Najważniejsze narządzia w e-biznesie.pdf

(873 KB) Pobierz
98007525 UNPDF
98007525.001.png
Darmowa publikacja dostarczona przez 
© Copyright for Polish edition by   Netigo.pl   & Agnieszka Kądziołka
Data: 6.02.2008
Tytuł:  Najważniejsze narzędzia w ebiznesie
Skład tekstu: Anna Grabka
Niniejsza publikacja może być kopiowana oraz dowolnie rozprowadzana tylko i 
wyłącznie w niezmienionej formie.
Zabrania się jej odsprzedaży oraz nanoszenia zmian bez pisemnej zgody 
serwisu Netigo.pl 
98007525.002.png 98007525.003.png
Wszelkie prawa zastrzeżone.
All rights reserved.
SPIS TREŚCI
Wstęp . ..........................................................................................................................4
Poznaj siłę mailingów . ................................................................................................5
Z jakiego narzędzia skorzystać? . .............................................................................7
Jak zbudować listę mailingową? . .............................................................................8
10 porad  ­ jak napisać dobry i skuteczny mailing. . .................................................9
 1. Pole OD
  ..............................................................................................................9
 2. Temat
  ...............................................................................................................10
 3. Personalizacja
  ..................................................................................................11
 4. Wygląd maila
  ....................................................................................................12
 5. Ortografia i interpunkcja
  ....................................................................................12
 6. Stopka 
  .............................................................................................................12
 7. Szacunek
  ..........................................................................................................13
 8. Emocje
  ..............................................................................................................13
 9. HTML
  ................................................................................................................14
 10. PS
  . ..................................................................................................................14
Spraw, aby Twoja strona przemówiła . .....................................................................15
Po co testować skuteczność tekstów reklamowych? . ..........................................17
   
....................................................................................................................................22
 
 programach partnerskich
Czy wiesz kim są odwiedzający Twoją stronę WWW?  . .........................................26
BONUS . ......................................................................................................................28
10 najczęściej popełnianych błędów przez początkujących 
e­biznesmenów . ........................................................................................................28
 1. Nie zbieranie adresów email osób odwiedzających serwis
  ...............................28
 2. Nie karmienie listy mailingowej
  .........................................................................28
 3. Brak badania skuteczności ofert i tekstów marketingowych
  ..............................30
 4. Przeszkadzanie klientowi w wykonaniu NOA (Najbardziej Oczekiwanej Akcji)
  . 30
 5. Brak optymalizacji strony pod wyszukiwarki
  ......................................................31
 6. Brak budowania zaufania
  ..................................................................................31
 7. Brak przeprowadzania badań rynku
  .................................................................32
 8. Brak materiałów szkoleniowych i
 
 marketingowych dla partnerów
 
  .....................32
 9. Brak zdefiniowanej strategii i planowania
  .........................................................33
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Jak wypracować przychód pasywny poprzez udział w
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 10. Brak delegowania zadań
  ................................................................................33
Podsumowanie . .........................................................................................................34
 
Zgłoś jeśli naruszono regulamin