KOMPUTER NAUCZYCIELSKI
Uwagi:
Komputer nauczycielski jest komputerem uczniowskim z dodatkowymi elementami,
tj: nagrywarką COMBO, skanerem i głośnikami.
Skaner podłączamy po wyłączeniu przydziałów dysku dla Administratora i Operatora.
1. Wykonujemy wszystkie czynności jak przy komputerze uczniowskim do punktu 15.
2. Uruchamiamy testowo program Nero.
3. Logujemy się jako operator lokalny (hasło: zaq1@WSX). Pierwsze uruchomienie trwa nieco dłużej niż normalnie.
4. Ponownie logujemy się jako Administrator domeny SBSMENIS i podłączamy skaner ewentualnie w Kreatorze znajdowania nowego sprzętu wybieramy: - przy pytaniu o łaczenie z Internetem :Nie tym razem
- przy pytaniu o sposób instalacji automatyczna (zalecane)
- jako źródło plików wspisujemy C:\mustek.
5. Dodajemy nauczycieli do grupy Administratorzy (Start|Mój Komputer||Zarządzaj. W prawym oknie wybieramy Użytkownicy i grupy, rozwijamy, wybieramy Grupy. W prawym oknie zaznaczamy Administratorzy|| Właściwości, naciskamy <Dodaj>, wpisujemy: nauczyciele naciskamy <Sprawdź nazwy>, <Zastosuj> , <OK>.
6. Instalujemy drukarkę (klawisze Win +R) c:\lexmark\setup, jak przy serwerze tylko nie udostępniamy drukarki.
7. Instalujemy Opiekuna Ucznia (klawisze Win+R) wpisujemy c:\opiekun\install.cmd (hasło MEN2006)
8. Uruchamiamy ponownie komputer, wchodzimy do BIOS-u komputera, wybieramy: Load Optimized Defaults i zapisujemy ustawienia.
9. Logujemy się jako nauczyciel100N (hasło: nauczyciel) w domenie SBSMENIS
i sprawdzamy dostęp do Internetu oraz działanie przycisków na skanerze.
10. Komputer jest skonfigurowany i gotowy do odbioru.
slawres