu o sposób instalacji automatyczna (zalecane)

                                          -  jako źródło plików wspisujemy C:\mustek.

5.       Dodajemy nauczycieli do grupy Administratorzy
(Start|Mój Komputer||Zarządzaj. W prawym oknie wybieramy Użytkownicy i grupy, rozwijamy, wybieramy Grupy. W prawym oknie zaznaczamy Administratorzy|| Właściwości, naciskamy  <Dodaj>, wpisujemy: nauczyciele naciskamy <Sprawdź nazwy>, <Zastosuj> , <OK>.

6.       Instalujemy drukarkę (klawisze Win +R) c:\lexmark\setup, jak przy serwerze tylko nie udostępniamy drukarki.

7.       Instalujemy Opiekuna Ucznia (klawisze Win+R) wpisujemy c:\opiekun\install.cmd (hasło MEN2006)

8.       Uruchamiamy ponownie komputer, wchodzimy do BIOS-u komputera,
wybieramy: Load Optimized Defaults               i zapisujemy ustawienia.

9.       Logujemy się jako nauczyciel100N (hasło: nauczyciel) w domenie SBSMENIS

                            i sprawdzamy dostęp do Internetu oraz działanie przycisków na skanerze.

10.    Komputer jest skonfigurowany i gotowy do odbioru.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin