PM 08-09 L dz inz cw Wyt prez firmy zal 2.rtf

(117 KB) Pobierz
POLITECHNIKA GDAŃSKA

1. IDENTYFIKACJA I CHARAKTERYSTYKA ………. /podać nazwę firmy/instytucji/

Dane identyfikujące firmę /instytucję/, która jest podmiotem analizy i raportu pt. IDENTYFIKACJA I OCENA SYSTEMU MARKETINGU W ………………….. , przedstawiono w tablicy 1.1.

Tablica 1.1. Dane identyfikujące firmę / instytucję …………….

Dane

Opis

Pełna nazwa

 

Lokalizacja i adres

 

Działalność (PKD)

 

Misja

 

Wizerunek

 

Grupy klientów

 

Rynek (obszar)

 

Produkt / produkty

 

Zasoby:

·         osobowe

·         rzeczowe

·         finansowe

·         informacyjne

 

Inne dane, ważne z punktu widzenia sytu-acji marketingowej

 

Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..

Uzupełniając zapisy w tablicy 1.1., identyfikujące firmę / instytucję …………… można dodać co następuje.

1)     …….. /dodać istotne fakty i wyjaśnienia, ułatwiające zrozumienie zapisów w tablicy 1.1/

2)     ……..

Analiza danych identyfikujących firmę/instytucję ………………. pozwala sformułować szereg ocen i propozycji. Najważniejsze z nich przedstawiono w tablicy 1.2.

Tablica 1.2. Oceny i wnioski z analizy elementów identyfikujących firmę/instytucję ………….

Obszar firmy

Zalety (pozytywne strony)

Wady (negatywne strony)

Propozycje

-       

 

-       

 

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

-       

Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..

Z analizy i oceny stanu istniejącego firmy/instytucji …………………… wynikają następujące wnioski:

1)     ……..

2)     ……..

itd.

...
Zgłoś jeśli naruszono regulamin