1. IDENTYFIKACJA I CHARAKTERYSTYKA ………. /podać nazwę firmy/instytucji/
Dane identyfikujące firmę /instytucję/, która jest podmiotem analizy i raportu pt. IDENTYFIKACJA I OCENA SYSTEMU MARKETINGU W ………………….. , przedstawiono w tablicy 1.1.
Tablica 1.1. Dane identyfikujące firmę / instytucję …………….
Dane
Opis
Pełna nazwa
Lokalizacja i adres
Działalność (PKD)
Misja
Wizerunek
Grupy klientów
Rynek (obszar)
Produkt / produkty
Zasoby:
· osobowe
· rzeczowe
· finansowe
· informacyjne
Inne dane, ważne z punktu widzenia sytu-acji marketingowej
Źródło: opracowanie własne na podstawie …………………..
Uzupełniając zapisy w tablicy 1.1., identyfikujące firmę / instytucję …………… można dodać co następuje.
1) …….. /dodać istotne fakty i wyjaśnienia, ułatwiające zrozumienie zapisów w tablicy 1.1/
2) ……..
Analiza danych identyfikujących firmę/instytucję ………………. pozwala sformułować szereg ocen i propozycji. Najważniejsze z nich przedstawiono w tablicy 1.2.
Tablica 1.2. Oceny i wnioski z analizy elementów identyfikujących firmę/instytucję ………….
Obszar firmy
Zalety (pozytywne strony)
Wady (negatywne strony)
Propozycje
- …
Z analizy i oceny stanu istniejącego firmy/instytucji …………………… wynikają następujące wnioski:
1) ……..
itd.
Minnie_